Snelle levering en fijn dekbed

Onlangs kocht ik bij donsdekbedden.nl een Canada Dream winterdekbed met 100% Canadees ganzendons (met diervriendelijk certificaat) van het Duitse merk Artländer. Het dekbed werd snel en goed verpakt geleverd. Na twee maanden gebruik kan ik zeggen dat het een zeer comfortabel, licht en goed ademend dekbed is met een soepele tijk die amper knispert. Er zijn goedkopere dekbedden maar wat mij betreft is dit zeker een aanrader. Eén puntje van aandacht: de webwinkel heeft niet alles op voorraad en wanneer het besteld moet worden kan de levertijd twee weken zijn, voorraad staat op de website bij het product vermeld.

goes to acpt

1234567890-

Goede service en aftersale

Donsdekbed online besteld.Zijn erover gecontact omdat het een incourant model was en of het bestelde juist was.Nadat het door ons bevestigd was is de bestelling doorgevoerd. Voor een scherpe prijs gekocht en snel zoals belooft uitgeleverd. De aftersales is goed te bereiken en reageerd binnen no time.

Dekbed van topkwaliteit

Een groot deel van mijn leven (80) sliep ik onder de mooiste donzen dekbedden. Ik wordt nu wat kouwelijker en wilde iets warmers. Op hun site vond ik een dekbed mt 90% dons en 10% veren. Zou erg dik zijn en de hoogste isolatiewaarde hebben. Nu ik het heb kan ik oordelen dat het bijzonder warm is. het is erg mooi dik. De beste slaapervaring die ik heb gehad.

Mooi dekbed en snelle levering

Ook nog persoonlijk contact gehad met dit bedrijf. Heel vriendelijk geholpen!

Wat een top service !

Wat een top service ! Ik had 4 dekbedden besteld. Binnen een paar uur werd ik gebeld met de vraag of ik zeker zulke warme dekbedden wilde hebben. Ik heb toen iets minder warme besteld. Zeer tevreden

Een heerlijk dekbed maat 240x220 cm

Een all year dekbed , voor ons warm genoeg zonder te zweten . Lekker dik en lang genoeg.

Heerlijk dekbed

Dekbed met dons van Wild Syberian Duck. Het dons blijft heel fijn op zijn plaats door de goede maat van de vulvakken. Het is een licht, maar niet te en comfortabel dekbed. Het ziet er rijk gevuld uit. Het oog wil ook wat. Erg blij mee.

Betrouwbare shop met kwaliteitsproducten voor een eerlijke prijs

Dit was mijn derde aankoop bij donsdekbedden.nl en zoals verwacht allemaal prima gegaan. De dekbedden worden vaak op bestelling geproduceerd, dus levering duurt langer dan de 'vandaag besteld, morgen in huis'-webwinkels, maar je krijgt dan wel een goed product in huis voor een eerlijke prijs. Communicatie was ook prima; je wordt netjes op de hoogte gesteld van de levertijd en wanneer het dekbed verzonden is.

zeer goed

geduldig en fantastisch advies

Prima, sterk, mooi dekbed.

Toch nog erg warm, ondanks minder dons!

fantastisch dekbed

Na tien jaar slapen onder een Siberisch dons dekbed was deze aan vernieuwing toe. Heb weer exact de zelfde gekocht. Een top product.

Kwaliteit donsdeken en snelle levering

Hele fijne donsdeken voor peuterbed gekocht. Snelle levering.

heerlijk dekbed van kamelenhaar

Ik heb het 4 seizoenen kamelenhaar dekbed gekocht en totaal geen spijt. Ik heb alleen het najaar deel nu erop liggen. Eerst had ik een donzendekbed, maar daar had ik het in het begin koud en gedurende de nacht begon ik te zweten. Bij het huidige dekbed heb ik hier geen last meer van. Kortom geven ze goed advies!

Heerlijk warm. Lekker licht van gewicht.

In mijn ijskoude slaapkamer kruip ik onder mijn dons en na een paar minuten heb ik het warm.

Heerlijk dekbed.

