Heerlijk warm donsdekbed voor onze koude slaapkamer.

Wij hebben gekozen voor een winterdekbed “Snowgoose” 240x220. Mooie kwaliteit, heerlijk warm en toch licht.

Superfijn dekbed

Onder dit dekbed lig ik heerlijk. Verstandig van jullie om niet meteen na 3 dagen een vragenlijst in te laten vullen. Dat weet je pas na een paar weken. Alleen de verzending zou sneller kunnen. Ik heb toch wel wel een aantal weken moeten wachten en dat is niet meer van deze tijd.

Dank voor uw review. Het insturen daarvan waarderen we zeer! Voor nieuwe klanten een kanttekening bij de opmerking over de levertijden. Vrijwel al onze donzen dekbedden worden op order geproduceerd, zoals we ook aangeven op onze website. Hierdoor houden we de kosten, en dus onze verkoopprijzen laag, maar hebben onze klanten wel te maken met levertijden. Deze zijn standaard 10-15 werkdagen, oftewel 2-3 werkweken. Na bestelling moet u dus even geduld hebben, maar dan krijgt u ook precies het kwaliteitsdekbed dat u zocht en dat tegen zeer concurrerende prijzen. In deze heel bijzondere Coronatijd, kan het gebeuren dat we die 3 werkweken door overmacht niet halen. In die gevallen proberen we de betreffende klanten persoonlijk op de hoogte te brengen en hopen we op begrip...

Fantastische heerlijke warm

Geweldige dekbedden zeer tevreden

Erg goede adviezen en uitstekende kwaliteit

Er is mij goed en duidelijk advies gegeven. Er wordt echt meegedacht. De kwaliteit en de wijze waarop de dekbedden worden gemaakt , diervriendelijk en natuurlijk vind ik erg belangrijk.

Fantastische dekbedden

Heb nog nooit zo een heerlijk dekbed gehad ,meteen voor m’n kinderen ook zo een zalig dekbed besteld

top product

Uitstekende donsdekbed en snelle levering voor een eerlijke prijs.

Heerlijk dekbed

Wij hebben een prachtig zomerdekbed besteld en nu voor de winter ook een dekbed besteld.. het zijn beiden prachtige dekbedden en wij vinden het een fijn idee dat wij onder voor zover mogelijk diervriendelijk dons liggen.. kortom super dus..

Lekker warm dekbed

Lekker warm dekbed wat conform afspraak keurig op tijd geleverd werd

Kwaliteit

Fijn bedrijf

Van aankoop tot ontvangst is alles goed verlopen.

Via een familielid ben ik in contact gekomen met de website donsdekbedden.nl. Op aanraden hebben we gekozen voor het 4 seizoenen dekbed baltica, dat door de samenstelling het beste de warmte weet te reguleren. Bestelling en communicatie verliepen goed, ook toen bleek dat de levertijd door de vakantieperiode wat zou uitlopen. Langer dan ons verteld werd, heeft de levering ook niet geduurd en ook de communicatie daarover was goed en persoonlijk. Het is een heerlijk dekbed, waar de dekbedovertrekken goed omheen passen, zodat het geheel ook prettig op zijn plaats blijft zitten. Al met al een goede aankoop!

Lang moeten wachten maar heerlijk dekbed

Een heerlijk, lekker dik en warm dekbed.

Als voormalig “ vrouw Holle” omdat het andere dekbed lek was, ben ik super tevreden over het nieuwe dekbed. Mooie kwaliteit tijk en goed gevuld met warme dons.

Warm en licht net als vorig dekbed

Vorige maal voor het lichtste maar wel warmdekbed gekozen Deze maak gekozen voor een Oostenrijks achting dekbed Bevalt goed maar komt echt niet in de buurt van de dikte welke genoemd wordt op de site. Maar we slapen er heerlijk onder

Super vriendelijk en behulpzaam!!

Het dekbed is echt geweldig!! Zo lekker warm en licht. Dit had ik jaren eerder willen hebben!!!

slapen als onder een wolk.

heerlijk licht en warm, canada dream ganzendonzen dekbed. sneller geleverd dan verwacht, ondanks corona.

