Zeer fijn zomderdekbed

Na 11 jaar was mijn 100% zijden dekbed toe aan vervanging. In het voorjaar en zomer's zou ik niet anders meer willen; zeer licht in gewicht en verwarmt voldoende. Na de snelle levering van het nieuwe dekbed gelijk in gebruik genomen.

Duidelijk en eerlijk geholpen en geleverd.

Goed en eerlijk geholpen met een duidelijk advies via de telefoon. Eerst dekbed huren om te kijken of het je bevalt en daar na een winter en zomer zijde dekbed de luxe aangeschaft. Heerlijk geslapen onder het lichtgewicht dekbed.

De eerste nacht was spannend om onder het dunne lichte dekbed te liggen, maar het was een fantastische ervaring. Het geeft een bijzonder prettige gelijkmatige warmte af. Een absolute aanrader!!

Fijn 4? seizoenen dekbed zijde de luxe

Wij hebben eerst een allyear dekbed gekocht, maar dat vonden wij niet warm genoeg. In onze slaapkamer is het ongeveer 18 graden. Daarom een zomerdekbed erbij gekocht. Nu is het heel comfortabel. Minder benauwd als het te warm is. Of het warm genoeg is als het echt koud wordt weet ik niet, eventueel zal ik dan het donzen dekbed weer pakken. Met lintjes kon ik ze aan elkaar maken door de lusjes die aan de dekbedden zitten. Ik heb ook lusjes in de hoes gemaakt, want met de zijden tijk glijdt het wel gemakkelijk. Levering was vlot en correct, veel nuttige info op de website.

Na eerst een zijden zomerdekbed nu ook een all season zijden dekbed aangeschaft. Slapen is nu puur genieten! Mocht het in de winter nodig zijn, kan ik de 2 dekbedden combineren en nog steeds comfortabel slapen. Aanrader!

Prima dekbed! Lekker warm!

Wat ik mis is een label aan het dekbed waarop staat wat erin zit en hoe eventueel te behandelen. Ik vertrouw erop dat ik het goede dekbed heb, maar dat kan ik niet controleren. Ik vind dat vreemd en vervelend! Mijn donzen dekbed zat vol labels, wat erin zit, hoe te behandelen en van welke firma.

Fijn te horen dat het Shengkun zijden winterdekbed welke u heeft gekocht voldoet aan uw verwachtingen. Het 'missende' label vind u achter het ritsje dat aan de zijkant van het dekbed zit. Daar ziet u naast de maat ook voor welk seizoen het dekbed is. Dat ritsje is nodig om het dekbed te produceren, en wij hebben ervoor gekozen ook het label hier te plaatsen. Daardoor zijn er geen irriterende dingen aan de buitenkant van het dekbed. Katoenen effen tijk is de tijk die we gebruiken voor de Shengkun serie. Qua onderhoud is het eenvoudig: Dekbed gebruiken met een dekbedovertrek, overdag opengeslagen op bed laten liggen en af en toe goed luchten. Niet wassen, want dan breken de zeer dunne zijden draden van de vulling en gaat de vulling klonteren.

Gewoon top

Getelefoneerd met de firma en ik kreeg alle hulp, alle vragen duidelijk beantwoord goed advies. Je wordt nergens naar toe geleid om dat of dat te kopen, gewoon eerlijk advies. Nemen de tijd voor je. Zelf een zijden dekbed met kussen gekocht, even afwachten in de herfst winter hoe dat gaat. Anders weer naar deze firma voor een herfst winter dekbed

Snelle correcte levering van het zijden dekbedovertrek

Communicatie via de mail was duidelijk. Kwaliteit is prima. Ik ben er blij mee. Mocht ik nog een zijden artikel willen, dan kom ik zeker terug.

Heel fijn dekbed heel snel in huis.

Zijden zomer dekbed. Slaap als een roos/beer/marmot.. Anyway, blij met de aankoop.

Correct product en correcte levering.

Correct product en correcte levering

Fijne webwinkel en prima service

Na lang zoeken heb ik eindelijk het dekbed gevonden waar ik (bijna) niet onder ligt te transpireren. Het voelt heerlijk aan, maar ik heb er wel een overtrek omheen gedaan, ter bescherming. Dit overtrek is van katoen/satijn pure en heel dun. Kortom een aanrader. Bedenk wel dat je inclusief hoes € 300,00 per persoon kwijt bent. Wij slapen nl onder 140x220.

