Goede service en contact

Na een bestelling die niet zo goed aangekomen was door een foutje van de vervoerder, gebeld met Waxworld, het probleem werd gelijk opgepakt en is dan ook heel fijn opgelost. Heel blij dat de service van wax world zo goed is. Ik zeg een echte aanrader, ze komen hun woord na. En ook heel belangrijk is dat de producten die ze aanbieden zeer goed en professioneel zijn, daarbij zit er bij iedere bestelling een leuke attentie bij. Echt TOP!

Goede site, veel goede merken voor redelijke prijs

Snelle levering Goede professionele producten Goede omschrijvingen Goede filters

Bestel graag nog een keer

Altijd perfect

Bestelling altijd snel geleverd met iets extra s wordt gewaardeerd.

Snelle levering en leuke verrassing bij in de bestelling!

Gewoon goed

Snelle levering, goed verpakt, prijzen zijn ok wat meer producten op voorraad zou fijn zijn voor de keuze in verpakkingsgrootte.

klantvriendelijkheid 0

Geen reactie op mails ivm facturatie. Goederen gekocht en betaald met vennootschap en geen gevolg op ons verzoek creditnota op te maken en intracommunautaire factuur toe te sturen. Levering goederen correct verlopen, klantvriendelijkheid 0.

Top winkel, super geadviseerd

S'morgens telefonisch contact gehad over een polijstmachine. Ik vanuit Limburg naar Zevenbergen gereden. In de winkel vriendelijk geholpen en geadviseerd. Ik tevreden weer de deur uit met een top machine van Flex

Al een paar bestellingen gedaan , snel en netjes geleverd ! Ook al enkele vragen gesteld en snel vriendelijk en behulpzaam antwoord gekregen ! Ook de kostprijs van de producten zijn bij de laagste online dus dat is helemaal goed :)

Super top

Zeer toffe winkel al je vragen hebt helpen ze je per direct verder als je met zen budget zit helpen ze je om een gelijkaardig product te vinden het is gwn een top service en een top team!!

Snelle service en kwailiteitsproducten

Altijd snel en ook steeds iets extra erbij .

Goede service,snelle levering

Goede service, voorraad klopt en snelle levering! Zeker aan te raden en ik bestel hier vaker vanaf nu:-)

Top Service. Ik ben een zeer tevreden klant

Ik heb de Bigboi als verjaardags cadeau van mijn vrouw gekregen. Wat een top en krachtig product. Mijn auto was echt heel snel droog. Echt heel fijn dat je kleine kieren waar het normaal altijd na blijft druppelen ook goed droog kunt blazen. Door de harde blaas kracht wat ik niet had verwacht uit zo'n klein apparaat blaas je met gemak de kleinste stof of vuiligheid tussen naden vandaan. Al met al ben ik meer als zeer tevreden met dit cadeau. Echt een aanrader. PS: Waxworld, heel erg bedankt voor de gift. De washandschoen die ik erbij kreeg ben ik zeer tevreden mee. Wat ik hier fijn aan vind is dat het materiaal heel zacht is en wit van kleur waardoor je heel goed kan zien of er vuildeeltjes of fijne zandkorrels aan de washandschoen zit dat fijne krasjes aan je auto zou kunnen maken.

Zeer goed ! Aantal producten besteld, deze waren verzorgd ingepakt. En 1 dag na de bestelling had ik de producten al. Tot een volgende keer.

Snel & goed!

Ik bestel regelmatig autospullen bij Waxworld. Op de website staat een compleet aanbod waar goed in te zoeken en bestellen is. De spullen worden snel geleverd. Gewoon een goed bedrijf!

Zeer snel geleverd, incl cadeautje!

Snelle service, duidelijke website, goede omschrijving van de producten. De ceramic wax van The Chemical Guys is veruit het beste product wat ik tot nu toe heb kunnen vinden voor mijn zwarte bus.

Snelle levering, zoals beloofd. Op de website staat voldoende uitleg over de producten en een goede begeleiding is terug te vinden hoe je best matte lak onderhoud.

Zeer goede hulp en klantvriendelijk.

Zeer goede hulp bij keuze maken en zeer klantvriendelijk.

Top in alle opzichten

Heb de tornador stoom machine besteld. Is binnen 1 dag aangekomen, een maal mee aan de gang , je blijft zoeken naar iets om te stomen..top ramen badkamer auto's Interieur tegelvloeren, voor alles bijna.

Goed en snel

Goede site snelle levering en geweldige producten

Alles is gegaan zoals het moet!

Eerst door een dame heel vriendelijk en deskundig te woord gestaan waardoor ik het goede product kon bestellen. Volgende dag goed verpakt in huis met een leuke extra.

Alles snel en netjes verzonden

Alles was ordelijk en mooi verpakt, inclusief snelle levering

Product zo als omschreven en top

Product zo als omschreven en top

Top levering van top machine

We hebben keer in de winkel erover gehad . Vervanging van polijstmachine. Voldoet meer dan verwachting die ik erbij had. Mij flex is nu 2 machine geworden. Goed info wordt verstrekt.

topzaak

goede prijs. snelle verzending goede service ruim assortiment

Touwslagerij 15

4762 AT Zevenbergen

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €75 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.