Super geweldig attent

Superblij met mijn zijden zomerdekbed. Wat baal ik dat ik dit niet jaren geleden al ontdekt had. Hemel op aarde zo zacht. Slaapt zo veel beter. Slapen is nu een feestje!

De bestelling is vlot geleverd. Een fijne (dunne)moerbei-dekbed omdat ik het bijna het hele jaar te warm heb onder een ander zomerdekbed.

Het zijden dekbed bevalt geweldig!

Het zijden dekbed bevalt geweldig, heerlijk warm en licht!

Vriendelijk en servicegericht

Ik had vooraf vragen en kreeg netjes en uitgebreid antwoord.

Top service en fijn dekbed

Ik vond het moeilijk om te kiezen welk dekbed voor mij het meest geschikt zou zijn. De try-outservice is een prima service om de kwaliteit van dit dekbed te ervaren. Het dekbed (yun all-year) voelt veel lichter dan mijn oude (zijden) dekbed, maar het is heel fijn. Top voor de service van de webshop rondom toesturen, retouren verwerken, snel reageren op mails enzovoorts.

Eindelijk het goede kussen gevonden

Ik heb twee weken gelden het zijden hoofdkussen de luxe (soft) ontvangen en ben hier laaiend enthousiast over. Wat een heerlijk kussen.

Goed product en een goede service

Dunne zomerdekens van zijde in zijden tijk. Hele mooie kwaliteit tijk. Stevig en zeer zacht satijn. Zorgvuldig verpakt en snel geleverd.

Heel attent en behulpzaam

Wat een goede service en advies over de aanschaf van een zijden dekbed en dekbedovertrek. Helder en duidelijk welk dekbed bij jou past. Het slapen onder een zijden dekbed is inderdaad een geweldige ervaring zoals velen schreven.

formidabele kwaliteit en contact

Helaas door de langdurige verzending mijn dekbed en hoes nog niet gebruikt. Maar kwaliteit straalt er vanaf en de glans!!!!!!

Prima afterservice

Ook bij een dekbed van enkele jaren oud werd ons probleem uitstekend opgelost. We kunnen weer heerlijk slapen.

Helemaal tevreden.

Goede service, snelle reactie op vragen (nav gebruik test dekbed) en vervolgens een dekbed gekocht en direct dag erop binnen zodat ik die direct kon gebruiken en dan pas het leen dekbed terug hoefde sturen. dus niet meer terug onder het "zweterige" donzen dekbed!!

Fantastisch!

Na eerst gebruik gemaakt te hebben van de mogelijkheid een leendekbed te proberen, slaap ik nu heerlijk onder mijn eigen zijden zomerdekbed. Alles prima en snel verzorgd. Een aanrader!

Klantvriendelijk en deskundig

Vriendelijk en denken mee in de. Te maken keus.

niet te evenaren deze winkel

steeds antwoord op mijn vragen en serieus behandeld en super kwaliteit

Duidelijke website met goede uitleg om een keuze te maken. Gekocht zijden zomerdekbed 240x220. Uitstekende kwaliteit en prijs.

Bestelling gaat eenvoudig en de kwaliteit is erg goed

Ik heb 1 dekbed besteld en dat ging prima. Snelle levering en een super dekbed

Lekker licht en luchtig dekbed

Het zijden zomer dekbed met katoenen tijk is lekker licht. Het dekbed houdt warm, maar ik mis een beetje dat het koel aanvoelt voor iemand die het snel warm heeft.

Heerlijk licht en fijn zijden zomer dekbed de luxe

Na eerst telefonisch contact te hebben gehad met Francien voor mijn vragen die mij heel erg netjes heeft geholpen en geadviseerd, toen besloten om voor de week proefslapen te gaan om te ervaren hoe het is. En het slaapt zo fijn en licht, heb nog nooit zo iets fijns gevoeld. Ik heb het vaak te warm in bed, ik had het dekbed precieus in een warme week ( 30 graden ) en had het toen nog steeds te warm onder het zomer dekbed Yun maar door het koel weg te leggen ging het veel beter. Nu het weer niet meer zo warm is als toen slaap ik er heel erg fijn onder. Ik heb het Yun zijden zomerdekbed de luxe dan ook aangeschaft en zou het iedereen aan raden. Het is echt heel erg prettig slapen.

Goed contact met de verkoopster. Duidelijk.aardige mevr.

een goed artikel , (zomer dekbed) alsook de (snelle) levering er van!

Ik belde met de dame van de firma om wat meer informatie te krijgen, wat dan ook gebeurde .met dank dus daarvoor. de "try - out formule" vind ik wel een beetje raar: je kunt het artikel altijd terugsturen, wegens : niet tevreden, maar niet als je het hebt "uitgeprobeerd".. Wat eigenlijk een beetje onlogisch is, vermits je het eigenlijk dan pas kunt beoordelen als je het eenmaal letterlijk aan de lijve hebt "getest"!!

Beste Martine, Dank voor uw reactie en goede beoordeling. Nog even een toelichting op de try-out service. Wanneer u een nieuw dekbed bij ons koopt, moet dat ook écht nieuw zijn. Dat betekent ook dat een andere klant het niet gebruikt mag hebben, ook niet maar één nachtje. Daarom hebben we een try-out service. De dekbedden die daarvoor gebruikt worden zijn daar apart voor gereserveerd en gaan steeds weer naar een volgende klant die een zijden dekbed wil proberen. Zo kan iedereen zelf te ervaren hoe zijde slaapt en of het iets voor diegene is. En kan een klant die een dekbed bij ons koopt er zeker van zijn dat het een nieuw en ongebruikt dekbed is. Dus: Wil iemand een dekbed uitproberen, dan kan dat via de try-out service (binnen Nederland). Dekbedden in de try-out service zijn via de webwinkel via het "artikel Try-out service/zijden dekbed huren" te bestellen. Een dekbed dat je 'gewoon' koopt, mag je bekijken zoals je dat ook in een stenen winkel zou doen, maar de 14 dagen bedenktijd voor die artikelen is dus geen proefslaapperiode.

Dun en warm genoeg....

Heerlijk dekbed van moerbeizijde dun maar warm genoeg.....

Klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk. Goede voorlichting en het kunnen lenen van de dekbedden was de beste keus die we konden maken. Het gaf ons een positieve bevestiging. Bovendien vind ik het heel klantgericht dat deze service aangeboden. Sterk ondernemerschap

Zeer correct

Goede prijs kwaliteit

Goeie uitleg. Fijn om uit te proberen. Dik tevreden.

Dekbed voelt heerlijk, is licht en zacht.

Niets

Over (Gisba) zijdendekbedden.nl

Zijdendekbedden.nl is een webwinkel van Gisba Slaapcomfort. Zijdendekbedden.nl is gespecialiseerd in de verkoop van zijden dekbedden, hoofdkussens en dekbedovertrekken. Daarnaast vindt u op de site ook veel informatie over zijde en dan speciaal zijden dekbedden. We importeren de zijden artikelen rechtstreeks uit China, het land waar de zijde productie haar oorsprong heeft. We werken daar samen met de Shengkun fabriek. De enige producent in China die een ecologisch keurmerk heeft voor haar zijden producten.