Perfecte service en website!

Ik was op zoek naar een goede wax voor de auto welke enkele maanden blijft zitten en een polijstmiddel om enkele plekken licht te schuren om de doffe plekken te verwijderen. Op de website van Waxworld.nl werd het meteen duidelijk welke producten ik nodig had. De bestelling geplaatst en de volgende dag meteen geleverd in een goede verpakking. Kortom ik moet de producten nog gaan gebruiken, maar tot nu toe kan ik iedereen Waxworld.nl aanbevelen.

Keurig bedrijf, snelle levering

Keurig bedrijf, goede spullen en snel geleverd.

TOP!!!

Maandag avond bestelling geplaatst en woensdagmiddag ontvangen. Alles zat verpakt in een stevige kartonnendoos en tussen de producten was alles goed opgevuld, zodat de producten niet konden omvallen of verschuifen en beschadigen! Ook zat er bij de bestelling een leuke attentie bij, helemaal top! Dat noem ik echt service!! Ik kom hier zeker terug als klant en kijk er al weer naar uit om voor de volgende keer weer bij Waxworld te mogen bestellen,

goede service

alles op tijd binnen

Очень быстро дёшево и прозрачно

Заказывал полировальную машинку для своей фирмы. Приятно удивили цены, а ещё и без НДС, то цена вообще супер. Доставка супер быстрая, до Польши за 3 дня. Буду заказывать ещё! Ибо ассортимент здесь впечатляющий.

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Snel en correct

Bestellingen zijn altijd correct en worden supersnel geleverd.

Duidelijk site snel geleverd

Een goede ervaring bestel hier meer !!

Top bedrijf, goede producten

Snelle levering. Goede service. Perfecte producte voor een goede prijs

Op tijd geleverd

Gewoon goede kwaliteit

Goede service!

Snelle levering alles dik inorde aanrader

Snel, netjes, kompleet

Erg snelle levering Keurig hoor

Goed product, en top service

Gewoon goed

Snelle en vlotte levering in een degelijke verpakking

Zeer positief

De nieuwe wagen van mijn vrouw wou ik zelf voorzien van een coating.Bij Waxworld heb ik uiterst professionele uitleg en raad gekregen.Ik kan Waxworld aan iedereen aanraden.

Vlotte service

Topservice !

Heel snelle levering, goeie producten.. en bij je bestelling steekt steeds een leuk extraatje

alles goed op tijd

Scherpe prijzen en topmerken!

Nog steeds erg tevreden

In het verleden ook reeds bestelling(en) geplaatst. Overzichtelijke webshop en steeds correcte levering. Absoluut aanrader voor je car detailing product.

Overzichtelijk,snel en professioneel.

Een goed aanbod diverse artikelen,snel en accuraat afhandeling,prijs/kwaliteit is goed en de bestelling netjes en goed verpakt verzonen en aangekomen.

Top service en snel verzonden.

Besteld en binnen twee dagen in huis. Top producten, vriendelijk team en hele snelle service. Voortaan bestel ik al mijn spullen hier!

Mooie producten snel geleverd

Ik wilde mijn voorraad aanvullen met spullen van Labo Cosmetica en Waxworld heeft nagenoeg het hele assortiment op voorraad. De bestelling is keurig afgehandeld en snel geleverd met nog een presentje bij de bestelling. Voor herhaling vatbaar.

Prima prijs, uitstekende service

Vorige week heb ik bij Waxworld een BigBoi foamr gekocht. Prima apparaat. En de service en verzending van Waxworld ook.

Goed bedrijf

Wax besteld om 16:00 de volgende dag in huis

Magasin de qualité service rapide

Magasin de qualité rapidité service efficace à des bon prix

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €75 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.