Super snelle verzending en super product

Besteld en volgende dag al in huis, en de grootverpakking super voordelig. Plus een gratis droogdoek en paaseitjes hoeft niet maar leuk gebaar

Mooie producten en snelle levering !

Mooie producten en snelle levering !

Goed bedrijf.

Prima bedrijf

Prima bedrijf. Snelle levering en voor een eerlijke prijs

Goede website en service

Snelle levering en goede telefonische bereikbaarheid.

Pas geweest voor een stoom reiniger, ik ben heel fijn geholpen met alle aandacht zeker een aanrader om poets spullen te halen Ik bestel dat nu vaker

Zeer goed spul

Zeer goed spul zowel voor de auto als de crossmotor

Prachtig en werkt goed

Zeer snelle levering en het product werkte zoals verwacht Een leuk paas paketje meegeleverd gekregen met een paar paaseieren altijd lekker Kortom top bedrijf

Ruime keuze en snelle levering!

Perfecte en snelle levering. Leuke paasattentie zorgde voor een glimlach!

Goede levering, goede producten

Alles perfect en heel goede producten

Top zoals altijd

Alles uitstekend en snel geleverd Steeds leuk om een pakketje te bestellen bij waxworld.

Besteld en is daarna vlot verzonden

De lijmcapaciteit moet nog blijken. Proces eromheen prima.

Goede en snelle service

Supergoed en super veel keuze

Oke

Niks mis mee

Onlangs nog in de winkel van waxworld geweest zeer vriendelijk personeel, goede uitleg en geen zotte prijzen . Ik zou zeggen iets voor je wagen nodig voor te poetsen en zo veel meer , voor mij is dat gewoon waxworld en niet verder zoeken jongens

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle en keurige verzending. Ruime keuze in kwaliteitsproducten

prima service snelle levering

Positief op alle vlakken

Goede en eerlijke adviezen

Ik ben zeer prettig in de winkel geholpen. Niet de duurste middelen aangepraat gekregen maar de beste koop. De alternatieven zijn zeker aan bod geweest en met een eerlijk advies is de keuze aan mij gelaten.

Snelle levering Goed produkt Aardigheidje voor Pasen bij geleverd

Bestelling netjes geleverd en er zat zelfs een leuk paaspakketje bij. Ik hou wel van dat soort extra aandacht <3

Top website, erg klantvriendelijk!

Mooie en uitgebreide webshop, snelle levering en bijzonder klantvriendelijk! Complete Carpro gamma op voorraad! Een aanrader.

Top product geleverd

Snelle levering veel keuze

Snelle levering en er zat nog een extraatje bij

Top website met scherpe prijzen!!!

Goede concurrentiële prijzen, goedkoper als sommigen shops in België daarenboven dan nog eens supersnel geleverd !!! En bovendien alles netjes verpakt tegen eventueel lekken!! Een voorbeeld voor vele anderen!!! Blijf zo verder doen!

Zeer tevreden over de producten en een goede en snelle levering

Zeer tevreden over de producten en een goede en snelle levering.

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €75 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.