Is lekker warm en voelt heel ligt aan. Cassette gestikt is echt fijn, had ik in mijn oude dekbed niet. Ben er erg blij mee.

Prima kwaliteit maar verbeterpunten voor de webshop

We slapen heerlijlk onder ons dekbed... In de webshop was het op moment van bestellen niet duidelijk of een dekbed op voorraad was of dat ie levertijd had i.v.m. productie. Na een aantal weken kwam het dekbed binnen waarbij een envelop met de factuur op de doos was geplakt. De factuur in de doos is beter. Maar nog beter is het om de factuur digitaal te versturen zoals je dat bij elke webshop mag verwachten. Papieren facturen zijn uit de tijd...

Fijn te horen dat u lekker slaapt onder uw nieuwe dekbed. Jammer dat het u niet duidelijk was dat er vrijwel op al onze dekbedden een levertijd zit van 10-15 werkdagen. We produceren de dekbedden namelijk op order en dat communiceren we ook op verschillende plekken op onze website. Ook is het onze gewoonte om onze klanten direct na bestelling hier nog een keer via de mail over de informeren. Het nadeel is inderdaad dat er daardoor een levertijd zit op de dekbedden, maar het voordeel is dat we een heel goede kwaliteit voor een heel scherpe prijs kunnen leveren.

Zeer tevreden over het geleverde dekbed

Prima ervaring met Gisba, prijs kwaliteit is dik in orde.

Kwalitatief hoogwaardige dekbedden voor kinderen

Goed dekbed, warm en toch erg licht. Fijn voor peuters! Kan ook heel goed in de droger.

Duidelijke site. Genoeg keuze. Goede omschrijving van de producten. Goed product,nette prijs Snelle bezorging. Donzen dekbed is echt super licht en is behaaglijk warm.

Eindelijk helemaal warm

Ik ben ongelooflijke koukleum die voor dit dekbed onder drie winterdekbedden en twee fleecedekens lag om niet wakker te liggen van de kou. Die laag was zo zwaar dat ik me niet kon bewegen in bed. Dit dekbed is warmer en superlicht. Het is een enorm dikke, heerlijk fluffy laag behaaglijkheid. Ik heb het eindelijk warm en lig ontspannen in bed, waardoor ik niet meer stijf en stram opsta. Ik heb jaren aangehikt tegen de prijs, maar het is elke euro meer dan waard.

Fijn dat direct na bestelling nog even werd gecheckt of ik het goede had besteld. Levering was binnen de aangegeven termijn en in orde. Fijn dijkbed!

Wat een genot!

Na jarenlang met twee dekbedden en een dekentje geslapen te hebben in mijn kamer zonder verwarming was ik het zat. Mijn ervaring met dekbedden in Oostenrijk deed mij besluiten iets fatsoenlijks te kopen. Ik kwam op de Gisba terecht en was snel overtuigd dat ik hier niet fout kon gaan, vooral door de video en het goede telefonisch contact. Ik ben gelijk voor de meest warme gegaan, met Siberische ganzendons, wat een genot! Het is warm, licht en voegt zich naar je lichaam. Geen koude billen meer!

Heerlijk dekbed!!

Het duurde langer dan verwacht voordat ik het dekbed ontving( 4 weken) maar ik werd wel eerlijk voorgelicht hierover toen ik de klantenservice belde. De kwaliteit van het dekbed is top!

Heerlijk dekbed!!

Over (Gisba) donsdekbedden.nl

Donsdekbedden.nl is een website van Gisba Slaapcomfort B.V.. De site is gespecialiseerd in donzen dekbedden en hoofdkussens. Naast de verkoop van donzen dekbedden en hoofdkussens vindt u ook veel informatie over dons op onze site. We werken samen met ARO® Artländer GmbH. Een Duits familiebedrijf waar al meer dan 100 jaar dons wordt gewassen, gesorteerd en tot dekbedden wordt verwerkt. Dit geeft, naast de verschillende certificaten, de garantie dat het op topkwaliteit donsgevulde producten gaat.