Super snelle levering !

FANTASTISCH

Een super goede samenwerking! TOP service! Vriendelijk en correct! Bij het sturen van e-mail snel antwoord! Hebben zelfs telefonisch contact opgenomen om me zo goed mogelijk te kunnen helpen! BEDANKT! TOP producten, alles netjes verpakt! Snelle levering! Een aanrader om hier iets te bestellen! Bedankt voor het goede advies! Ga hier zeker en vast nog bestellen! 👍👍👍👍👍👍

Goede producten, snelle levering

Prima prijs/kwaliteitsverhouding Snelle levering

Prima prijs/kwaliteitsverhouding Snelle levering

Top !

Alles perfect verlopen

Fijne site! En super snel geleverd.Volgende keer bestel ik weer bij 't Maatje.😉

-Goede website -Goede communicatie rond bestelling en levering per e-mail -Super snelle levering (de dag erna al ontvangen in België) -Mooi product conform omschrijving en foto's Top!

Alles is heel goed verlopen. Ik ben heel tevreden 😊

Prima prijs, snel geleverd.

Prima prijs/kwaliteit ervaring. Super snel geleverd!

Super.

Vlotte bestelling, vlugge en correcte levering.

Prima en snel

Prima en snelle levering

Perfect en snel

Perfect en snelle service

De samenwerking is vlot. Prijs naar kwaliteit. Doe zo verder.

[rima winkel

prima produkt, snel levering

Precies zoals beloofd.

2 prachtige kammen, Engelse makelij. Stevig, degelijk en onverwoestbaar.

Snelle correcte levering

Deze webschop doet wat ze beloven

Snel bezorgt en goede site .

Ik kon alles goed vinden op de site en het is snel bezorgt . Het product is top

Heldere afspraken mbt levering en mooie artikelen.

Per toeval kwam ik op de site van het Maatje en hier vond ik precies wat ik nodig had. Duidelijke communicatie wanneer product besteld en verstuurd was. Ik kom zeker terug.

Snelle levering en erg fijne producten en als je een vraag hebt krijg je snel antwoord. Toppertjes!

Bestelling keurig ontvangen.

Heb een schaar besteld, maar meende een grotere te ontvangen. Graag duidelijker de afmetingen vermelden (maat schaar in zijn geheel en maat schaarblad.

Geachte klant, vriendelijk bedank dat u de moeite heeft genomen de beoordeling in te vullen. We gaan dit zo spoedig mogelijk aanpassen.

Zeer snelle levering van bestelling, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Snelle levering, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Snelle service... prima product na lang zoeken.

Na 2 miskopen van een goedkope dierentondeuse eindelijk een Anbis waar ik mn kleine (schaapje) Cavalier met sn wollige vacht mee kan scheren. N fluitje van een cent nu.... Samen met de hond heel blij er mee..

Goed product snelle levering

Op donderdag besteld, zaterdag erop binnen.

Over Webshop 't Maatje

Sinds 2006 is webshop 't Maatje gespecialiseerd in kwaliteitsproducten voor de verzorging van honden en katten. Bij 't Maatje vindt u een zeer breed assortiment verzorgingsproducten voor uw maatje! Wij staan voor kwaliteit, service en voordelige prijzen! 't Maatje is aangesloten bij Webshop Keurmerk. Hier winkelt u dus veilig en betrouwbaar.