Helemaal tevreden.

Goede service, snelle reactie op vragen (nav gebruik test dekbed) en vervolgens een dekbed gekocht en direct dag erop binnen zodat ik die direct kon gebruiken en dan pas het leen dekbed terug hoefde sturen. dus niet meer terug onder het "zweterige" donzen dekbed!!

Fantastisch!

Na eerst gebruik gemaakt te hebben van de mogelijkheid een leendekbed te proberen, slaap ik nu heerlijk onder mijn eigen zijden zomerdekbed. Alles prima en snel verzorgd. Een aanrader!

Klantvriendelijk en deskundig

Vriendelijk en denken mee in de. Te maken keus.

niet te evenaren deze winkel

steeds antwoord op mijn vragen en serieus behandeld en super kwaliteit

Duidelijke website met goede uitleg om een keuze te maken. Gekocht zijden zomerdekbed 240x220. Uitstekende kwaliteit en prijs.

Bestelling gaat eenvoudig en de kwaliteit is erg goed

Ik heb 1 dekbed besteld en dat ging prima. Snelle levering en een super dekbed

Lekker licht en luchtig dekbed

Het zijden zomer dekbed met katoenen tijk is lekker licht. Het dekbed houdt warm, maar ik mis een beetje dat het koel aanvoelt voor iemand die het snel warm heeft.

Heerlijk licht en fijn zijden zomer dekbed de luxe

Na eerst telefonisch contact te hebben gehad met Francien voor mijn vragen die mij heel erg netjes heeft geholpen en geadviseerd, toen besloten om voor de week proefslapen te gaan om te ervaren hoe het is. En het slaapt zo fijn en licht, heb nog nooit zo iets fijns gevoeld. Ik heb het vaak te warm in bed, ik had het dekbed precieus in een warme week ( 30 graden ) en had het toen nog steeds te warm onder het zomer dekbed Yun maar door het koel weg te leggen ging het veel beter. Nu het weer niet meer zo warm is als toen slaap ik er heel erg fijn onder. Ik heb het Yun zijden zomerdekbed de luxe dan ook aangeschaft en zou het iedereen aan raden. Het is echt heel erg prettig slapen.

Goed contact met de verkoopster. Duidelijk.aardige mevr.

een goed artikel , (zomer dekbed) alsook de (snelle) levering er van!

Ik belde met de dame van de firma om wat meer informatie te krijgen, wat dan ook gebeurde .met dank dus daarvoor. de "try - out formule" vind ik wel een beetje raar: je kunt het artikel altijd terugsturen, wegens : niet tevreden, maar niet als je het hebt "uitgeprobeerd".. Wat eigenlijk een beetje onlogisch is, vermits je het eigenlijk dan pas kunt beoordelen als je het eenmaal letterlijk aan de lijve hebt "getest"!!

Beste Martine, Dank voor uw reactie en goede beoordeling. Nog even een toelichting op de try-out service. Wanneer u een nieuw dekbed bij ons koopt, moet dat ook écht nieuw zijn. Dat betekent ook dat een andere klant het niet gebruikt mag hebben, ook niet maar één nachtje. Daarom hebben we een try-out service. De dekbedden die daarvoor gebruikt worden zijn daar apart voor gereserveerd en gaan steeds weer naar een volgende klant die een zijden dekbed wil proberen. Zo kan iedereen zelf te ervaren hoe zijde slaapt en of het iets voor diegene is. En kan een klant die een dekbed bij ons koopt er zeker van zijn dat het een nieuw en ongebruikt dekbed is. Dus: Wil iemand een dekbed uitproberen, dan kan dat via de try-out service (binnen Nederland). Dekbedden in de try-out service zijn via de webwinkel via het "artikel Try-out service/zijden dekbed huren" te bestellen. Een dekbed dat je 'gewoon' koopt, mag je bekijken zoals je dat ook in een stenen winkel zou doen, maar de 14 dagen bedenktijd voor die artikelen is dus geen proefslaapperiode.

Dun en warm genoeg....

Heerlijk dekbed van moerbeizijde dun maar warm genoeg.....

Klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk. Goede voorlichting en het kunnen lenen van de dekbedden was de beste keus die we konden maken. Het gaf ons een positieve bevestiging. Bovendien vind ik het heel klantgericht dat deze service aangeboden. Sterk ondernemerschap

Zeer correct

Goede prijs kwaliteit

Goeie uitleg. Fijn om uit te proberen. Dik tevreden.

Dekbed voelt heerlijk, is licht en zacht.

Niets

Fijn dekbed

We hebben het zijden winterdekbed aangeschaft omdat het te fris was onder onze zijden zomer dekbed. Met het winterdekbed is het niet meer fris, maar heerlijk warm, soms zelfs een beetje te warm als het buiten niet heel koud is.

Snelle service, heel fijn dekbed.

Ik zocht een dekbed geschikt voor een warm klimaat (Curaçao) en ben erg tevreden met de aankoop van het Yun zijden dekbed. Prettig slapen, aangenaam warm zonder zweten.

Snelle reacties op mail. Duidelijke uitleg bij vragen via de telefoon. Goed bereikbaar.

Een persoonlijk, vriendelijk en vakkundig advies en het geleverde dekbed is van prima kwaliteit.

perfect product, dito service

x

Dromerig licht, zachte warme zijden dekbed

Eerste zijden dekje, zalig wil nooit meer anders. Heb zomer YUN ZIJDEN dekbed maar is warm genoeg zelfs bij 15 gr. Enige was dat sterk soort muf rook, na 2 weken elke dag luchten werd 't minimaal.

Goed dekbed voor deze prijs

Het dekbed is licht en prettig in het gebruik.

Bestelling werd zeer snel, goed verpakt verzonden

Jammer alleen dat het produkt niet verkocht werd voor de prijs waarvoor het op Marktplaats werd aangeboden. Dit was ivm verhoogde verzendkosten vanuit China die nog niet waren doorgevoerd in de prijs waarmee geadverteerd werd. Had het netter gevonden als ze me de prijs hadden berekend waarvoor ze adverteerden.

Mooi product, goede service en snel geleverd - wat wil je nog meer

Staat al boven

Superservice

Ik heb een online bestelling gedaan, die snel werd toegezonden. Helaas bleek het de verkeerde maatvoering te zijn. Ik heb direct opgebeld, werd vriendelijk te woord gestaan en van goed advies voorzien wat qua ruilen/geld verrekenen handig is. Binnen enkele dagen had ik het juiste dekbed alsnog ontvangen. En het is een heerlijk dekbed. Geen hitte meer 's nachts en snel warme voeten 's avonds.

Over (Gisba) zijdendekbedden.nl

Zijdendekbedden.nl is een webwinkel van Gisba Slaapcomfort. Zijdendekbedden.nl is gespecialiseerd in de verkoop van zijden dekbedden, hoofdkussens en dekbedovertrekken. Daarnaast vindt u op de site ook veel informatie over zijde en dan speciaal zijden dekbedden. We importeren de zijden artikelen rechtstreeks uit China, het land waar de zijde productie haar oorsprong heeft. We werken daar samen met de Shengkun fabriek. De enige producent in China die een ecologisch keurmerk heeft voor haar zijden producten.