Top advies en top klantvriendelijkheid

Vanaf nu koop ik alles hier als het gaat om wassen/poetsen/detailed etc! Fantastisch geholpen en goede adviezen die perfect klopten

Goede producten voor goede prijzen

Dap500 besteld icm nog wat polijstmiddelen. Heb 2x een bestelling gedaan, en kreeg ook 2x een extraatje☺️ Dat geeft toch een gevoel van goede service, ook al mocht er ooit wat verkeerd gaan.

Super goede en snelle service.

Alles heel netjes verzorgd. Alles goed en veilig verpakt.

Goede ervaring, optijd geleverd en netjes verpakt

Dikke 10.

Kloppende organisatie, chapeau!

Snelle reactie op mijn vraag. Overzichtelijke site en afhandeling. Snelle bezorging.

Prima kwaliteit.

Top service voor een top product

Zeer vlot verlopen van begin tot het einde. Het aanbod van de site is ruim en het zijn ook allemaal topmerken voor ieders budget wel iets. Zeker niet twijfelen om een bestelling te plaatsen.

Goed en snel geleverd

Snelle levering goed verpakt

Correct en prettig zaken doen

Bestellingen altijd netjes en perfect geleverd . Geen verrassing. Een pluim meer dan waard.

Deskundig personeel. Heel leuk bedrijf met goede producten.

Leuk bedrijf met aardige medewerkers. Veel aanbod en snelle levering. Ook goed bereikbaar voor vragen. Ben blij met de spray die ik geadviseerd kreeg voor het hardnekkige probleem op mijn auto waar ik al jaren mee worstel. Ook bedankt nog voor de gratis poetsdoekje in mijn bestelling!

Gebruiksvriendelijke website

Producten zijn snel te vinden en duidelijk overzicht qua kosten De snoepjes bij elke bestelling maakt elke bestelling net wat leuker

snel, correct, superkwaliteit

overzichtelijke site, bestelling was zeer snel geleverd, kwaliteitsmateriaal

En 1 zin perfect, wat een fijn bedrijf zijn jullie

Heb mijn bestelling gedaan en ontvangen, netjes verpakt in grote doos. Heb de Flex mini polijstmachine aangeschaft met toebehoren. Echt super verpakt en netjes afgeleverd. En zoals beloofd volgende dag in huis. Top service waxworld.

Zoals altijd uitstekend

Raad gevraagd omtrent behandeling van leren interieur en daarop mijn keuze genomen voor de producten. Top eindresultaat.

Kwaliteitsproducten!

Ik gebruik reeds meer dan 7 jaar de producten van Waxworld. Uitstekende ervaring en correcte afhandeling van de bestelling.

Snel en goede service

Jullie houden je aan je afspraak goede producten en een fijne service.

super....

Is niet de eerste keer dat ik bij jullie heb besteld. Nu weer een compleet pakket aan waxen en toebehoren van Angelwax. Ik was nog wat vergeten even gebeld kon nog mooi bij mijn bestelling gelijk wat advies gekregen...... Blijf lekker bij Waxworld bestellen en af en toe een leuke korting actie maakt het nog interessanter! Gewoon een super winkel met heel veel kennis in huis

Goed. Snel.en Goed verpakt geleverd

Goed. Snel.en Goed verpakt geleverd

Ziet er allemaal top uit

Nog een beetje vroeg voor een beoordeling normaal, maar ziet er toch allemaal degelijk materiaal uit maar nog niet gebruikt nog geen weer geweest voor mijn auto een beurt te geven, had een probleem met mijn steel van mijn auto spons maar kreeg snel een e-mail terug met oplossing.

Zeer correcte verzending, en leuke treat erbij. Echt net even meer.

Erg fijne doek, wekt prime doet wat gezegd wordt

Prima product en snel geleverd

prima en snel geleverd

Snel en correct

Goed en snel geleverd.

Werkt uitstekend, volgende dag al in huis ! Een breed assortiment, met met veel verschillende merken.

Uitstekende shop

Erg tevreden over Waxworld! Was mijn eerste keer bestellen bij ze en ben erg tevreden. Snelle levering, goed verpakt en voor een prima prijs. Kreeg er ook nog een gratis extra bij, dus dat is helemaal top. Bedankt guys!

Snel geleverd en top producten.

Blij met mijn poetsspullen en waxworld heeft er nog een extratje bijgedaan ook , ik ben helemaal blij , dank je wel.

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €50 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.