Na de site met veel informatie over zijde gelezen te hebben, hebben we besloten om twee dekbedden te kopen. Een Yun zijden zomerdekbed, en een Yun all year zijden dekbed. Het zomer dekbed hebben we nu sinds een paar weken in gebruik, en we zijn zeer tevreden. Ik ga ervan uit da het all year dekbed ons net zo goed gaat bevallen

prachtig product, super service

Ik overwoog een overstap naar een zijden dekbed van dons. De tijd en ruimte die genomen is om al mijn vragen te beantwoorden was erg prettig. Dan de mogelijkheid om proef te slapen onder een zijden dekbed zeer overtuigend. Inmiddels slapen we bijzonder tevreden onder een prachtig en zeer comfortabel zijden dekbed.

Prima aankoop waar we lang plezier aan gaan hebben, hoop ik.

Slaapt heerlijk. Voelt heerlijk aan.

Service, snel en correct!

Duidelijke uitleg en wat fijn om een try-out dekbed te ervaren om de juiste keuze te kunnen maken!

Mooie kwaliteit en snel geleverd.

herkenbaar? proberen te slapen met koude voeten die gedurende nacht ook niet meer warm worden. Sinds ik m’n zijden dekbed heb is dat verleden tijd. Het dekbed reguleert de temperatuur en is superlicht.

Geweldig, vriendelijk en zeer kundig geholpen

Een goede uitleg gekregen over de verschillen in de dekbedden waarom de 1 anders is dan de ander. Daardoor een goede keuze kunnen maken. Zeer vriendelijk en kundig geholpen. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de dekbedden

fantastisch

Zij hebben ervoor gezorgd dat mijn dekbed toch toe kwam ondanks dat ik een verkeerd huisnummer had doorgegeven. Super bedankt!!

Prima dekbed

Het ik een lekkere dunne dekbed slaap lekker met die dekken op.

Fantastisch dekbed

Fantastisch dekbed en uitmuntende service

zijden dekbed

Zijden Mulberry dekbed gekocht. Is licht, goed lucht doorlatend en anti allergisch.

Verademing

Ik gebruik het Yun 100 grams dekbed nu twee weken. Ik twijfelde vooraf nog over de 170grams maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Dit dekbed is echt een verademing na jaren met allerlei zomerdekbedden gestoeid te hebben waarbij ik elke nacht het dekbed wel 40x omdraaide om het een beetje koel te krijgen. En dus met lang wakker liggen als gevolg. Nu heb ik dat nog niet hoeven doen. Wel wakker geworden en dan pyjama uit en dan weer verder slapen. Afgelopen nacht (17juni) was het tropisch warm en kon ik toch grotendeels onder het dekbed slapen of half eronder/erop. Ik ben erg blij met mijn aankoop! Wel moet ik nog wennen aan het feit dat dit dekbed nog lichter is als alle andere hiervoor.

prima product, prima score

we hebben een Yun zijden zomerdekbed de luxe met zijden dekbedovertrek gekocht. Het slaapt heerlijk, maar is als je altijd dons met een katoenen overtrek gewend bent, wel even wennen. Het is veel lichter en voelt glibberig aan. Maar eenmaal eronder liggend is het heerlijk en voldoet het ruim aan alle (hooggespannen) verwachtingen. Bij ons geleverde dekbed was de vulling wat samengetrokken op een zijde, waardoor deze nogal wat korter was . vervelend? Ja!, erg? nee, want via een telefoontje ( zeer goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan) kregen we uitleg wat er aan de hand was, en hoe dit eenvoudig en definitief verholpen kon worden. We konden het zelf proberen of terug sturen. We hebben het geprobeerd, en opgelost. Voor onze moeite kregen we nog een aardige attentie. kortom prima service.

Prettig contact

Duidelijke uitleg en goed advies.

Ik ben zeer tevreden over het nieuwe dekbed. Ook jullie site is professioneel en duidelijk. Met name het advies om eerst een all weather uit te proberen en eventueel later een zomer of winter aan te schaffen is prima. Ik had er al twee waarvan een nu op was. Wel heb ik al jaren de twee dekbedden met drukknoppen aan elkaar.

Over (Gisba) zijdendekbedden.nl

Zijdendekbedden.nl is een webwinkel van Gisba Slaapcomfort. Zijdendekbedden.nl is gespecialiseerd in de verkoop van zijden dekbedden, hoofdkussens en dekbedovertrekken. Daarnaast vindt u op de site ook veel informatie over zijde en dan speciaal zijden dekbedden. We importeren de zijden artikelen rechtstreeks uit China, het land waar de zijde productie haar oorsprong heeft. We werken daar samen met de Shengkun fabriek. De enige producent in China die een ecologisch keurmerk heeft voor haar zijden producten.