gelukkig dat dit middel bestaat

Op aanraden van dierenarts dit gaan geven aan ons hondekind. Bijna 13 jaar, heel veel problemen, heel haar leventje eigenlijk al. Nu ziet haar vacht er heel mooi uit, ze geeft geen pijn meer aan. Dierenarts staat er op dat we dit blijven geven. Dusss

Zeer tevreden.

Mijn zwarte middenslag Schnauzer Dorus, loopt al 4 jaar lekker mee met behulp van Amiqure Mobility. Zonder deze pillen, 2 in de ochtend en 2 in de avond, kan Dorus moeilijk opstaan en moeilijk lopen. Hij heeft artrose en wordt ( hopelijk) 14 jaar. Met de pillen gaat prima en loopt hij, wel op zijn eigen tempo, iedere dag zijn rondje bos. We zijn al 4 jaar zeer tevreden over Amiqure Mobility. Top product.

Al jaren zeer tevreden klant !

AmiQure mobility houdt onze 13 jarige Mechelse herder, met ernstige artrose, nog altijd op de been. Zonder kan ze niet opstaan of lopen. 2 tabletten 's morgens en 1 's avonds helpen haar met opstaan, lopen, bewegen en nog 4 x daags met wandelen. Voor haar een super product, gebruikt het nu dik 7 jaar.

Geweldige resultaten geboekt!

Sinds wij PlaqueOff gebruiken heeft onze hond nauwelijks meer tandsteen. Met de Verm-X brokjes zijn we ook heel blij. Onze hond heeft zelden last van zijn darmen!

Onze hond heeft nog maar heel heel weinig huidproblemen sinds hij de pillen voor de jeuk krijgt. Het scheelt de helft van de kosten voor de dierenarts.

Goed en snel

Plaque off gebruik ik al jaren. Mijn oudste hond van 5,5 heeft een prachtig gebit, geen tandsteen hooguit wat verkleuring

Trage verzending. Pakje "vergeten"

Onze hond heeft atopie. Nu normaal moeten we cortisone geven. Maar we wouden eerst dit proberen. Verzending duurde meer dan een week... Omdat ze ons pakje waren vergeten. We hebben dus toch se hond moeten helpen met andere dingen. Voor we dit konden proberen. Dus zijn nu maar paar dagen bezig ermee ... Ik ga zien wat de volgende verpakking gaat geven. En dan schrijf ik hopelijk een positieve review

De betere supplementen voor je huisdier.

Ben al jarenlang een tevreden klant van deze webwinkel voor voeding supplementen voor onze nu al wat oudere hond die veel last heeft van artrose. Denk dat het zonder het geven van de supplementen Mobility en Glucosamine nog veel minder goed zou zijn met hem dan het nu is.

onderhoudsdosering voor de hond wegens artrose

zeer goede ervaring, geef dit voor artrose bij de hond ter bevordering van het lopen, gaat prima

top bedrijf!!

Top bedrijf, met goede supplementen!!!

Ik gebruik al jaren de PlaqueOff en onze honden hebben geen tandsteen/plaque meer. Fijn

Alleen ervaring met bestelling

Prima, maar de levering klopt niet

De levering was niet 1-2 dagen ,maar kwam net binnen 1 week.

Heel vriendelijk, goede service en vlotte afhandeling!

Al jarenlang een trouwe klant.

Pluspunten

Snelle levering. product werkt goed Derma en Omega 6 tegen de jeuk. Had eerst Apoquelle maar had hier een goedaadrdige tumor van gekregen dus meteen gestopt

• Afspraken nakomen

Pluspunten

De producten komen altijd goed verpakt in Frankrijk aan, en er wordt keurig gewerkt met lange houdbaarheidsdata, dat is bij sommige andere bedrijven wel anders. Onze hond heeft heel veel baat bij deze tabletten, zijn huidproblemen zijn stukken minder geworden en hij krabt zich niet meer continu.

Misschien ook andere supplementen toevoegen aan het assortiment, zoals zuivere Taurine en zuivere L-Carnitine, in de juiste hoeveelheden voor honden, omdat tegenwoordig de trend is om graanvrij te voeren maar dit kan hartproblemen op leveren (DCM). Ik zou dit bij voorkeur bij jullie kopen ipv een onbekende op een website, voor je het weet zit je in de bodybuilders-wereld en zitten er toevoegingen in die helemaal niet mogen voor honden.

• Nazorg & Garantie

Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Fijn dat u ons ook een mooi algemeen cijfer geeft. Dat u over de prijzen minder tevreden bent, vinden wij jammer, maar ook wel begrijpelijk. Het zijn inderdaad fikse prijzen voor de producten die u heeft besteld. Het is zo dat wij deze producten niet zelf laten produceren maar inkopen vanuit Zweden en Engeland, waardoor het sowieso duurdere producten zijn; ook bij Medpets zijn deze hoog geprijsd. Echter door te profiteren van ons spaarpunten systeem worden de prijzen toch enigszins gedrukt, maar relatief duur blijft het, helaas.

Pluspunten

snelle levering, en uitstekende supplementen

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Werd dezelfde dag nog teruggemaild met betrekking met vraag over voorraad! Dat is bij andere verkopers wel anders!