Leuke webshop met kwaliteit producten..

Ik zocht voor mijn flatcoat retriever een goeie efileerschaar en die vond ik bij 't Maatje.. ik werd helemaal blij van die leuke badjas met capuchon dus die ook besteld.. en een kam en een super rake en antiklit shampoo.. alles mooi verpakt in een doos ontvangen.. kom zeker terug..:)

Erg tevreden

Aantal keer spullen besteld, goeie kwaliteit snel geleverd. Heel tevreden

Snel en fijn

Snel verzonden en super fijne borstel. Onze hond laat het nu beter toe en het is sneller klaar.

Netjes ingepakt verzonden, producten zijn van prima kwaliteit. Daarnaast ook nog kleine koekjes voor de hond erbij.

Snelle levering , prima verpakt!

Snelle levering , prima verpakt!

Snelle levering en nog een leuk presentje voor de hond

prima verzorgt en ingepakt

top geregeld

Beste kwaliteit en goede snelle service

De scharen zijn fantastisch! Goede en snelle service en na gebeld te hebben goede uitleg en vriendelijk behulpzaam!

Goed product, snelle service

Goede snelle levering tegen redelijke prijs

Eerlijke prijs, goede informatie en levering

Fijn om te gebruiken

Een van de weinige webwinkels waar je het gevoel krijgt dat er persoonlijk aandacht aan je wordt geschonken. Service is echt hoog. Persoonlijk geschreven kaartje zat er bij en zelfs wat hondensnoepjes. Keurig verpakt. Zeker een aanrader als webwinkel en aan mij hebben ze nu een vaste klant gekregen.

Kwaliteit en goede service

Kwalitatieve producten voor een nette prijs. Snelle en goede levering.

Goede zaak snelle levering

Goede zaak snelle levering

Fijn advies

Al mijn vrg snel beantwoord en daardoor goede keuze kunnen maken

Prima levering, goede kwaliteit van producten

Prima levering, goede kwaliteit van producten

Supergoed, vlotte bestelling

Goed advies en levering

Goed advies en levering

snel geleverd

Snelle reactie op vraag, goed advies en snelle levering!

Snelle reactie op vraag, goed advies en snelle levering!

Heel goed en snel

Artikelen snel bezorgd, prijs goed, lief dat brokje voor de hond erbij

Gewoon helemaal top

Het werd snel bezorgd. 2 dagen in huis. Kom hier zeker terug

Ik hb de artikelen op tijd ontvangen en de kwaliteit was heel goed. En wat snoep voor de pup was een leuk gebaar. Wordt zeker gewaardeerd.

Zeer goede webshop

Zeer tevreden van het product. Het product werd dezelfde dag nog verstuurd (kwam wel laat aan maar dat was de schuld van postnl). Er zat ook een leuke attentie bij het pakje en een visitekaartje met een handgeschreven bedankje, heel fijn om te krijgen. Ik ga er zeker nog bestellen!

Over Webshop 't Maatje

Sinds 2006 is webshop 't Maatje gespecialiseerd in kwaliteitsproducten voor de verzorging van honden en katten. Bij 't Maatje vindt u een zeer breed assortiment verzorgingsproducten voor uw maatje! Wij staan voor kwaliteit, service en voordelige prijzen! Bij 't Maatje winkelt u veilig en betrouwbaar.