Snel, correct.

Fast and reliable service

Always a very fast service with a nice little gift attached. Well done team!

Wat beloofd is komt ook werkelijk uit.

Ik vroeg om een schuimapparaat en vroeg naar het best geteste. Wat beloofd werd is ook werkelijkheid

Cedric

Shop au top Grd choix Prix démocratique Livraison super rapide (1 jour pour la Belgique )

Goede en snelle levering

Mooie uitpoetsdoek kado. Top!

Snelle correcte levering

Goeie producten aan redelijke prijzen.echte aanrader voor de autoliefhebbers.

Vlotte levering, top producten!

Vlotte levering, aangename overzichtelijke webshop.

Alles top en snel geleverd.

En steeds een kleine surprise erbij. Wordt erg geapprecieerd!!!

Excellent

Super, snel!

Snel geleverd, top producten!

Mijn bestelling van CarPro producten werd zoals iedere keer weer razendsnel geleverd. De prijzen zijn ook goed, dus ik heb eerlijk gezegd weinig behoefte om ergens anders te shoppen.

Fijne zaak met groot assortiment.

Netjes en snel geleverd

Altijd vriendelijk en goede service

Nemen altijd de moeite voor uitleg, uitstekende service. Ook prijs/kwaliteit ben ik zeer tevreden over.

Super snelle levering

Prima artikelen en snelle levering, daar hou ik van

goede producten en snelle verzending

goede producten en snelle verzending

Erg goede service

Mijn ervaring met Waxworld is, dat de bestelling meestal de volgende dag al binnen is. Daarbij komt ook nog dat er vaak wat extra’s bij de bestelling geleverd wordt. Van zuurtjes, paaseitjes, tot poetslappen ! Wel jammer dat de afstand Venray, Zevenbergen te groot is. Hierdoor is het bestellen via de webshop bijna de enige juiste keus.

Zeer goed product

Zeer tevreden over het product goed werkbaar. Heb al veel mensen dit product aanbevolen.

Veel keuze en snelle levering

Alles goed verpakt en snel geleverd tot nu toe iedere bestelling op voorraad. En een overzichtelijke site.

Goede communicatie na bestelling en snelle levering

Zeer goed.

Alles heel netjes en zorgvuldig verpakt, en snelle levering.

Een topbedrijf! Goeie producten, fijne medewerkers

Het enige dat ik kan schrijven is: Heeel erg jammer dat je niet meer sterren kunt geven. Waxworld verdient minimaal een 11!

Zoals altijd super!!

Zoals altijd, goed geholpen bij specifieke vragen en snel en keurig verstuurd.

Geweldige service en snelle verzending

grandioos

vlot met bestellingen plaatsen en verzenden. ruimen keus van diverse merken.

Goede website

Ik hoorde van 'n collega van me over jullie materiaal en hij was super tevreden, zodoende ben ik bij jullie uitgekomen

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €50 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.