Uitstekende kwaliteit en goed advies

Vaardige medewerkers en mooie producten ik ben er blij mee :-)

Beter nachtrust.

Beste hoofdkussen wat ik ooit heb gekocht. De soft latex kussen is zacht en geeft ondersteuning.

Slaapt goed

Van mij mo ht het kussen met extra vulling nog wel meer vulling mogen hebben.

Lekker licht

Met name in kleine ruimte camper wordt het toch al snel warm ondanks alle verluchting

Geweldige kwaliteit ! (puur zijden Yun zomerdekbed)

Zijden Yun zomerdekbed aangeschaft bij Gisba, na eerder het 4-seizoenen donsdekbed van Siberische gans te hebben gekocht. Het donsdekbed is geweldig, maar op zomernachten wanneer de temperatuur boven de 22 graden ligt, voor mij te warm. Het zijden dekbed is een heel aparte slaapervaring, waaraan ik even moest wennen: het plooit zich soepel om je lichaam en weegt nauwelijks iets. Je slaapt dus wel bedekt, maar zonder de druk van een deken of een dekbed. Het Yun zijden dekbed is koel als het warm is, en voert lichaamswarmte en zweet af - dus geen klamme nachten meer. Een zijden dekbedovertrek is aan te raden - het overtrek is helaas duurder dan het dekbed, maar al met al het geld meer dan waard.

Geweldig dekbed, super kwaliteit

Ik heb inmiddels al 15 jaar het Siberian Snowgoose 4 seizoenen dekbed en het dekbed is nog net zo fijn, warm en fluffy als toen hij nieuw was. Ben er nog steeds super blij mee. Ik heb ook ervaring met een dekbed van een ander gerenommeerd merk maar die was na een paar jaar ingestort en niet fluffy meer hoewel we er net zo goed voor gezorgd hadden. Soms lastig dat je niet even "op" je bed kan gaan liggen maar dat heb ik er wel voor over :-)

Heerlijk zomer (donzen) dekbed

Hele goede ervaring met jullie hoor. Hoewel het dekbed niet op voorraad was kreeg ik hem toch al na drie weken. Hij is perfect!

Stipte levering volgens afspraak

Naar mijn mening de beste prijs/kwaliteit verhouding van het internet.

Wat een fijn dekbed

Telefonisch en via de site kregen wij erg goede informatie, waardoor we goed konden kiezen. Het resultaat: een heerlijk dekbed, precies wat we nodig hadden in onze heel koude slaapkamer. Wij zijn blij!!

Prima dekbed voor een goede prijs

Goed advies. Dit is mijn derde dekbed wat ik hier heb gekocht. De eerste 2 ruim 10 jaar gelden en die zijn nog steeds in prima staat.

Klantenservice waarbij zeer goed geluisterd wordt!

Nadat ik een dekbed had besteld, dat toch te dik bleek, kon ik dat zonder kosten omruilen. De klantenservice heeft me hierbij heel goed geholpen. Er werd heel goed geluisterd naar mijn wensen en ook advies gegeven waardoor je een goede keus kunt maken. Tip: eerst even naar de klantenservice bellen, voordat je gaat bestellen!

Prima aankoop.

Ik ben blij met de aankoop van dit dekbed. Het dekbed is lekker warm maar niet te warm. Ik verwacht dat het ook warm genoeg is bij lichte vorst. Royaal van maat, vult de dekbedhoes helmaal op. Geleverd in een tas.

Heerlijk warm donsdekbed voor onze koude slaapkamer.

Wij hebben gekozen voor een winterdekbed “Snowgoose” 240x220. Mooie kwaliteit, heerlijk warm en toch licht.

Superfijn dekbed

Onder dit dekbed lig ik heerlijk. Verstandig van jullie om niet meteen na 3 dagen een vragenlijst in te laten vullen. Dat weet je pas na een paar weken. Alleen de verzending zou sneller kunnen. Ik heb toch wel wel een aantal weken moeten wachten en dat is niet meer van deze tijd.

