Vriendelijk en zeer goede service Top

Zoals werwacht was het goed

Lekker warme alpacadeken

Wij zijn heel tevreden over het alpacadeken. Op het eerste gezicht dachten wij dat de deken veel te dun was, en dus niet warm kon zijn. Maar dat is niet zo, het is heerlijk warm. Het ruikt gelukkig ook nergens naar, dat heb je met schaapwollen dekens wel. De levering was snel, de prijs vond ik ook redelijk. Al met al een tevreden klant.

Mijn bestelling uitstekend verzorgd en afgehandeld

In de toekomst zal ik opnieuw contact met en opnemen om iets te leveren of te adviseren

Helemaal tevreden

Alvorens de aankoop van ons Alpaca 4 seizoenen dekbed, eerst contact gehad met klantenservice. Wij werden netjes te woord gestaan door een vriendelijke mevrouw. Dekbed besteld en deze werd keurig verpakt bezorgd. Top!!

Prima maar een beetje te warm nu. Overweeg de aanschaf van een zomer dekbed.

Snelle levering en een goed product

Ik ben zeer tevreden over de leveringstermijn en de kwaliteit van mijn alpaca dekbed

klant is koning service

Zeer tevreden met de service en dekbed.

Goed geregeld

Als een warme deken

In mijn geval het Kameelharen All Year Dekbed. Gewichtloos en toch behaaglijk slapen onder dit All Year dekbed. Ook mijn complimenten aan de medewerkers, die met mij hebben meegedacht bij het maken van mijn keuze.

Gewoon heel erg goed

Goed alpaca dekbed gekocht voor een prima prijs Zeer tevreden

Kamelenharen dekbed besteld. Door Corona wat vertraging. Uitstekende gecommuniceerd. Kortom dik tervreden !

Supersnelle levering

Heel fijn dekbed,het voldoet helemaal aan de verwachting.

De levertje was iets langer als gebruikelijk. Via de mail werd ik op de hoogte gebracht dat het iets langer ging duren.

Klantvriendelijk, meedenkend en snelle correspondentie

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had wilde ik de betalingswijze nog wijzigen en in een later stadium ook nog het afleveradres. Dit was geen enkel probleem en is beide keren zorgvuldig en snel aangepast. Tevens werd ik nog verzocht (om eventuele teleurstelling achteraf te voorkomen) even goed te checken of ik wel de juiste maat dekbed had besteld omdat de bestelde maat afweek van de meest gangbare maten. Deze service is toch helemaal top.

Een geweldige keuze

Een geweldige keuze en de service was reuze De communicatie liep als een trein en dat vond ik heel erg fijn Door het product wat ik koos slaap ik nu ook nog als een roos.

Geweldig dekbed, en snel geleverd.

Een dekbed van alpacawol. Ik kan het iedereen aanbevelen. En goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer tevreden.

Top service en heerlijk slape

Super goede service

fantastisch bedrijf

Mijn dekbed van jakwol is fantastisch. Het is helemaal apart voor mij gemaakt en na wat vertraging, waarvan ik steeds op de hoogte werd gehouden, kwam mijn dekbed in een mooie foedraal bij mij thuis. Jakwol is heerlijk warm, zonder broeierig te zijn.

super kwaliteit , de beste klantvriendelijkheid én snel ook nog !

dit was een top-online ervaring voor mij, ik kan iedereen adviseren zaken te doen met Gisba , om er zeker van te zijn een goed product in huis te krijgen voor een prima prijs !

Duidelijke website, goede prijs voor het dekbed, snel ontvangen. Goed product. Voldoet volledig aan de verwachting.

Prima onderdeken op maat gemaakt.

De Merino onderdeken is op maat gemaakt. Nu liggen we heerlijk te slapen op deze zachte deken.

Geweldige service en meedenken!

Dekbed bleek niet op voorraad, kreeg de opties: annuleren, ander dekbed of verzending naar mijn buitenlands adres. Voor dit laatste gekozen en netjes ontvangen. Ik werd steeds goed op de hoogte gehouden van het vervolg.