Fijn dekbed

We hebben het zijden winterdekbed aangeschaft omdat het te fris was onder onze zijden zomer dekbed. Met het winterdekbed is het niet meer fris, maar heerlijk warm, soms zelfs een beetje te warm als het buiten niet heel koud is.

Snelle service, heel fijn dekbed.

Ik zocht een dekbed geschikt voor een warm klimaat (Curaçao) en ben erg tevreden met de aankoop van het Yun zijden dekbed. Prettig slapen, aangenaam warm zonder zweten.

Snelle reacties op mail. Duidelijke uitleg bij vragen via de telefoon. Goed bereikbaar.

Een persoonlijk, vriendelijk en vakkundig advies en het geleverde dekbed is van prima kwaliteit.

perfect product, dito service

x

Dromerig licht, zachte warme zijden dekbed

Eerste zijden dekje, zalig wil nooit meer anders. Heb zomer YUN ZIJDEN dekbed maar is warm genoeg zelfs bij 15 gr. Enige was dat sterk soort muf rook, na 2 weken elke dag luchten werd 't minimaal.

Goed dekbed voor deze prijs

Het dekbed is licht en prettig in het gebruik.

Bestelling werd zeer snel, goed verpakt verzonden

Jammer alleen dat het produkt niet verkocht werd voor de prijs waarvoor het op Marktplaats werd aangeboden. Dit was ivm verhoogde verzendkosten vanuit China die nog niet waren doorgevoerd in de prijs waarmee geadverteerd werd. Had het netter gevonden als ze me de prijs hadden berekend waarvoor ze adverteerden.

Mooi product, goede service en snel geleverd - wat wil je nog meer

Staat al boven

Superservice

Ik heb een online bestelling gedaan, die snel werd toegezonden. Helaas bleek het de verkeerde maatvoering te zijn. Ik heb direct opgebeld, werd vriendelijk te woord gestaan en van goed advies voorzien wat qua ruilen/geld verrekenen handig is. Binnen enkele dagen had ik het juiste dekbed alsnog ontvangen. En het is een heerlijk dekbed. Geen hitte meer 's nachts en snel warme voeten 's avonds.

Voelt fijn aan, maar voor dit seizoen te koud

Moet ervaren hoe het voelt als het zomer is.

Dank voor uw review. U heeft de afgelopen maand een weekje het YUN zijden zomerdekbed de luxe geprobeerd via onze try-out service. Daardoor heeft u kunnen vaststellen dat dit dekbed voor u voor deze periode van het jaar toch te koud is. Fijn dat dit via de try-out service is gegaan en u daardoor niet een dekbed heeft gekocht dat niet aan uw wensen voldoet. Omdat zijde zo anders slaapt dan dons of wol, bieden we deze service precies daarom aan. Indien u dat zou willen, kunt u natuurlijk ook een warmere variant via deze leenservice proberen. We helpen u graag.

Uitstekende service , uitstekend product

Makkelijk te vinden op internet , makkelijk te bestellen, goede info en terug koppeling .

Uitstekende ervaring

Prima advies gehad. Ik wil tegenwoordig mijn bed niet meer uit, ik slaap geweldig dankzij mijn zijden dekbed! Jaren liggen tobben en alle dekbedden uitgeprobeerd en nu eindelijk het juiste dekbed! Niet meer te warm of te koud, heerlijk behaaglijk! Snel bezorgd en zeer vriendelijke medewerkers met goed advies!

Dit had ik jaren eerder moeten doen!

Beste Francien, Ik ben enorm blij met mijn zijden zomerdekbed met zijden tijk. Omdat de bestelling door omstandigheden wat later binnen kwam dan dat ik had verwacht, was ik bang dat de dekbed tot de zomer in de kast zou moeten liggen, maar ik het is nu eind november en ik slaap er nog steeds onder! Eindelijk niet meer de hele nacht het óf te koud óf te warm hebben. Ik neem hem nu zelfs mee als ik ergens anders slaap!

Ik ben fan!

Prima dekbed snel geleverd

Zijden dekbed de luxe gekocht. Slaapt prima en ik heb minder last van opvliegers/nachtelijk zweten. Denk erover om voor de winter nog een zomerdekbed erbij te kopen en die dan samen te gebruiken.

• Kwaliteit

Pluspunten

Telefonisch makkelijk bereikbaar voor eventuele aanvullende vragen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooi product, voldoet 100%

Zijde dekbedden zijn qua warme klasse lastig te vergelijken met mijn oude donzen dekbed op de site. Gebeld en goed geholpen

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Prima website en afhandeling / bezorging van de bestelde producten.

geen

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Goede kwaliteit voor een goede prijs. Het inschatten van de juiste warmteklasse is erg lastig. Na aanschaf van een allyear dekbed bleek deze prima voor de zomer maar (voor mij) te koud voor herfst en winter. In overleg met de winkel heb ik toch besloten om een tweede allyear aan te schaffen en aan de eerste vast te maken. Ik slaap nu (prins)heerlijk!!

Over (Gisba) zijdendekbedden.nl

Zijdendekbedden.nl is een webwinkel van Gisba Slaapcomfort. Zijdendekbedden.nl is gespecialiseerd in de verkoop van zijden dekbedden, hoofdkussens en dekbedovertrekken. Daarnaast vindt u op de site ook veel informatie over zijde en dan speciaal zijden dekbedden. We importeren de zijden artikelen rechtstreeks uit China, het land waar de zijde productie haar oorsprong heeft. We werken daar samen met de Shengkun fabriek. De enige producent in China die een ecologisch keurmerk heeft voor haar zijden producten.