Zeer goed ! Aantal producten besteld, deze waren verzorgd ingepakt. En 1 dag na de bestelling had ik de producten al. Tot een volgende keer.

Snel & goed!

Ik bestel regelmatig autospullen bij Waxworld. Op de website staat een compleet aanbod waar goed in te zoeken en bestellen is. De spullen worden snel geleverd. Gewoon een goed bedrijf!

Zeer snel geleverd, incl cadeautje!

Snelle service, duidelijke website, goede omschrijving van de producten. De ceramic wax van The Chemical Guys is veruit het beste product wat ik tot nu toe heb kunnen vinden voor mijn zwarte bus.

Snelle levering, zoals beloofd. Op de website staat voldoende uitleg over de producten en een goede begeleiding is terug te vinden hoe je best matte lak onderhoud.

Zeer goede hulp en klantvriendelijk.

Zeer goede hulp bij keuze maken en zeer klantvriendelijk.

Top in alle opzichten

Heb de tornador stoom machine besteld. Is binnen 1 dag aangekomen, een maal mee aan de gang , je blijft zoeken naar iets om te stomen..top ramen badkamer auto's Interieur tegelvloeren, voor alles bijna.

Goed en snel

Goede site snelle levering en geweldige producten

Alles is gegaan zoals het moet!

Eerst door een dame heel vriendelijk en deskundig te woord gestaan waardoor ik het goede product kon bestellen. Volgende dag goed verpakt in huis met een leuke extra.

Alles snel en netjes verzonden

Alles was ordelijk en mooi verpakt, inclusief snelle levering

Product zo als omschreven en top

Product zo als omschreven en top

Top levering van top machine

We hebben keer in de winkel erover gehad . Vervanging van polijstmachine. Voldoet meer dan verwachting die ik erbij had. Mij flex is nu 2 machine geworden. Goed info wordt verstrekt.

topzaak

goede prijs. snelle verzending goede service ruim assortiment

Kwaliteit een snel service. Tot volgende keer.

Ik ben tevreden aan service een product.

Ik heb een dap evo besteld met dubbele polijstschijf grote en kleine . Ik vond niet direct terug hoe ik de kleine polijstschijf moest monteren , even contact opgenomen met de klantenservice en het probleem was direct verholpen. Momenteel al 3 auto s gepolijst , met menzerna 400 , 2500 , 3500 en de autos blinken als nieuw.

Prachtig

Top kwaliteit materialen. Snel geleverd

Ik ben snel en goed geholpen!

Zie hierboven.

EXCELLENT

Déjà commandé plusieurs fois et jamais de soucis. Livraison rapide avec suivi. Je recommande

Hyper super nice

Super website. Helpful and nice person at the customer service helped with my order to Hungary. After her help everything went flawless! :)

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Het was uitstekend

Alles was goed. Snelle bezorging, goed verpakt en voordelige prijzen. Ook werken ze met kortingen op zn tijd, wat naast de goedkope standaard prijzen, nog meer voordeel oplevert.

Perfecte service

Ruime keuze en snelle levering

1 van de bestelde producten was niet goed afgesloten waardoor er een deel verloren is gegaan tijdens het transport.

Heb weer angelwax gekocht wat een geweldige poets het is even werken maar dan heb je ook wat het haalt de glans helemaal op TOP

Prima en snel

Prima en snel!

Top service, snelle levering!

Bedrijfsgegevens

Touwslagerij 15

4762 AT Zevenbergen

085-8768730

[email protected]

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €75 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.