Duidelijke webshop en groot assortiment.

De artikelen die ik besteld had zeer vlot ontvangen en er zat ook nog een kleinigheidje bij voor onze hond, zeer attent en leuk om te ontvangen.

Bij 't Maatje bestel ik graag! Genoeg aanbod, snelle reactie en altijd iets persoonlijks bij de bestelling.

Overzichtelijke website met goede producten.

Goede service!!

Snelle levering met een leuke knuffel erbij voor onze hond !

Heel blij met de producten en de levering.

Twee scheerkoppen gekocht voor de tondeuse. Goede kwaliteit! Blij verrast met de leuke attentie erbij : een hondenknuffel, hondensnoepjes en een persoonlijk kaartje.

zeer snel

snel en de kwaliteit is heel goed

Dure webshop

Verzendkosten betalen. Retourkosten betalen. Bij omruilen weer verzendkosten. Artikelen ok.

Goed advies en super snelle levering!

Ik kreeg heel snel en vriendelijk antwoord op mijn vraag. Artikel van netjes verpakt met nog een traktatie voor de honden erbij. Snel verzending. Helemaal top!

Duidelijke webshop, mooie spullen en snel geleverd.

Duidelijke webshop, mooie spullen en snel geleverd. Dit is toch wat je wilt als klant.

Goede en snelle service

Ik heb er voor gekozen mijn bestelling op te halen, mocht rondkijken en kreeg goede uitleg.

Gewoon goed

Na een mailtje voor advies, waarop snel gereageerd werd, 2 scharen besteld. De dag erna werden ze al geleverd.

Snelle levering, persoonlijke verpakking

Product als omschreven. Kleine verpakking.

Ik had na een mislukte betaalpoging 2 maal dezelfde bestelling geplaatst. Na een mail werd dit euvel snel verholpen. En bovendien snelle levering van mijn Activet borstel. Ben zeer tevreden van 't Maatje!

Snelle levering van topkwaliteit

X

Mooi en vrij snel geleverd

Gewoon mooi en goede

Eerlijke webshop die snel reageert en snel verstuurd.

Deze shop heeft voor ons altijd alles wat we nodig hebben wat te maken heeft met het scheren van je hondje. Echt een geweldige en eerlijke shop.

Snelle en goede levering

Product kwam snel aan, ook in Duitsland. De waterblazer bevalt goed.

Heel fijn!

Fijne, snelle service

Pakket kwam goed ingepakt aan, met iets lekkers voor mijn viervoeter erbij in. Helemaal top!

Mooie website met veel top producten. Mijn bestelling werd heel snel geleverd. Het pakketje was met zorg ingepakt. Heel tevreden!

Goede prijzen maar bestelling wordt niet dezelfde dag verzonden

Op de website staat dat als je voor 13.00 besteld dezelfde dag wordt verzonden. Ik had de bestelling om 12.45 geplaatst maar is niet dezelfde dag verzonden. Als ze daar niet aan kunnen voldoen moeten ze het niet op de website vermelden en anders een mail sturen dat het ze niet lukt om dezelfde dag te versturen. Pas nadat ik de volgende dag een mail had gestuurd waar de bestelling bleef kreeg ik een reactie en werd het alsnog verzonden. Wel gunstige prijzen dat maakt het weer goed.

Zeer goede site

Zeer goede site, nadat 1 produkt niet op voorraad was, gemaild en toen dit binnenkwam direct rectie dat het te bestellen was. Goede, snelle levering. Zeker voor toekomst toe ook

Overzichtelijke site, bestelling netjes op tijd

Site duidelijk. Ze kwamen netjes en op tijd binnen. De scharen kwamen netjes verpakt aan, mooie kwaliteit. Ik heb ze pas net dus kan niets over duurzaamheid zeggen.

Super snelle levering, en fijne producten! En zelfs me hondje werd er blij van, er zaten lieve honden snoepjes bij!

Snelle levering artikel zoals verwacht

Krommewijk 5 7911 TK Nieuweroord

0162 - 853 820

Over Webshop 't Maatje

Sinds 2006 is webshop 't Maatje gespecialiseerd in kwaliteitsproducten voor de verzorging van honden en katten. Bij 't Maatje vindt u een zeer breed assortiment verzorgingsproducten voor uw maatje! Wij staan voor kwaliteit, service en voordelige prijzen! Bij 't Maatje winkelt u veilig en betrouwbaar.