Fantastico

Vandaag mijn bestelling ontvangen, zoals gewoonlijk top verpakt en alles gesealed ivm eventuele lekkage. Gewoon zoals het hoort, zorg voor het product en daarom “ Waxworld “.

Service verzorgd van top tot teen!

Geen slecht woord over dit bedrijf te spreken. Meerdere bestellingen gedaan en nooit een probleem gehad. Eenmaal was een product toch niet op voorraad, hierover netjes gebeld en goed opgelost. Bravo!

Geweldige service die je niet vaak meer ziet. Een product niet op voorraad en kreeg er netjes een belletje over en een aanbod voor een vervangend product en goed advies erover. Super gewoon!

Recent een Bigboi Blowr Buddy aangeschaft via Waxworld en dat ging allemaal prima zoals het hoort. Verder goed aanbod van mooie detail spullen. Van mij zou alleen de website wel een update mogen krijgen zodat deze wat moderner oogt.

Top webshop met top producten!

3x bucket dolly's met connector, 3xGrit Guard Snappy Grip en Mequiars flacon besteld. Bestelling was netjes op tijd geleverd en icm Black Friday een top prijs gehad!

Zeer snelle levering. Goede service, erg klantvriendelijk!

Gewoon goed

Snelle levering,goede producten en zelfs een extra verrassing erbij

Outstanding

Very fast delivery and with a present from Waxworks.nl, a very nice surprise! Thank you!

Heb hier al eerder een Flex Swirl Finder besteld en nu een ceramic coating. Beide keren zijn ze op tijd aangekomen en goed verpakt. WaxWorld is zeker aan te raden.

Snelle, vlotte en professionele service!

Recent heel wat kuis producten besteld via Waxworld. Dit werd zeer snel en correct afgehandeld, zelfs enkele leuke goodies bij gekregen!

Perfect!

Ik kom hier al langere tijd voor mijn detailling spullen. Super winkel met goede medewerkers die altijd ruim de tijd nemen om je het juiste advies te geven.

Er zat nog een extra presentje in mijn bestelling, dank hiervoor Goede service

Super bedrijf

Alles perfect in orde.

Goed verpakt en snel mijn mooie bestelde zeer kwalitatieve producten ontvangen voor een erg mooie prijs ook.

Perfect geregeld, en ook nu zelfs snel geleverd.

Best first experience

Supersnel verzonden en goed ingepakt. Ook nog een lekkere kerstattentie er bij. Schappelijke prijzen en goede customer service.

Mooi spul hebben ze daar. Hier hebben ze meer keuze in machines dan elders waardoor de keuze iets makkelijker voor mij werdt. Meer extra's erbij gehad dan ik had verwacht,bedankt waxworld En erg snel verzonden ondanks de drukte van de bezorgers. Mooi bedrijf, ik kom hier zeker terug.

Supersnel geleverd met leuke attentie erbij voor de kerst

De producten dinsdag besteld .Woensdagavond in huis. Goede communicatie over de verzending. Dus perfect geregeld. Kan ik dus van harte aanbevelen.

Goede producten met snelle levering

Auto gewassen en een prachtig resultaat. Had niet verwacht door de feestdagen dat de producten nog geleverd gingen worden dit jaar, dit was zeker een leuke verrassing

Cool

Heel mooi, zelfs de extra cadeaus stuurde super. Ik adviseer iedereen.

Bestelling geplaatst die snel werd geleverd en ook nog met een kleinigheidje erbij.

Snelle levering met extra goodies

Binnen 2 werkdagen mijn bestelling binnen en als verrassing nog 2 extra doeken als cadeau erbij gekregen!

Snelle verzending en een top service!

Super content

Ons pakket werd op zeer korte termijn perfect bij onsthuis afgeleverd. Dankbaar voor

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €50 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.