Heel snel geleverd alles netjes verpakt, soms een kleine extra.

werk snel en goed

werk snel en goed

Topservice

Altijd snel in huis en goeie service! Krijg ook vaak een leuk extraatje erbij altijd leuk

Keurig snel geleverd - Mooi product

Ik had wat mooie Kovax materialen besteld. Volgende dag in huis tegen een scherpe prijs. Tevens een mooi product ! Bedankt !

Zoals altijd, snel verzonden en de juiste producten

Zeer professioneel detailing bedrijf

Steeds opnieuw weer een prettige en professionele ervaring.

Zeer fijne website met enorme keuze. Verzending is steeds snel en correct.

Snelle levering.

Goed product. Netjes verpakt. Zeer tevreden.

Snel binnen gekregen en netjes ingepakt

Aanbevolen producten van Labocosmetica waren volledig binnen mijn verwachtingen .

Snelle levering, altijd antwoord op vragen. Zeer tevreden

Prima en correct geleverd ?

Na telefonisch overleg gehad over het produkt kon ik er nog 1 bij de bestelling bij doen....Top.

Heb het nog niet gebruikt

Xxxxxxxxx

snelle service, en goed spul

Geweldige service

Het product voldeed helemaal aan mijn wensen. Mijn aanvullende vraag werd binnen een paar minuten beantwoord. Complimenten!

Super snel geleverd

Super snel en nog een klein presentje toe

meedenken mensen die oog hebben voor detail

na een eigen fout ging mijn pakketje retour afzender. Post NL werkte nergens mee! de mannen aan de telefoon hielden het in de gaten en zodra het pakket was gearriveerd hebben ze het terug verzonden naar het juiste adres! super service en keurig op de hoogte gehouden van de status van alles. heel erg blij met de artikelen en die overtreffen mijn verachtingen!

Altijd goede communicatie, snel geleverd!

Al ruim een jaar bestel ik met regelmaat bij Waxworld. Nooit problemen gehad, alles is altijd snel geleverd. Die ene keer dat een product niet op voorraad was ben ik zelfs netjes gebeld met de vraag hoe ik het het liefst op wilde lossen. Klasse service!

Een heel groot aanbod aan onderhouds producten voor je auto en dit aan zeer scherpe prijzen. De levering is altijd heel goed.

Poetsmachine besteld netjes de andere dag geleverd.

Binnen 24 uur bestelling binnen

Snelle levering met een presentje!

Voorraad duidelijk op website weergegeven.

Ouderwetse klant is koning benadering

Dit is zonder twijfel de beste website en klantbejegening die ik ken. Ooit info gevraagd over een foamspuit en werd zo persoonlijk te woord gestaan, geholpen dat ik een terugkerende klant ben gebleven. Niet dat ik veel bestel maar kom hier altijd weer terug. De beschrijving van de producten is kort bondig en goed. De lay-out website overzichtelijk. Ik vindt altijd wat ik nodig heb zonder een expert te moeten zijn. Ook de details: verzending komt in een doos die niet groter is dan de inhoud. Dit soort details maken het verschil. In de doos extra goodies (poetsdoek)als dank voor de bestelling met kortingsbon voor de volgende bestelling. Vroeger ging je hiervoor naar een speciaalzaak. Deze website weet dit gevoel te benaderen. Niet over the top maar precies de juiste details. Geweldig

fijn bedrijf eerlijke uitleg

mensen verkopen mooie en goede spullen

producten geleverd zoals geadverteerd op de site. Op de site zijn de gebruiksaanwijzing van het product makkelijk in te zien.

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €75 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.