Effeservices

Tim was so friendly & company has many opportunities , products in your service. Friendly people and helpful. Kind Regards

Snelle en persoonlijke reactie op vraag via de mail. Vervolgens product besteld, snelle levering inclusief een extratje.

Top producten en snel geleverd

Goede detail producten. Duidelijke beschrijving van het product en de toepassing op de website. Er was iets niet voorradig wat ik besteld had. Ik werd keurig gebeld of ik creditering wilde of iets anders. Via mail op de hoogte gehouden van de bestelling. Goed en betrouwbaar bedrijf.

Supersnelle levering en zelf gratis handdoeken gekregen! :)

Goede producten en vriendelijk presoneel

Goede zaak, staan je bij met goede raad. Hebben prima producten en alles snel geleverd

Meer dan uitstekend!

Had 2 flessen Ik Pro 2 plus besteld Super snelle levering! En als cadeautje een mooie poetsdoek er bij klasse bedrijf!

Zonder probleem geleverd

Altijd spoedige levering

doet wat het moet doen

Snelle levering en compleet pakket, om direct mee aan de slag te gaan.

Super goede service

Shampoo besteld en super snel geleverd en goed verpakt.

Prima geregeld

Geen opmerkingen heb gekregen wat ik besteld heb en nettjes verpak en doen wat ze beloven voor 16.00uur besteld op werk dagen andere dag in huis of op aflever punt

Autoshampoo

Top service! Snelle verzending en dit met iets gratis in mijn doos. Ik raad iedereen Waxworld aan voor autoproducten.

Hoge service

Makkelijk te bereiken, advies op maat, snel bezorgd en zelfs nog gratis een Supreme Shampoo meegestuurd.

Voor herhaling vatbaar

Ontzettend snelle verzending en een klein cadeautje bij mijn bestelling ontvangen! Ik zal hier vaker bestellen

Top!!!

Top!!!

Netjes, snel en super veilig verpakt.

Gewoon zoals het hoort, maar wat je nog maar weinig tegenkomt. Juiste verzend info, juiste manier van verpakking. Keurig snel geleverd. Ik bestel mijn producten nergens anders meer.

Super hoge service super zaak

Ik had een onderdeel nodig voor mijn poets machine welke eigenlijk niet eens los leverbaar is, waxworld heeft ze best gedaan en het onderdeel bij de leverancier weten te krijgen en ook nog gratis geleverd ik hoefde alleen verzendkosten te betalen echt sup

Fast and correct

Perfect fast delivery

snelle levering, en top spul.

Orifice voor de foamgun gekocht om stevige schuim te krijgen. En dat werkt goed. En een glazen mitt van carpro om de binnenkant van de ramen schoon te maken. Makkelijker dan een losse doek.

Goede adviezen over producten gekregen.

Ben vakkundig door medewerkster Britt telefonisch te woord gestaan. Alle bestelde materialen zijn snel en correct geleverd. Ga zo door met jullie serviceverlening.

Goed en snel

Snel en netjes geleverd

Aan de telefoon hebben ze mij heel goed uitgelegd ,snel geleverd , ik ben heel blij met mij machine, flex pxe80.

Komen afspraken na...

Geven duidelijke antwoorden en alles loopt zoals beloofd.

Altijd goede service zowel bij het ophalen als bezorgen.

Découverte et premier achat

Très belle découverte, le site est simple pour s'y retrouver, après l'achat tout va très vite j'ai reçu le colis le lendemain par PostNL avec une charmante livreuse très gentille et polie comme d'habitude chez PostNL. J'ai déjà utiliser les produits de ma commande et je suis satisfait je recommande ce site très pro, merci.

Geweldige webshop/levering

Altijd artikelen op voorraad. Met de juiste beschrijvingen en toepassing bij artikelen. Erg service gericht. Vragen worden direct beantwoord en zeer klant vriendelijk. Al een meerdere malen online als fysiek in de winkel dingen gekocht. Echte aanrader!

Touwslagerij 15

4762 AT Zevenbergen

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €75 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.