• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Lekker licht !

Slaapt prima vooral met warme nachten !!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

duidelijke website met daarop een vermelding van levertijd en -voorwaarden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke informatie op de website over de producten en de achtergrond van zijden beddengoed. Snelle service. Slapen onder het nieuwe dekbed is heerlijk.

Niet duidelijk is waarom op de website staat dat een zijden dekbed 10 jaar meegaat, maar de garantie termijn veel korter is.

• Nazorg & Garantie

Dank u voor uw reactie. Bij normaal gebruik gaat een handgelegd zijden dekbed langer mee dan de garantietermijn is. Nu gaat de garantie over materiaal en productiefouten. Deze komen over het algemeen naar voren in de eerste maanden van het gebruik. Vandaar dat een garantietermijn niet net zo lang hoeft te zijn als de levensduur van het dekbed.

Op de site worden de Shengkun en de YUN dekbedden door elkaar getoond. Mijn gedachte is, dat het overzichtelijker zal zijn wanneer deze twee verschillende soorten dekbedden apart worden getoond.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel en makkelijk telefonisch bereikbaar. Goede uitleg van voor- en nadelen/ geschiktheid van zijden dekbedden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kwaliteit en keuzemogelijkheden

Betere informatie over warmte en glijden van zijde

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

extreem licht maar toch .geen koude gevoel.

die komen later wel. eigenlijk vragen wij ons af.....zou een nr. 3 niet beter geweest zijn?

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

zeer mooie deken! maar katoenen dekbedovertrek vermindert aangenaam gevoel

uitbreiden van het bereik van de zijde producten voor de slaapkamer (lakens, dekbedovertrekken, kussenslopen)

• Kennis & Vakmanschap

Info voor Internationale betalingen ( vb Belgie )

• Kennis & Vakmanschap

Dank u voor uw reactie en uw verbeterpunt t.a.v. de informatie over betalingen vanuit een ander land dan Nederland. Wanneer u een Nederlandse bankrekening heeft, dan kunt u betalen via iDEAL of bij aflevering aan de chauffeur. In alle andere gevallen is de enige betaaloptie het bedrag zelfstandig over te maken via uw bankrekening. Met de invoering van IBAN maakt het geen verschil meer of u dan vanuit Nederland of één van de andere EU landen een betaling doet. De info die in de bevestigingsmail staat voldoet nu dus ook voor 'buitenlandse' betalingen.

Pluspunten

Geen verbeterpunten.Het enige moeilijke is de juiste te kiezen,en hopen dat hij oké is(niet te warm of niet te koud),want het is toch niet echt goedkoop.Natuurlijk is deze keuze bij alle soorten dekbedden een gok.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Voelt goed aan

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heerlijk licht en zalig warm , met geen enkel ander dekbed te evenaren !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Deskundige vragen beantwoording aan de telefoon

Ik kon op de website maar twee artikelen tegelijk bestellen. De hele tijd als ik een derde toevoegde, verdween de eerste. Dat was lastig, nu wil ik eigenlijk nog twee kussenslopen erbij, maar dan moet ik porto kosten betalen.

• Kennis & Vakmanschap

Bij contact n.a.v. deze beoordeling is gebleken dat u het pakket niet daags na verzending heeft ontvangen, maar dat het met één dag vertraging bij GLS bij één van uw buren is bezorgd. Het pakket is daar wat lang blijven liggen. Gelukkig is dit opgehelderd.<br />Het probleem van de website heeft onze aandacht. Tip voor nieuwe klanten tot het probleem is opgelost- combineer handig zodat er geen verzendkosten zijn.<br />De gewenste kussenslopen sturen we u graag alsnog zonder verzendkosten.

Pluspunten

bizonder anelle en nette levering. Ik heb het dekbed nog niet gebruikt omdat ik het mee moet nemen naar Spanje

geen persoonlijk contact gehad alleen via website en mail.

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Snel, goede website, prima prijs. Heel mooi dekbed, lekker licht en het neemt direct de warmte van je lichaam over. Het glijdt niet in het dekbedovertrek maar blijft mooi op zijn plaats.

Ik weet nog niet of het in de winter warm genoeg is, vooral omdat het zo dun en licht is. Het zou mooi zijn als er een (kamer)temperatuurindicatie bij komt op de site. Maar het kan ook gewoon onbekendheid zijn en prima slapen in de winter.

• Afspraken nakomen

Dank voor uw reactie. De tip die u geeft t.a.v. de temperatuur-indicatie staat al op de site onder de pagina met de informatie/praktisch. De YUN all year de luxe die u heeft gekozen voldoet prima bij kamer-temperaturen tussen de 14 en 20 graden Celsius. Voor toekomstige klanten: Alle informatie over de seizoensindeling/temperatuur-indicatie is te vinden op www.zijdendekbedden.com/warmte_seizoensindeling.asp.

Pluspunten

Ik heb even gewacht met invullen om het dekbed goed te kunnen testen. ik ben er zeer tevreden over. Helaas is het zomerdek, ondanks dat het zo dun is, toch nog te warm voor mij maar dat komt omdat ik in de overgang zit. Het is in ieder geval het fijnste dekbed dat ik tot nog toe heb gehad. Heerlijk strelend zacht. Wat ook fijn is, is dat mijn kamer niet meer zo stoffig is.

Misschien een nog dunner dekbed.

• Nazorg &amp; Garantie
  • Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Dankzij duidelijke en goede voorlichting op de website + erg vriendelijke en duidelijke telefonische antwoorden op mijn vragen goede keuze gemaakt.

Misschien mogelijk klein lapje van de zijden stof ( van dekbedhoes ) op proef, desnoods tegen betaling op te sturen zodat je van tevoren de stof kunt voelen en de kleur goed kunt zien.

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Heerlijk licht zomerdekbed, precies zoals beschreven: verkoelend als het warm is en verwarmend als het wat frisser weer is. Ik heb dit dekbed afgelopen maand Juni besteld toen het al 2 dgn behoorlijk warm was. Tot onze grote verrassing werd het dekbed 2 dgn later al geleverd, waar oor onze complimenten.

Er zitten meerdere niet afgehechte draden en lange lussen van het stiksel aan de buiitenkant vh dekbed.

Pluspunten

Duidelijk aangegeven vulgewicht en afmetingen op de website! Duidelijk overzocht van de verschillende producten.

Idzardaweg 94

8476er Ter idzard

Over (Gisba) zijdendekbedden.nl

Zijdendekbedden.nl is een webwinkel van Gisba Slaapcomfort. Zijdendekbedden.nl is gespecialiseerd in de verkoop van zijden dekbedden, hoofdkussens en dekbedovertrekken. Daarnaast vindt u op de site ook veel informatie over zijde en dan speciaal zijden dekbedden. We importeren de zijden artikelen rechtstreeks uit China, het land waar de zijde productie haar oorsprong heeft. We werken daar samen met de Shengkun fabriek. De enige producent in China die een ecologisch keurmerk heeft voor haar zijden producten.