Dank voor uw review. Het insturen daarvan waarderen we zeer! Voor nieuwe klanten een kanttekening bij de opmerking over de levertijden. Vrijwel al onze donzen dekbedden worden op order geproduceerd, zoals we ook aangeven op onze website. Hierdoor houden we de kosten, en dus onze verkoopprijzen laag, maar hebben onze klanten wel te maken met levertijden. Deze zijn standaard 10-15 werkdagen, oftewel 2-3 werkweken. Na bestelling moet u dus even geduld hebben, maar dan krijgt u ook precies het kwaliteitsdekbed dat u zocht en dat tegen zeer concurrerende prijzen. In deze heel bijzondere Coronatijd, kan het gebeuren dat we die 3 werkweken door overmacht niet halen. In die gevallen proberen we de betreffende klanten persoonlijk op de hoogte te brengen en hopen we op begrip...

Fantastische heerlijke warm

Geweldige dekbedden zeer tevreden

Erg goede adviezen en uitstekende kwaliteit

Er is mij goed en duidelijk advies gegeven. Er wordt echt meegedacht. De kwaliteit en de wijze waarop de dekbedden worden gemaakt , diervriendelijk en natuurlijk vind ik erg belangrijk.

Fantastische dekbedden

Heb nog nooit zo een heerlijk dekbed gehad ,meteen voor m’n kinderen ook zo een zalig dekbed besteld

top product

Uitstekende donsdekbed en snelle levering voor een eerlijke prijs.

Heerlijk dekbed

Wij hebben een prachtig zomerdekbed besteld en nu voor de winter ook een dekbed besteld.. het zijn beiden prachtige dekbedden en wij vinden het een fijn idee dat wij onder voor zover mogelijk diervriendelijk dons liggen.. kortom super dus..

Lekker warm dekbed

Lekker warm dekbed wat conform afspraak keurig op tijd geleverd werd

Kwaliteit

Fijn bedrijf

Van aankoop tot ontvangst is alles goed verlopen.

Via een familielid ben ik in contact gekomen met de website donsdekbedden.nl. Op aanraden hebben we gekozen voor het 4 seizoenen dekbed baltica, dat door de samenstelling het beste de warmte weet te reguleren. Bestelling en communicatie verliepen goed, ook toen bleek dat de levertijd door de vakantieperiode wat zou uitlopen. Langer dan ons verteld werd, heeft de levering ook niet geduurd en ook de communicatie daarover was goed en persoonlijk. Het is een heerlijk dekbed, waar de dekbedovertrekken goed omheen passen, zodat het geheel ook prettig op zijn plaats blijft zitten. Al met al een goede aankoop!

Lang moeten wachten maar heerlijk dekbed

Een heerlijk, lekker dik en warm dekbed.

Als voormalig “ vrouw Holle” omdat het andere dekbed lek was, ben ik super tevreden over het nieuwe dekbed. Mooie kwaliteit tijk en goed gevuld met warme dons.

Warm en licht net als vorig dekbed

Vorige maal voor het lichtste maar wel warmdekbed gekozen Deze maak gekozen voor een Oostenrijks achting dekbed Bevalt goed maar komt echt niet in de buurt van de dikte welke genoemd wordt op de site. Maar we slapen er heerlijk onder

Over (Gisba) donsdekbedden.nl

Donsdekbedden.nl is een website van Gisba Slaapcomfort B.V.. De site is gespecialiseerd in donzen dekbedden en hoofdkussens. Naast de verkoop van donzen dekbedden en hoofdkussens vindt u ook veel informatie over dons op onze site. We werken samen met ARO® Artländer GmbH. Een Duits familiebedrijf waar al meer dan 100 jaar dons wordt gewassen, gesorteerd en tot dekbedden wordt verwerkt. Dit geeft, naast de verschillende certificaten, de garantie dat het op topkwaliteit donsgevulde producten gaat.