Aanbevolen producten van Labocosmetica waren volledig binnen mijn verwachtingen .

Snelle levering, altijd antwoord op vragen. Zeer tevreden

Prima en correct geleverd ?

Na telefonisch overleg gehad over het produkt kon ik er nog 1 bij de bestelling bij doen....Top.

Heb het nog niet gebruikt

Xxxxxxxxx

snelle service, en goed spul

Geweldige service

Het product voldeed helemaal aan mijn wensen. Mijn aanvullende vraag werd binnen een paar minuten beantwoord. Complimenten!

Super snel geleverd

Super snel en nog een klein presentje toe

meedenken mensen die oog hebben voor detail

na een eigen fout ging mijn pakketje retour afzender. Post NL werkte nergens mee! de mannen aan de telefoon hielden het in de gaten en zodra het pakket was gearriveerd hebben ze het terug verzonden naar het juiste adres! super service en keurig op de hoogte gehouden van de status van alles. heel erg blij met de artikelen en die overtreffen mijn verachtingen!

Altijd goede communicatie, snel geleverd!

Al ruim een jaar bestel ik met regelmaat bij Waxworld. Nooit problemen gehad, alles is altijd snel geleverd. Die ene keer dat een product niet op voorraad was ben ik zelfs netjes gebeld met de vraag hoe ik het het liefst op wilde lossen. Klasse service!

Een heel groot aanbod aan onderhouds producten voor je auto en dit aan zeer scherpe prijzen. De levering is altijd heel goed.

Poetsmachine besteld netjes de andere dag geleverd.

Binnen 24 uur bestelling binnen

Snelle levering met een presentje!

Voorraad duidelijk op website weergegeven.

Ouderwetse klant is koning benadering

Dit is zonder twijfel de beste website en klantbejegening die ik ken. Ooit info gevraagd over een foamspuit en werd zo persoonlijk te woord gestaan, geholpen dat ik een terugkerende klant ben gebleven. Niet dat ik veel bestel maar kom hier altijd weer terug. De beschrijving van de producten is kort bondig en goed. De lay-out website overzichtelijk. Ik vindt altijd wat ik nodig heb zonder een expert te moeten zijn. Ook de details: verzending komt in een doos die niet groter is dan de inhoud. Dit soort details maken het verschil. In de doos extra goodies (poetsdoek)als dank voor de bestelling met kortingsbon voor de volgende bestelling. Vroeger ging je hiervoor naar een speciaalzaak. Deze website weet dit gevoel te benaderen. Niet over the top maar precies de juiste details. Geweldig

fijn bedrijf eerlijke uitleg

mensen verkopen mooie en goede spullen

producten geleverd zoals geadverteerd op de site. Op de site zijn de gebruiksaanwijzing van het product makkelijk in te zien.

Prima zoals het hoort

Prima zoals het hoort

Alles prima

Zoals altijd keurig geleverd

De spullen werken perfect.

Ik heb weer een mooi glimmende motor met een mooi schoon zadel.

Hulpzaam en snelle levering

Wederom goed geholpen en snel verzonden. Gaan wij zeker meer doen

Uitstekende service en snelle levering

Uitstekende service en snelle levering

Goeie klanten service en snelle levering

Toppers zijn het

Gewoon goed

Men staat je prettig en met gedegen advies te woord

Was heel snel geleverd gezien dat ik bijna weekend had besteld,waren mijn spullen tog optijd binnen

TOP, bedrijf

Zeer correct. en top producten maar 1 adres!

Voor ieder wat wils als je het hier niet vind wat je zoekt. Ga je het nergens vinden. Altijd top service. Heel vriendelijk mensen staan altijd klaar voor jou! Helemaal top jongens. Bedankt Groeten car care Smets

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €75 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.