gewoon goed en snel

zie boven

Snelle levering en goed product.

goede ervaring!

Snelle levering van het product, en goede prijs.

Persoonlijk, snel en goed!

Hele snelle levering met daarbij een lief kaartje en een zakje met wat brokjes. Super attent!!!! De schaar is erg fijn, dunt goed uit.

Je krijgt meteen reactie als je contact met ze zoekt

Snelle levering echt top

Toppie

Goede communicatie Snelle verzending Leuk kaartje en wat lekkers voor de doggoe.

Snelle verzending

Goede prijs en snel verzonden

Vriendelijk bedrijf

alles netjes geregeld, scherpe prijs.

Mijn pakketje werd wel later verzonden als de website beloofd.

Snelle levering, goede prijzen. Gewoon zoals het moet.

Aan te bevelen webshop. Snelle levering en goede prijzen.

Snelle verzending

Ik zocht eigenlijk de shampoo maar bedacht me dat ik onze hond helemaal niet zelf was ;-) Een spray om hem af en toe een ‘vers van de trimmer’ geur te geven is een prima alternatief. Bink ruikt weer heerlijk en zijn vacht blijft lekker zacht!

Goede en correcte service

Goede prijs/kwaliteit

Snelle verzending van de producten. Heel attent met hart voor de zaak en goede prijs/kwaliteit. Een zelfgeschreven kaartje erbij en wat lekkers voor de hond.

ze werken snel en doeltreffend!

Heb er spullen besteld, snel gekregen. Er was een kam bij die niet naar wens was, en dat hebben ze snel en zonder problemen opgelost. Ik kan 't Maatje aanbevelen!

Goeie ervaring

Snel bezorgd en goeie prijs in vergelijk met andere sites/bwdrijven

Snelle levering, prima product

English grooming chalk Verbeterd inderdaad de grip op de plukvacht van onze ruwhaar teckel.

Fijn product welke goed helpt voor onze hond

Goede prijs en snel in huis

Nadat ik mijn bestelling online had geplaatst kon ik het de volgende dag al afhalen. Vriendelijk geholpen met zelfs nog een kleine attentie voor de hond er bij.

Goed,op tijd bezorgt.

Snelle levering, fijn product

Fijn product snelle levering

Leuke webshop

Leuke webshop, met veel produkten voor de verzorging van je hond. Ik wist niet van het bestaan maar was op zoek naar een guillotine nagelknipper en toen kwam ik bij 't Maatje terecht. Bestelling was snel in huis, netjes verpakt, al met al prima en de moeite waard om een kijkje te nemen.

Het is een zeer goed werkend toestel.

Heel tevreden over levering van het toestel. Was zoals opgegeven op het juiste dag. Ook over het toestel ben ik ook heel tevreden. Zeer goed toestel. Het doet zeker goed zijn werk. De hond heeft een dikke vacht en hij was dringend aan een scheerbeurt toe. Was eigenlijk al veel te lang al. Maar oefening baart kunst. Ben blij dat ik het gekocht heb.

Ja... gewoon top!

Mijn bestelling werd snel geleverd, ondanks de vertraging bij PostNL, heel netjes verpakt en met een bedankje erbij... Ja, juist voor dat soort kleine aandachtspuntjes is mijn besluit om vaker te bestellen snel genomen! Erg blij mee!

Krommewijk 5

7911 TK Nieuweroord

0162 - 853 820

Over Webshop 't Maatje

Sinds 2006 is webshop 't Maatje gespecialiseerd in kwaliteitsproducten voor de verzorging van honden en katten. Bij 't Maatje vindt u een zeer breed assortiment verzorgingsproducten voor uw maatje! Wij staan voor kwaliteit, service en voordelige prijzen! Bij 't Maatje winkelt u veilig en betrouwbaar.