Pluspunten

Prima website en mooie spulletjes

Vakantiedata beter aangeven zodat men voor bestelling weet dat er vertraging kan worden verwacht. Maar misschien heb ik iets gemist.

Hartelijk dank voor uw reactie. De bedoeling was dat er behalve op de pagina waar u de webwinkel inkomt er ook een melding had gestaan op de pagina die ook wel \'winkelmandje\' wordt genoemd. Nu stond die melding alleen onderaan de bevestigingsmail. Onze excuses. Wij zullen ervoor zorgen dat dit in volgende vakantieperiodes programmatechnisch foutloos gaat, zodat teleurstellingen worden voorkomen. Nogmaals dank voor uw feedback.

• Kennis & Vakmanschap

Post bezorging gaf bij ons niet aan op welk moment van de dag er geleverd ging worden. Dit had handig geweest.

• Afspraken nakomen

Beste Pamela, Dank je wel voor je beoordeling. Wij zullen uw opmerking t.a.v. de bezorging opnemen met de Postpakketdienst. We weten dat ze proberen die service te verbeteren, maar het zal ongetwijfeld nog even duren voor dit voor heel Nederland goed loopt. Op de website van PostNL klantenservice is voor veel postcodes een indicatie van de levertijd/bezorgtijdstip te vinden, waarbij opgemerkt moet worden dat deze ruim genomen moet worden.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Slaapzakje was defect bij aankomst, mocht deze terug sturen en kreeg per omgaande een nieuwe toegestuurd. Prima!

• Kennis & Vakmanschap

Geachte mevrouw Stolk, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vragen ons nu wel af, wat er met het dekbedje is dat u de kwaliteit slechts een 6 geeft. Ook begrijpen we de beoordling van de betrouwbaarheid niet helemaal. Uw order is op 1/5/12 na kantoortijd bij ons binnen gekomen en op 2/5/12 uitgeleverd. Klachten lossen we graag goed op en wanneer het katoenen zomerdekbedje niet aan uw verwachting voldoet, kunt u het (ongebruikt) retourneren. Uw betaling krijgt u dan van ons teruggestort.

Pluspunten

Mijn klacht over de Winnie de Pooh dekbedjes (over vlekken na 1e keer wassen) is keurig en snel opgelost.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en correcte levering. Klant wordt goed op de hoogte gehouden over orderstatus.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We zijn zeker tevreden over het product. Jammer vind ik dat ik er op werd gewezen per mail dat het product tijdelijk niet leverbaar was en dat dat op jullie website stond. DAt heb ik direct gecheckt en een paar dagen later, maar het stond niet vermeld. De snelle levertijd was waarom ik bij jullie bestelde. Wat nu helaas niet het geval was.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Myrte, Als eerste bedankt voor je beoordeling en opmerking. Op de pagina waar je de webwinkel ingaat wordt per productgroep de levertijd aangegeven. Voor matrassen is dat 10-15 werkdagen, tenzij er bij het product zelf de melding \'direct leverbaar\' staat. In dat geval ligt het product op voorraad en wordt het per omgaande verzonden. De mail waarnaar je verwijst sturen we als extra bevestiging, maar is dus zeker niet de enige melding over de levertijd. Levering was binnen 10 werkdagen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring