Super snelle levering, en fijne producten! En zelfs me hondje werd er blij van, er zaten lieve honden snoepjes bij!

Snelle levering artikel zoals verwacht

Snelle levering, prima producten.

Honden schaar besteld, werd snel geleverd en is perfect materiaal. Mooie en goede schaar! Over eerdere leveringen was ik al heel tevreden, derhalve weer naar Webshop 't Maatje gegaan.

Goed geholpen

Ik had enkele vragen over het product wat ik besteld had , ik kreeg snel en vriendelijk een antwoordt op mijn vragen .

Uiterst tevreden.

Goede prijs, snel geleverd, goed verpakt.

snelle levering en goede priis

snelle levering en goede prijs

zot snel!!

besteld, en vlot verlopen. direct communicatie . Het stond snel aan ons deur. Super service

Snel binnen en leuk ingepakt

Top producten.

Uitgebreide website met een grote keus in alle hande producten. De scharen zijn een aanwinst. Lekker scherp, geen belachelijke prijzen en snel verzonden met track & trace. Zou deze site zeker aanbevelen.

Goede service, snelle levering

Item als omschreven , goede seervice en snel goed verpakt geleverd.

met liefde ontvangen en liefdevolle levering

Alle producten zijn netjes ingepakt en functioneren uitstekend. Het kleine presentje de koekjes zijn met enthousiasme aangenomen.

zeer snelle, efficiente webshop

site werkt niet optimaal maar komt beloftes na. Zeer snelle levering met leuke attentie.

super service

super goede en snelle afhandeling. Leuke attentie voor de hond waar hij van genoten heeft

Goede prijs/ kwaliteit en snel verzonden

Betrouwbaar en voordelig

Snelle levering en goede communicatie. Alles netjes verpakt, compleet geleverd met duidelijke extra handleiding.

Snel, compleet en vriendelijke afhandeling.

Zeer snel en netjes bezorgd!!

Goed verpakt en volgens afspraak ook snel geleverd

Snelle levering!

Goeie shop, snelle levering.

Snel persoonlijke service, top producten!

Absolute aanrader

Snelle bezorging, apparaat nog niet gebruikt

….

Vriendelijk

Vriendelijk contact Had verkeerde artikel besteld en kreeg geld vlot terug Veel dank

Snelle levering, prima prijzen.

Prima en snelle levering

Bestelling keurig en snek geleverd

Krommewijk 5

7911 TK Nieuweroord

0162 - 853 820

Over Webshop 't Maatje

Sinds 2006 is webshop 't Maatje gespecialiseerd in kwaliteitsproducten voor de verzorging van honden en katten. Bij 't Maatje vindt u een zeer breed assortiment verzorgingsproducten voor uw maatje! Wij staan voor kwaliteit, service en voordelige prijzen! Bij 't Maatje winkelt u veilig en betrouwbaar.