Super vriendelijk en behulpzaam!!

Het dekbed is echt geweldig!! Zo lekker warm en licht. Dit had ik jaren eerder willen hebben!!!

slapen als onder een wolk.

heerlijk licht en warm, canada dream ganzendonzen dekbed. sneller geleverd dan verwacht, ondanks corona.

Uitstekende service, professioneel advies

Buitengewoon goede service, duidelijk professioneel advies: men weet waarover ze het hebben. Daarnaast is de kwaliteit van het dekbed meer dan fantastisch, zacht, licht, warm, luchtig en behaaglijk. 100% aan te bevelen! PS. Ik heb helaas geen aandelen in het bedrijf! :-)

Dekbed ontvangen die kleiner was dan bestelde item....

Gisba heeft dat verholpen door nieuwe dekbed die wel aan verwachting voldeed op te sturen. Uitstekende Service en product.

Heerlijk dekbed'

Heerlijk dekbed

Top dekbed

Alles voldeed aan mijn verwachtingen. Na een jaar een vierseizoenendekbed te hebben gebruikt, wilde ik een echt goed dekbed voor de koudere nachten hebben. En gelukkig heb ik dit gevonden en besteld en in gebruik kunnen nemen. En nu kan ik u aanbevelen uw dekbed hier te bestellen, daar mijn ervaring helemaal top is. Zeer goede kwaliteit, zeer goed netjes afgewerkt en hoogwaardig product. Ik had dit veel eerder hier moeten bestellen! Siberisch ganzendons van Gisba helemaal top.

Fijne dekbedden!

Fijne dekbedden

Snelle service, uitstekende producten, nette prijs

Weinig toe te voegen aan de titel, een aanrader.

Donsdekbed is niet overal evenveel gevuld.

Donsdekbed is niet overal evenveel gevuld. Lengte zou 2 meter moeten zijn maar is minder. Wel heerlijk licht.

Beste Ron, Dank voor je beoordeling. Jammer dat je de klacht over de niet egaal gevulde vakken en het te korte dekbed hier plaatst i.p.v. dat je contact met ons opneemt zodat we de klacht kunnen verhelpen. We hebben je inmiddels een mail gestuurd met het verzoek het dekbed aan ons te retourneren, zodat we het zelf kunnen zien en probleem kunnen oplossen.

Diervriendelijk en goed product

Heel erg blij met ons dekbed wat heerlijk isoleert maar niet te warm is. Verder enorm blij dat dit dekbed niet levens geplukt wordt een dat de rest van de hand ook gebruikt wordt. Klasse

goede service mooi product

Er ging iets mis met mijn bestelling waardoor de levertijd wat langer was dan verwacht. Ik werd op tijd en goed geïnformeerd over de vertraging en het bedrijf heeft er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk alsnog te leveren. Het product is top.

Prima donsdekbed voor goede prijs

Na enig speurwerk op internet op Nederlandse en Duitse sites kwam ik uit bij Donsdekbedden.nl waar bleek dat qua specificatie zeer goede donsdekbedden voor een zeer concurrerende prijs worden aangeboden. Hierbij is gelet op soort dons, vulkracht, vulgewicht, warmteklasse en kwaliteit van de tijk. Gekozen voor ARO Artländer Snowgoose light, een dekbed dat voor Nederlandse begrippen het hele jaar door te gebruiken in een slaapkamer waar de verwarming ook in die winter op een laag pitje staat en normaliter met open raam geslapen wordt. Het dekbed is prettig licht en is zeer behaaglijk. De echte winterse omstandigheden moeten nog afgewacht worden, maar ik heb vooralsnog het volste vertrouwen. De levering van het dekbed door Gisba/Donsdekbedden.nl verliep zeer vlot. Maandag besteld, vrijdag bezorgd.

Erg klantvriendelijk mee gedacht

Goed contact en goed meegedacht toen het spannend werd met levertermijn voor vertrek naar buitenland met het dekbed.

Fantastisch lekker dekbed.

Licht en warm.

