Goede prijskwaliteit

Binnen een dag had ik mijn bestelling ontvangen.

Goede prijzen, snelle verzending

Goede prijzen, snelle verzending

Prima bedrijfje vriendelijk en behulpzaam

Zeer snel en gedetailleerd antwoord op vraag om advies,zelfs op een zondag.Dat is zeer straf. Een dikke aanrader.

Fijne set scharen.

Betrouwbaar

Snelle levering, duidelijke bevestigings emails etc Goed en overzichtelijk assortiment

Heel correct bedrijf

Onlangs een Andis ultra edge super 2 tondeuse gekocht met een skiptooth opzetstuk en een case met opzetkammen. Alles werd keurig geleverd binnen drie werkdagen en in België. Zeer tevreden over de service en de informatie die de website aanbied. Hiervoor hebben we goedkope tondeuses gehad welke voor geen meter werken! Dit is een aanrader!! Binnen 2uur twee Boomers getrimd en de hondjes waren zichtbaar minder gestrest door het minimale geluid van t apparaat en ook doordat de tondeuse minder warm word.

Een service door een team met een hart voor hondjes.

Zeer snel geleverd, er zaten zelfs 3 honden snoepjes mee in de verpakking.

goede prijs, snelle levering

Alles netjes voor elkaar, keurig geleverd, netjes verpakt en heel snel thuis. Daarnaast scherpe prijzen in verhouding met andere webshops.

Na vergelijking goede prijs snelle levering met persoonlijke noot

Gewoon netjes bezorgd, zoals het hoort.

Geen bijzonderheden maar gewoon netjes bezorgd zoals iedere webshop dat zo op deze manier zou moeten doen.

Yuup

Lekker ruikt en lekker fris Vriendelijk maatjes en goed duidelijk mail enz Bedankt voor bestelling aardig

Helemaal top !

Snelle levering en goede kwaliteit voor de prijs

Eerste keer besteld…..super!!!

Snel,betrouwbaar….Toppie

Fijne webshop

Borstel voldoet volledig aan verwachting en mijn Australian Labradoodle is er mee eens.

Persoonlijk!

Altijd een leuke verrassing als er in je bestelling een persoonlijk kaartje zit. Dat geeft een glimlach op je gezicht en maakt het uitpakken nog leuker :)

Heel leuk persoonlijk kaartje erbij, met kluifjes voor de hond.

Snel geleverd ziet er goed uit .goed verpakt .

Ruime keus en snel geleverd

Goede producten, snelle levering.

Echt heel goed, goed leuk contact.

Top geregeld een verademing om daar wat te bestellen

Een trimmer besteld , kreeg keurig bericht van levering, top ingepakt en een leuke attentie erbij complimenten voor deze webshop

Keurige service

Besteld en snel ontvangen

Een hele snelle levering een leuk kaartje er ij en een goede website dus 5 sterren van mij.

Over Webshop 't Maatje

Sinds 2006 is webshop 't Maatje gespecialiseerd in kwaliteitsproducten voor de verzorging van honden en katten. Bij 't Maatje vindt u een zeer breed assortiment verzorgingsproducten voor uw maatje! Wij staan voor kwaliteit, service en voordelige prijzen! Bij 't Maatje winkelt u veilig en betrouwbaar.