Bewezen service en kwaliteit

We hebben al 4 jaar ervaring met een donzen winterdekbed (Snowgoose Light), wat ons zeer goed bevalt. Nu wederom vooraf tot aanschaf telefonisch advies gevraagd, vanwege twijfel in de gemaakte keuzes. Ditmaal een donzen zomerdekbed en ook een donzen kussen. Ook hierin zijn we niet teleurgesteld, sterker nog, dit hadden we jaren eerder moeten doen! Het zomerdekbed (Wild Siberian Duck) is heerlijk licht en luchtig. Hier was het advies dat het een zeer goede kwaliteit eendendons is en evengoed als een ganzendonzen-versie, waarmee de prijs-kwaliteitverhouding niet te evenaren is. Wat betreft het hoofdkussen; ik heb er vele geprobeerd (meeste van synthetisch materiaal), maar nooit een echt goede kunnen vinden (ben een buikslaper). Nu een (zachte) donzen kussen (Siberia Noblesse) en wat een verschil! Ik slaap beter dan ooit; ik wordt veel minder vaak wakker en sta dus uitgeruster op.

uitstekend

Duidelijke website; goed prijs communicatie. Duidelijke levertijden

Prima bedrijf, doet wat ze beloven.

Ze communiceren goed als het wat langer duurt omdat er even geen voorraad is.

Good value for money

Snel en accurate service. Producten van zeer hoge kwaliteit

Snelle en nette levering

Prima advies en snelle levering

Goede kwaliteit en goede communicatie

Dekbed maakt waar wat er beloofd wordt. Afspraken worden goed nagekomen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Goed advies per telefoon gekregen (vond het toch wat om via internet een dekbed te kopen). De medewerkster vroeg naar de omstandigheden van mijn slaapkamer, mijn eigen kouwelijkheid etc. Daarop gebaseerd goed advies gekregen. - Dekbed is uitstekend: warm, dik en zacht. Ook nog eens milieuvriendelijk. - Bezorging keurig: er was me van tevoren verteld dat dit ivm kerstvakantie lang zou kunnen duren: ze hebben de week precies kunnen voorspellen. 's Avonds bezorgd, keurig verpakt. - Informatieve website

- Website komt wat ouderwets over

• Kennis & Vakmanschap

Dank voor uw uitgebreide feedback! Onze website hebben we inmiddels vernieuwd We hebben het goede, de uitgebreide informatie over dons en donzen dekbedden behouden. Daardoor krijgen onze bezoekers alle informatie die nodig is om tot een goede keuze te komen. Dus niet een spetterende site gericht op de verkoop, maar nog steeds vooral informatie. Misschien is ook de nieuwe site daardoor nog steeds wat ouderwets qua uitstraling, maar wij geloven in "goed geïnformeerd = het beste advies"

Pluspunten

Levert een mooi product. Handige websites met uitgebreide informatie om tot een goede keuze te maken.

Website kan nog klantvriendelijker.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

super kwaliteit van de goederen nauwkeurige omschrijving op website goede info over levering goede info over herkomst van de materialen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke website. Klantvriendelijk. Goede service.

Nvt

• Communicatie

Pluspunten

Top service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kwalitatief hoogwaardige dekbedden op verantwoorde manier vervaardigd. De informatie vooraf was -persoolijk en deskundig, waardoor we de juiste keuze hebben kunnen makken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooi product, licht en warm

• Kennis & Vakmanschap

De wat langere levertijd.

• Kwaliteit

Pluspunten

lekker warm dekbed, naar verwachting

• Communicatie

Pluspunten

Hele goede informatievoorziening over de levering en levertijd. Betrouwbare webwinkel,

Geen!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Men denkt mee, echter de tips lossen het probleem niet op.

Het warmste dekbed blijkt minder warm dan het oude herfstdekbed. Retourneren was onmogelijk. De tips van Gisba: wennen, een fleechedeken eroverheen of een elektrische deken eronder. Voor dit bedrag mag ik meer verwachten.

• Kennis & Vakmanschap

We vinden het erg vervelend dat uw pleegdochter het niet warm krijgt onder dit dekbed. De 'tips' zoals wij die hebben gegeven, trekt u hier enigszins uit hun verband, maar dat terzijde. Het dekbed terugnemen is niet mogelijk. Wanneer een klant het dekbed in gebruik heeft genomen, dan vervalt de bedenktijd. Een eenmaal gebruikt dekbed is voor ons onverkoopbaar. Niemand wil een dergelijk dekbed als nieuw geleverd krijgen. Vandaar dat die door u voorgestelde oplossing door ons is afgewezen. We hebben u het voorstel gedaan het dekbed te controleren en evt. nog meer te vullen. Jammer dat u deze reactie plaatst alvorens ons de kans te geven het probleem op die manier op te lossen. We hopen dat u nu alsnog wilt reageren op dat aanbod.