Kwaliteit een snel service. Tot volgende keer.

Ik ben tevreden aan service een product.

Ik heb een dap evo besteld met dubbele polijstschijf grote en kleine . Ik vond niet direct terug hoe ik de kleine polijstschijf moest monteren , even contact opgenomen met de klantenservice en het probleem was direct verholpen. Momenteel al 3 auto s gepolijst , met menzerna 400 , 2500 , 3500 en de autos blinken als nieuw.

Prachtig

Top kwaliteit materialen. Snel geleverd

Ik ben snel en goed geholpen!

Zie hierboven.

EXCELLENT

Déjà commandé plusieurs fois et jamais de soucis. Livraison rapide avec suivi. Je recommande

Hyper super nice

Super website. Helpful and nice person at the customer service helped with my order to Hungary. After her help everything went flawless! :)

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Het was uitstekend

Alles was goed. Snelle bezorging, goed verpakt en voordelige prijzen. Ook werken ze met kortingen op zn tijd, wat naast de goedkope standaard prijzen, nog meer voordeel oplevert.

Perfecte service

Ruime keuze en snelle levering

1 van de bestelde producten was niet goed afgesloten waardoor er een deel verloren is gegaan tijdens het transport.

Heb weer angelwax gekocht wat een geweldige poets het is even werken maar dan heb je ook wat het haalt de glans helemaal op TOP

Prima en snel

Prima en snel!

Top service, snelle levering!

Super, heel tevreden !!!

Snelle verzending & goed verpakt ! Ik ben een tevreden klant !

Goed material

Snel geleverd voor leuke prijs

Zeer vriendelijke en behulpzame en snelle klantenservice! Al de producten en materialen zijn zeer scherp geprijsd. Heel duidelijke en overzichtelijke website. Levering verliep heel snel en vlot. Ik kan zeker iedereen aanraden om hier je bestellingen te doen als particulier of zelfstandige.

Topkwaliteit voor een mooie prijs

En de ruiten echt schoon en aansluitend hoef je je ruitenwissers nog nauwelijks te gebruiken.

Overzichtelijk en snelle levering

Onlangs een leder reinig en conditioner set besteld. Savonds besteld 2e dag al geleverd. Netjes verpakt en duidelijke beschrijving. Ook op de site was het goed te vinden. Prijs is goed

Super specialst

Ruim assortiment en goede professionele adviezen en nemen goed de tijd voor je vragen. Nog nooit teleurgesteld

Goed product.

Een goed product en zeer snel geleverd.

Helaas kwam de vaderdagkorting niet in mij scherm bij het bestellen.....hebben wel veel producten.

Alle producten die ik besteld heb zijn netjes aangekomen. Zeker een aanrader!

top

heel goed

Prima webshop, heeft me nog nooit teleurgesteld

Nu enkele keren een bestelling geplaatst. Komt iedere keer op de nagekomen datum aan en is altijd netjes verpakt. Top webshop!

Bestel altijd daar, gewoon goed .

Touwslagerij 15

4762 AT Zevenbergen

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €75 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.