Primadeluxe

Snel, goed verpakt en prima product. Ik zeg helemaal ok

Klant is koning!

Service is boven verwachting goed en zeer betrouwbaar! Een bedrijf dat voor het uiterste gaat voor de tevredenheid van de klant Top!

inorde

Uitstekende levering en geweldige service!

Snel geleverd maar beschdigd, kreeg binnen 1 dag nieuwe gestuurd

Prima service, artikel was beschadigd aangekomen, kreeg binnen 1 dag een nieuwe.

Snelle levering en uitstekende service

De bestelling werd snel geleverd. Pakketje was tijdens verzending beschadigd geraakt en ben daarna door de klanten service uitstekend geholpen.

Pluspunten

Heel tevreden over de snelle, vlotte levering, perfect in orde!

Pluspunten

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van mijn pakje

Niet

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Beter lezen wat er besteld wordt en wanneer afgeleverd moet worden!!!!

Pluspunten

Hele goede service!!!

Pluspunten

Aantrekkelijke prijs Ruim aanbod

Beste Anton, Daar staat Multismart inderdaad bekend om. We gaan ons aanbod nog veel verder uitbreiden binnenkort. Uiteraard weer met aantrekkelijke prijzen. Fijne dag nog Anton. Klantenservice Multismart

Pluspunten

Vooral gekozen voor Multismart vanwege de scherpe prijs van de dashboardhouder . Verzending en betaling gaat zoals het hoort.

Beste Sander, Bedankt! Onze producten hebben inderdaad scherpe prijzen. Veel plezier met de dashboardhouder. Klantenservice Multismart

Beste klant, Acht van de 10! Lager dan ons gemiddelde, maar wij zijn er dik tevreden mee. Als er nog verbeterpunten zijn, horen we dat graag. Bedankt en nog een hele fijne (zonnige) dag! Klantenservice Multismart

Pluspunten

krijg het juiste op tijd binnen

meer artikelen

Beste Eric, Bedankt voor je feedback. We gaan binnenkort weer wat artikelen toevoegen. Dit doen we regelmatig, houd de website dus goed in gaten! Klantenservice Multismart

Pluspunten

Prima tijdige levering

Ik heb siliconen duurzame slabbetjes besteld, wat ik erg jammer vond is dat t wel in een plastic verpakking zit. Dit kan anno 2019 vast anders

Beste Hester Deze zitten inderdaad altijd in een plastic verpakking. Onze excuses als je dit niet had verwacht. We zullen je feedback meenemen en wellicht een verpakking ontwerpen voor de slabbetjes. Heel erg bedankt voor je bruikbare informatie! Klantenservice Multismart

Pluspunten

Er was een probleem met mijn bestelling, klanten service was makkelijk te bellen en ze hebben mij gelijk geholpen, ik werd heel netjes behandeld. Dankjewel

Beste Ann, Gelukkig hebben we het samen goed opgelost. Het is je recht als klant om direct en netjes behandeld te worden! Leuk om te horen dat je dat zo ervaren hebt. Veel plezier met je product. Klantenservice Multismart

Beste klant, Geweldig! We hopen je snel weer terug te zien. Klantenservice Multismart

Pluspunten

snel en correct

Beste Ann, We zijn blij dat we weer een klant tevreden hebben gemaakt! Klantenservice Multismart

Pluspunten

Snelle verzending. Goed verpakt. Leuke artikelen.

Beste Bianca, Een tevreden klant, zo zien we dat graag! Veel plezier ermee. Klantenservice Multismart

Pluspunten

Klantvriendelijk, meedenken, oplossingsgericht, snelle contact, snelle levering

Producten beter controleren voor verzending

Beste Priya, Je had helaas een defect product ontvangen. Gelukkig hebben we dit samen op kunnen lossen door u meteen een nieuwe na te leveren. Bedankt voor de complimenten. We zijn blij dat we het op gebied van klantvriendelijkheid wel goed hebben gedaan. Klantenservice Multismart

Pluspunten

goede service

ik kreeg een kapotte reiskoffer binnen, maar ik kreeg gelukkig een nieuwe binnen maar deze was ook stuk. mijn verbeterpunt is dan ook controleer de producten goed!

Beste Thijs, Het was zeer vervelend dat je een kapotte reiskoffer had ontvangen. In plaats van enkel een nieuwe koffer op te sturen, hebben wij ervoor gekozen om je naast de koffer, het product (t.w.v.: € 22,50) gratis te geven. Alleen heel erg vervelend dat deze koffer ook weer stuk was. Al onze producten worden voor verzending gecontroleerd. Het blijkt dat deze koffers inderdaad snel kapot gaan na een paar keer op en dicht te doen. We hebben dit dan ook meteen als feedback meegenomen en danken je daarvoor! Nogmaals onze excuses en we hopen dat we het enigszins goed hebben kunnen maken met de lamp die je van ons gratis hebt gekregen. Klantenservice Multismart

Pluspunten

Goed afgehandeld, juiste artikel snel geleverd en het andere artikel mogen behouden. Goede service.

Beste Jacques, Er ging was mis, maargelukkig hebben we het samen kunnen oplossen. Je kreeg van ons de verkeerde item, vanwege een inpakfout. Maar deze heb je van ons gratis gekregen. Gelukkig kon je dat waarderen en heb je ons beloond met een 10. Bedankt! Klantenservice Multismart

Beste Klant, Een 10! Geweldig! Klantenservice Multismart

Pluspunten

Snelle levering. Goede service. Reageren meteen op de mail. En de producten zijn super en stevig...de waterbakken hebben twee dagen festival overleefd... perfect! Ik ben vaste klant vanaf de eerste bestelling,top bedrijf

Geen!!

Beste Soraya, Hier worden we nou echt blij van! We doen zo ons best om goede service te bieden en top producten te bieden met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuk dat je een vaste klant van ons bent geworden! Tot snel! Klantenservice Multismart

Beste klant, Bedankt! Dit laat ons zien dat we zo door moeten gaan. Klantenservice Multismart