Goede service, telefonisch goed geholpen

Voor advies kunnen zij je goed helpen. Belde een paar keer achter elkaar en dat vond ze niet erg. Daarna werden de spullen gelijk verzonden en een dag later was het al binnen! Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf

Goed advies en snelle levering.

Men heeft uitgebreid de tijd genomen mij te adviseren over het juiste product en op welke manier het te gebruiken.

Klantvriendelijk, goede adequate service.

leuke webshop, snelle levering

het is een leuke webshop met mooie producten voor honden en katten. De bestelling werd zeer snel geleverd en de producten zijn van prima kwaliteit.

Alles ging zeer vlot

Bestellen is zeker ok

Over de gehele lijn is alles perfect verlopen

Zeer snelle verzending, en verder zeer tevreden.

Snelle levering, goede kwaliteit producten

Kennis over producten, goede kwaliteit. Snelle levering

Goede webshop.

Veel verschillende producten. Ook producten die bijna nergens te koop zijn! Snelle levering.

de bestelling ging vlot en de bezorging idem dito

Super snelle levering !

FANTASTISCH

Een super goede samenwerking! TOP service! Vriendelijk en correct! Bij het sturen van e-mail snel antwoord! Hebben zelfs telefonisch contact opgenomen om me zo goed mogelijk te kunnen helpen! BEDANKT! TOP producten, alles netjes verpakt! Snelle levering! Een aanrader om hier iets te bestellen! Bedankt voor het goede advies! Ga hier zeker en vast nog bestellen! 👍👍👍👍👍👍

Goede producten, snelle levering

Prima prijs/kwaliteitsverhouding Snelle levering

Prima prijs/kwaliteitsverhouding Snelle levering

Top !

Alles perfect verlopen

Fijne site! En super snel geleverd.Volgende keer bestel ik weer bij 't Maatje.😉

-Goede website -Goede communicatie rond bestelling en levering per e-mail -Super snelle levering (de dag erna al ontvangen in België) -Mooi product conform omschrijving en foto's Top!

Alles is heel goed verlopen. Ik ben heel tevreden 😊

Prima prijs, snel geleverd.

Prima prijs/kwaliteit ervaring. Super snel geleverd!

Super.

Vlotte bestelling, vlugge en correcte levering.

Prima en snel

Prima en snelle levering

Perfect en snel

Perfect en snelle service

De samenwerking is vlot. Prijs naar kwaliteit. Doe zo verder.

[rima winkel

prima produkt, snel levering

Precies zoals beloofd.

2 prachtige kammen, Engelse makelij. Stevig, degelijk en onverwoestbaar.

Over Webshop 't Maatje

Sinds 2006 is webshop 't Maatje gespecialiseerd in kwaliteitsproducten voor de verzorging van honden en katten. Bij 't Maatje vindt u een zeer breed assortiment verzorgingsproducten voor uw maatje! Wij staan voor kwaliteit, service en voordelige prijzen! 't Maatje is aangesloten bij Webshop Keurmerk. Hier winkelt u dus veilig en betrouwbaar.