netjes

Aantal honden scharen besteld, mooie scharen, scherp en keurig geleverd met etui.

Snel geleverd, goed product en goede prijs

Bestelproces was duidelijk,.producten waren goed verpakt en zijn van heel goede kwaliteit

Geweldige webshop!

Hele fijne webshop en ik ben zeer deskundig geholpen! Dat waardeer ik enorm!!! In de toekomst zal ik hier zeker blijven bestellen :)

Fijne webshop en betrouwbare service

Pakketje met mijn bestelde honden verzorging vlot ontvangen. Keurig verpakt! Leuk met een kleinigheidje waar een wat beloonsnoepje inzaten. (Reclame voor een webshop) Slim en leuk.

Mooi product in stijl afgeleverd!

Snelle en correcte service, en bovendien een interessant en ruim aanbod.

zie boven

top service

Kreeg een fles shampoo die niet goed was afgesloten en er was shampoo uitgelekt.na kontakt met Femke kreeg ik ter compensatie een kleinere fles gratis opgestuurd. Dat is service !! Met dank aan Femke

Snelle reactie op vragen en snelle levering

Ik had enkele vragen over een artikel, ondanks avonduren snel antwoord.

Super goed en betrouwbaar

De scharen kwamen netjes ingepakt binnen en heel lief met een kaartje er bij en wat lekkers voor Bram (onze hond) al met al echt een aanrader om hier te bestellen. Hartelijk dank.

Makkelijk besteld, prima verzorgd, verzonden en ontvangen.

Alleen jammer dat je 5,95 euro moet betalen voor een brievenbuspakketje

Een fijn bedrijf, die goede voorlichting geeft. Supersnelle levering

Top webshop

Makkelijk bestellen en snel in huis. Als verrassing zat er een zakje met wat koekje bij. Daar waren mijn honden heel blij mee. Super! Als ik wat nodig ben weet ook waar ik zijn moet. Goed voorelkaar.

Super spullen

Mijn bestelling was precies wat ik wilde. Nu had ik geen haast om het binnen te krijgen, maar anders waren 4 dagen te lang om erop te wachten, maar verder uitstekende bezorging en spullen

Perfecte producten voor een goede prijs

Stukken goedkoper dan bol.com, dezelfde producten, keurig verpakt, snel verzonden én een klein presentje op de koop toe. Wat wil een klant nog meer. Bedankt en tot de volgende ronde!

Goede prijs en fijne levering.

Bestelling is snel geleverd. Het was goed verpakt en er zat nog wat lekkers bij voor de hond. Helemaal top!

Helemaal top!

Vriendelijk goed vepakt met een attentie voor de teckeltjes, leuk.

Verrassend snelle service met kwaliteitsproducten! Ruim assortiment aan producten!

Vriendelijk en vlot!

Had info nodig en Femke reageerde vlug en behulpzaam. Leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling. Top, dank u wel!

Duidelijke webshop en groot assortiment.

De artikelen die ik besteld had zeer vlot ontvangen en er zat ook nog een kleinigheidje bij voor onze hond, zeer attent en leuk om te ontvangen.

Bij 't Maatje bestel ik graag! Genoeg aanbod, snelle reactie en altijd iets persoonlijks bij de bestelling.

Overzichtelijke website met goede producten.

Goede service!!

Snelle levering met een leuke knuffel erbij voor onze hond !

Heel blij met de producten en de levering.

Twee scheerkoppen gekocht voor de tondeuse. Goede kwaliteit! Blij verrast met de leuke attentie erbij : een hondenknuffel, hondensnoepjes en een persoonlijk kaartje.

Over Webshop 't Maatje

Sinds 2006 is webshop 't Maatje gespecialiseerd in kwaliteitsproducten voor de verzorging van honden en katten. Bij 't Maatje vindt u een zeer breed assortiment verzorgingsproducten voor uw maatje! Wij staan voor kwaliteit, service en voordelige prijzen! Bij 't Maatje winkelt u veilig en betrouwbaar.