Goed materiaal

Goed materiaal, alleen wat grotere vellen schuurpapier zou fijn zijn, zijn betet te hsnteren. Verder prachtig resultaat!

Snel geleverd en vakkundig advies

Bedankt voor het vakkundig advies en snelle levering

Fijne shop met veel diverse producten.

Goede ervaring, snelle service

Zie tekst hieronder

Vlotte levering Jammer dat men niet aanbelde en het pakket achter de brievenbus deponeerde waar iedereen het pakket kon meenemen

Goed advies en snelle levering

Hulpvaardig met geven van advies. Overzichtelijke website, ruim assortiment en snelle levering.

Perfecte foamer en super advies

Ik was op zoek naar een goede foamer en bijhorend schuim en kreeg perfect advies en supersnel geleverd.

Snelle levering, goed product tegen een goede prijs

Snel gevonden Snelle levering Goed product Goede prijs/kwaliteit verhouding

Vlug geleverd en goedkoper dan in BELGIË. DANKJEWEL

Top bedrijf en komt altijd alles na

Heb vaak wat besteld mooie producten en altijd een kleinigheidje bij de bestelling raad deze winkel zeker aan

Zo goed, kan niet verbeterd worden

Het is een top bedrijf met zeer snelle levering. Ik bestel al jaren en heb ze nooit hoeven te bellen dat iets is fout gegaan. Ga zo door

Omdat ik niet zeker was of het bestelde artikel het juiste was voor mij, had ik deze opmerking geplaatst bij mijn bestelling. Ik werd door Waxworld gebeld en telefonisch verder geholpen. Bij het uitpakken vond ik nog een presentje in de doos. Hiervoor nog mijn dank. Al met al een goede service en zeker aan te bevelen.

Snelle bezorging goede kwaliteit

Altijd goed en snelle service

Duidelijk, overzichtelijke site, snelle levering!

Exzellent

perfecte service!

Alles wat ik nodig had was op stock en dezelfde dag nog verzonden. Zo zou het overal moeten zijn!

Super snel bezorgd,

een extraatje erbij ontvangen. Ook fijn

Vlot besteld, vlot geleverd

Vlot besteld, vlot geleverd. Van mij zou er iets meer gebruiksinfo bij de producten mogen staan. Nu een beetje blinde gok welke machine-pads ik hebben moest.

Zeer goed!!!

Leveren optijd, en ik kreeg al 2x een extraatje bij.

Top zoals iedere keer!

De zoveelste bestelling voor mij, ben al enkele jaren klant. Een ruime webshop met erg veel keuze met zeer sterke prijzen. Regelmatig geven ze acties waardoor je mooie deals kan scoren. Verzenden, verpakking en updates per mail zijn steeds weer top! Daarnaast ontvang je vaak nog een leuke extra bij je bestelling.

Snelle leveringen met altijd wel wat gratis nuttige spullen!

Goede en snelle levering

Prima service online. Na 1 uur al antwoord op mijn vraag. Bestelde items netjes afgeleverd.

Perfect geholpen

Elke vraag, hoe dom ook, werd met groot respect beantwoord. De mensen zijn zeer kundig (voor zover ik dat kan inschatten), en heel erg behulpzaam (zelf ervaren).

Fantastische ervaring

Stefan & Laura zijn zeer behulpzaam, kundig en sympathiek. Ze hebben een uitgebreid assortiment en service staat hoog in het vaandel. Bedankt voor jullie goede zorgen!

Supersnelle levering

Zeer correcte prijs en snelle levering .

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €75 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.