Prima, helaas wat langere levertijd

Mooie geboortekaartjes, netjes geleverd. Helaas duurde het wel een weekje, maar kan met het kaart design/druk te maken hebben gehad.

Mooie kaartjes. Wel trage levering.

Blij met het resultaat. Helaas wel betrekkelijk lang op moeten wachten. Met geboortekaartjes is dat wel jammer..

Goed probleemoplossend

Grote bestelling gedaan, waarbij is net wel of net niet genoeg kaarten zou hebben. Uiteindelijk bleek het net niet genoeg, dus bij besteld. Maar in de eerdere bestelling zaten enkele kaarten met foutjes, maar die aantallen had ik wel hard nodig. Er zijn netjes bij mijn tweede bestelling extra kaarten bijgeleverd als compensatie voor die eerdere foutieve kaarten. Top geregeld en goed bereikbaar via de klantenservice!

Snel en mooie kwaliteit

Tweede keer geboortekaartje besteld. Snelle levering en goede kwaliteit print van onze zelf ontworpen kaartjes. Vorige keer ook een paierwaaier besteld zodat we goed de papiersoort konden kiezen. Dat is wel een aanrader.

duidelijke communicatie en een mooi eindproduct

Over het algemeen ben ik heel tevreden over de communicatie en de levering. Ik was zelf niet zo scherp in het aanleveren van bestanden maar soms kwam de opmerking dat er iets niet klopte kwart voor 12. Daarom ben ik dan wel weer heel blij dat de voor 12 uur aanleveren ook niet helemaal heilig is bij jullie. De communicatie daarbij was wel altijd duidelijk, vriendelijk en professioneel. Met het eindproduct ben ik ook heel tevreden. Kleine tip voor op de site: Een directe link naar de specs van aan te leveren bestanden vlakbij het tabje waar je de bestanden daadwerkelijk upload.

Puike dienstverlening en mooi vakwerk

Concurrentieel geprijsd. Heldere bestelmodule via website. Mooi materiaal. Snel afgeleverd, vroeger dan verwacht. