Ow wat ben ik in me sas eindelijk een slaapzak/ dekbed voor onze zoon met down syndroom. Ligt altijd te woelen en boven de dekens en maakt nu heerlijke warme nachten

Kwalitatief prachtige slaapzak!

Heerlijk warm, mooie materialen, echt ouderwets kwalitatief, zo zie je het niet vaak meer!

Heerlijke matras en deken

Lang gezocht naar een echt warme deken en een goed matras van 160. Hier beide gevonden. Doordat ze andere merken aanbieden dan veel andere bedrijven hebben ze een goed assortiment. Blij met de Duitse degelijkheid. Kost wat, maar dan heb je wel wat dat meerdere kinderen meegaat!

Fijn donzen dekbed gekocht!

Netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling!

Snelle en nette levering van een heel fijn nieuw matras

Er wordt gewerkt met een duidelijke goed bruikbare website. De bestelling was netjes verpakt en volgens afspraak afgeleverd. Mijn zoontje slaapt heerlijk op het nieuwe matras, hij slaapt zelfs langer door.

Prachtig kinderdekbedje - ik ben er blij mee

Ik heb het koppelbare kinderdekbedje gekozen vanwege de vakverdeling. Het zomerdekbedje is op de kinderkamer warm genoeg, want we houden de verwarming altijd aan. Niet echt goedkoop, maar zeker zijn geld waard!

Pluspunten

Uitstekende service en qualitatief top product ( donzen slaapzakjes in mijn geval)

Nee hoor ga zo door

Pluspunten

telefonisch goed advies gekregen snelle levering

Pluspunten

goed geleverd

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

mooie spullen

hoge verzendkosten

• Kennis & Vakmanschap

Wij rekenen tot 50 euro goederen waarde 5 euro bijdrage in de verzendkosten en tussen de 50 en 100 euro goederen waarde 10 euro. Daar waar dit gezien de grootte/gewicht van het artikel niet reëel is, trekken we dat bedrag af van de prijs die we voor het artikel vragen. Op die manier betaald u nooit teveel, maar ik begrijp dat het gevoel t.a.v. de verzendkosten. Helaas is ons verzendkosten berekening systeem op bedragen gebaseerd en niet op volume of gewicht. Voor Kinderslaapcomfort zou dat anders kunnen, maar voor onze websites met dekbedden voor volwassenen voldoet dit uitstekend en we kiezen ervoor om één systeem te hanteren, maar zoals gezegd: U betaalt nooit teveel!

Pluspunten

Goede Service

Overzichtelijkheid site

• Kennis & Vakmanschap

Dank voor uw reactie. Kunt u in een mail aan ons ([email protected]) aangeven wat u onoverzichtelijk vindt? We zouden het graag verbeteren, maar zijn zelf 'blind' t.a.v. dit punt.

Verzending naar de postbus mogelijk maken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering Matras lijkt goed , maar bewijst zijn waarde pas na een aantal jaren . Een goede beoordeling kan ik dus niet doen

• Kwaliteit

Pluspunten

Betrouwbaar

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle levering, duidelijke website, betrouwbare uitstraling

De matras die ik besteld heb voor mijn zoon, was vrij stevig, zo niet hard. Omdat terugsturen nogal een gedoe is en weer kosten met zich mee brengt, heb ik het niet gedaan. Als de matras gekocht was bij een winkel in de buurt had ik hem echter wel geruild. Tja, ik begrijp ook wel dat de beoordeling of een matras hard is of niet erg subjectief is... maar misschien tips en advies of feedback van klanten bij elk product (zoals bij Wehkamp) zou ik wel handig vinden. Succes met jullie bedrijf!

Pluspunten

Achteraf vragen om een beoordeling is prima, maar zet niet in de mail: we willen u dringend vragen de vragenlijst in te vullen. Klinkt niet echt vriendelijk hè?

• Kennis & Vakmanschap

Hartelijk dank voor het invullen van de beoordeling. Uw suggestie om de uitnodigingstekst aan te passen hebben we ter harte genomen en die is inmiddels aangepast.

Pluspunten

Nazorg is uitstekend, de rits van onze kinderslaapzak ging vrij snel kapot en dit werd zeer serieus genomen. Vervangend exemplaar ontvangen, ook werd er meegedacht over welke variant omdat mijn dochter tegen ondertemperatuur aanzit in de nacht. Erg tevreden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Communicatie

Pluspunten

Prima slaapzakje voor de zomerperiode. Ik had er vorig jaar één gekregen voor mijn zoontje toen die geboren was en heb nu alvast voor deze zomer een grotere maat besteld!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed geholpen toen ik vragen had over welk dekbed voor mijn zoontje het meest geschikt is.

Uit voorraad leveren. Moest nu 2 weken wachten voor het dekbedje kwam.

• Kennis & Vakmanschap

Dank u voor uw reactie en fijn dat het dekbedje aan uw verwachtingen voldoet. Voor wat betreft de levertijd: We hebben er bewust voor gekozen om een zeer beperkte voorraad aan te houden. Hierdoor besparen we op de kosten van het hebben/huren van opslagruimte en op de verzekering van de voorraad. Ook kunnen we zo een grotere collectie voeren dan anders het geval zou zijn. De voordelen zijn volgens ons groter dan de nadelen en het prijsvoordeel is voor onze klant! Bij alle artikelen op de site kunt u zien of het op voorraad ligt en zo niet, wat de levertijd is waarmee u rekening moet houden.