Uitstekende service, professioneel advies

Buitengewoon goede service, duidelijk professioneel advies: men weet waarover ze het hebben. Daarnaast is de kwaliteit van het dekbed meer dan fantastisch, zacht, licht, warm, luchtig en behaaglijk. 100% aan te bevelen! PS. Ik heb helaas geen aandelen in het bedrijf! :-)

Dekbed ontvangen die kleiner was dan bestelde item....

Gisba heeft dat verholpen door nieuwe dekbed die wel aan verwachting voldeed op te sturen. Uitstekende Service en product.

Heerlijk dekbed'

Heerlijk dekbed

Top dekbed

Alles voldeed aan mijn verwachtingen. Na een jaar een vierseizoenendekbed te hebben gebruikt, wilde ik een echt goed dekbed voor de koudere nachten hebben. En gelukkig heb ik dit gevonden en besteld en in gebruik kunnen nemen. En nu kan ik u aanbevelen uw dekbed hier te bestellen, daar mijn ervaring helemaal top is. Zeer goede kwaliteit, zeer goed netjes afgewerkt en hoogwaardig product. Ik had dit veel eerder hier moeten bestellen! Siberisch ganzendons van Gisba helemaal top.

Fijne dekbedden!

Fijne dekbedden

Snelle service, uitstekende producten, nette prijs

Weinig toe te voegen aan de titel, een aanrader.

Donsdekbed is niet overal evenveel gevuld.

Donsdekbed is niet overal evenveel gevuld. Lengte zou 2 meter moeten zijn maar is minder. Wel heerlijk licht.

Beste Ron, Dank voor je beoordeling. Jammer dat je de klacht over de niet egaal gevulde vakken en het te korte dekbed hier plaatst i.p.v. dat je contact met ons opneemt zodat we de klacht kunnen verhelpen. We hebben je inmiddels een mail gestuurd met het verzoek het dekbed aan ons te retourneren, zodat we het zelf kunnen zien en probleem kunnen oplossen.

Diervriendelijk en goed product

Heel erg blij met ons dekbed wat heerlijk isoleert maar niet te warm is. Verder enorm blij dat dit dekbed niet levens geplukt wordt een dat de rest van de hand ook gebruikt wordt. Klasse

goede service mooi product

Er ging iets mis met mijn bestelling waardoor de levertijd wat langer was dan verwacht. Ik werd op tijd en goed geïnformeerd over de vertraging en het bedrijf heeft er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk alsnog te leveren. Het product is top.

Prima donsdekbed voor goede prijs

Na enig speurwerk op internet op Nederlandse en Duitse sites kwam ik uit bij Donsdekbedden.nl waar bleek dat qua specificatie zeer goede donsdekbedden voor een zeer concurrerende prijs worden aangeboden. Hierbij is gelet op soort dons, vulkracht, vulgewicht, warmteklasse en kwaliteit van de tijk. Gekozen voor ARO Artländer Snowgoose light, een dekbed dat voor Nederlandse begrippen het hele jaar door te gebruiken in een slaapkamer waar de verwarming ook in die winter op een laag pitje staat en normaliter met open raam geslapen wordt. Het dekbed is prettig licht en is zeer behaaglijk. De echte winterse omstandigheden moeten nog afgewacht worden, maar ik heb vooralsnog het volste vertrouwen. De levering van het dekbed door Gisba/Donsdekbedden.nl verliep zeer vlot. Maandag besteld, vrijdag bezorgd.

Over (Gisba) donsdekbedden.nl

Donsdekbedden.nl is een website van Gisba Slaapcomfort B.V.. De site is gespecialiseerd in donzen dekbedden en hoofdkussens. Naast de verkoop van donzen dekbedden en hoofdkussens vindt u ook veel informatie over dons op onze site. We werken samen met ARO® Artländer GmbH. Een Duits familiebedrijf waar al meer dan 100 jaar dons wordt gewassen, gesorteerd en tot dekbedden wordt verwerkt. Dit geeft, naast de verschillende certificaten, de garantie dat het op topkwaliteit donsgevulde producten gaat.