Wat een geweldige kwaliteit en service

Inmiddels al 3x donsdekbedden besteld. Niet vanwege klachten, integendeel. Eerst 2 voor thuis besteld en daarna 1 voor in de caravan. Inmiddels hebben we een nieuwe caravan met twee 1-persoons bedden, dus wederom een bestelling geplaatst begin juli. Ik kreeg een mail dat deze pas half augustus geleverd zou worden, omdat deze niet op voorraad waren. Ik heb gebeld en gevraagd of het toch mogelijk was om ze vóór onze vakantie (eind juli) toch geleverd zouden kunnen worden. Dat zou i.v.m. de vakantie van de fabriek net wel of net niet gaan. Afgesproken dat als het niet zou lukken, ik mijn bestelling kosteloos mocht annuleren. Uiteindelijk kreeg ik een dag later een mail dat mijn bestelling alsnog op tijd geleverd kon worden. Binnen enkele dagen had ik alles netjes ontvangen. Ik heb de canadian dream van 100% ganzendons. Prima voor het voorseizoen en ook voor deze hete zomer. Ik ben dan en zal dat blijven ook! Echt top.

Uitstekend product en service

Zeer tevreden over het product, service van GISBA. Absoluut aan te bevelen!

Bewezen service en kwaliteit

We hebben al 4 jaar ervaring met een donzen winterdekbed (Snowgoose Light), wat ons zeer goed bevalt. Nu wederom vooraf tot aanschaf telefonisch advies gevraagd, vanwege twijfel in de gemaakte keuzes. Ditmaal een donzen zomerdekbed en ook een donzen kussen. Ook hierin zijn we niet teleurgesteld, sterker nog, dit hadden we jaren eerder moeten doen! Het zomerdekbed (Wild Siberian Duck) is heerlijk licht en luchtig. Hier was het advies dat het een zeer goede kwaliteit eendendons is en evengoed als een ganzendonzen-versie, waarmee de prijs-kwaliteitverhouding niet te evenaren is. Wat betreft het hoofdkussen; ik heb er vele geprobeerd (meeste van synthetisch materiaal), maar nooit een echt goede kunnen vinden (ben een buikslaper). Nu een (zachte) donzen kussen (Siberia Noblesse) en wat een verschil! Ik slaap beter dan ooit; ik wordt veel minder vaak wakker en sta dus uitgeruster op.

uitstekend

Duidelijke website; goed prijs communicatie. Duidelijke levertijden

Prima bedrijf, doet wat ze beloven.

Ze communiceren goed als het wat langer duurt omdat er even geen voorraad is.

Good value for money

Snel en accurate service. Producten van zeer hoge kwaliteit

Snelle en nette levering

Prima advies en snelle levering

Goede kwaliteit en goede communicatie

Dekbed maakt waar wat er beloofd wordt. Afspraken worden goed nagekomen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Goed advies per telefoon gekregen (vond het toch wat om via internet een dekbed te kopen). De medewerkster vroeg naar de omstandigheden van mijn slaapkamer, mijn eigen kouwelijkheid etc. Daarop gebaseerd goed advies gekregen. - Dekbed is uitstekend: warm, dik en zacht. Ook nog eens milieuvriendelijk. - Bezorging keurig: er was me van tevoren verteld dat dit ivm kerstvakantie lang zou kunnen duren: ze hebben de week precies kunnen voorspellen. 's Avonds bezorgd, keurig verpakt. - Informatieve website

- Website komt wat ouderwets over

• Kennis & Vakmanschap

Dank voor uw uitgebreide feedback! Onze website hebben we inmiddels vernieuwd We hebben het goede, de uitgebreide informatie over dons en donzen dekbedden behouden. Daardoor krijgen onze bezoekers alle informatie die nodig is om tot een goede keuze te komen. Dus niet een spetterende site gericht op de verkoop, maar nog steeds vooral informatie. Misschien is ook de nieuwe site daardoor nog steeds wat ouderwets qua uitstraling, maar wij geloven in "goed geïnformeerd = het beste advies"

Pluspunten

Levert een mooi product. Handige websites met uitgebreide informatie om tot een goede keuze te maken.

Website kan nog klantvriendelijker.

Over (Gisba) donsdekbedden.nl

Donsdekbedden.nl is een website van Gisba Slaapcomfort B.V.. De site is gespecialiseerd in donzen dekbedden en hoofdkussens. Naast de verkoop van donzen dekbedden en hoofdkussens vindt u ook veel informatie over dons op onze site. We werken samen met ARO® Artländer GmbH. Een Duits familiebedrijf waar al meer dan 100 jaar dons wordt gewassen, gesorteerd en tot dekbedden wordt verwerkt. Dit geeft, naast de verschillende certificaten, de garantie dat het op topkwaliteit donsgevulde producten gaat.