Pluspunten

Zeer mooi product voor prima prijs

Ondanks opgave in de website was het mij toch niet 100% duidelijk dat het zijden zomer dekbed zó dun en koel is. Dus eigenlijk al heel snel te koud voor hier terwijl ik het eigenlijk altijd (te) warm heb.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Korte en duidelijke communicatielijnen. Had telefonisch om advies gevraagd en daarbij een duidelijke uitleg gekregen. Er werd goed doorgevraagd. Mede door mijn antwoorden op de duidelijke vragen kreeg ik een duidelijk en helder advies.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Eenvoudige website met uitgebreide, nuttige en heldere informatie. Garantie van 5 jaar op dekbed. Goede bereikbaarheid en reactie op vragen. Goede communicatie over levering.

Warmteklasse indeling is prima. Zou nog mooier zijn als ook warmtefactor gegeven was zoals bij de donzen dekbedden van ditzelfde bedrijf, zodat vergelijken nog makkelijker was.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Levert zeer snel en correct

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Niets te klagen: keurig en snel afgeleverd. Mooi product.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Duidelijke website, goede informatie, snelle levering via een flexibele koeriersdienst

Ik mis een onderhouds- en wasadvies.

• Snelheid/Levertijd

Dank u voor uw reactie. Het aannaailabel met het wasvoorschrift zit ingenaaid net achter het ritsje aan de zijkant van uw dekbed. In principe komt het erop neer dat alleen luchten voldoende onderhoud is. Zelf wassen is niet mogelijk. Wilt u het dekbed toch laten reinigen, dan zal dat bij een stomerij gedaan moeten worden.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snelle nette levering Wij zijn zeer tevreden met het zijden dekbed de luxe nog even sparen dan bestellen we het zomer dekbed er zeker bij

Jammer dat de zijden kussens en overtrekken nogal boven ons budget zitten

• Snelheid/Levertijd

T.a.v. de prijsstelling van de dekbedden t.o.v. de kussens en overtrekken: Dit heeft alles te maken met de invoerrechten die de douane ons oplegt. De dekbedden zitten in een veel lagere tariefgroep dan bijv. de dekbedovertrekken. Ik ben het met u eens dat de prijzen van de zijden dekbedovertrekken daardoor onevenredig hoog zijn. Helaas kunnen wij dit niet veranderen.

Pluspunten

Snelle levering en goede uitleg over de verschillende dekbedden. 2 Yun zomerdekbedden en 2 Yun all season dekbedden gekocht. Licht en heerlijk warm.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering en afhandeling

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Het dekbed ligt als een lichte wolk om je heen : )

Het verzoek een beoordeling in te vullen mag mijns inziens duidelijk vermelden dat het hier een eerste beoordeling zou betreffen waarbij u aangeeft dat u begrijpt dat het afgenomen product vooralsnog natuurlijk niet volledig op kwaliteit en comfort beoordeeld kan worden. Een tweede verzoek voor het beoordelen van het product enkele maanden later lijkt mij wenselijk voor het correct kunnen beoordelen van het product.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Duidelijke weergave op website.

N.v.t.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

prima en vlotte afhandeling

Geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Wat een ongelooflijke luxe voor een goeie prijs!! Ben super tevreden met dit dekbed!!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

De kwaliteit is zeker een positief punt.Ik heb 3 dekbedden gekocht,bij eentje waren er wel wat draadjes die aan de zijkant los hingen.Maar alles was wel goed dichtgenaaid hoor.Ik kon ze makkelijk verwijderen. Het tijk is super soepel en zacht,echt luxe!

Controleren op losse draadjes aan de zijkant.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

goed product, snel geleverd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima product

Bij het afrekenen al aangeven als er een vertraagde levering gaat plaatsvinden. Ergens onder aan de website, is echt onvoldoende.

• Afspraken nakomen

Dank u voor uw reactie. Zoals al eerder in onze mailcorrespondentie aangegeven vinden we het jammer dat u de melding dat wij i.v.m. de zomervakantie 2 weken gesloten waren heeft gemist. De melding stond op verschillende plekken op de site, o.a. ook nog een keer met vetgedrukt de alarmtekst "LET OP" net onder de knop waar u in de winkelwagen op moet klikken om uw gegevens te gaan invullen. Toch fijn te horen dat u wel tevreden bent met het product zelf.

Pluspunten

-snelle levering -perfecte kwaliteit -goede info via website

geen Nazorg en garantie kunnen we niet beoordelen omdat de dekbedden sinds kort aangeschaft zijn. De garantie zoals omschreven bij het product op de website lijkt goed.

Idzardaweg 94 8476er Ter idzard

Over (Gisba) zijdendekbedden.nl

Zijdendekbedden.nl is een webwinkel van Gisba Slaapcomfort. Zijdendekbedden.nl is gespecialiseerd in de verkoop van zijden dekbedden, hoofdkussens en dekbedovertrekken. Daarnaast vindt u op de site ook veel informatie over zijde en dan speciaal zijden dekbedden. We importeren de zijden artikelen rechtstreeks uit China, het land waar de zijde productie haar oorsprong heeft. We werken daar samen met de Shengkun fabriek. De enige producent in China die een ecologisch keurmerk heeft voor haar zijden producten.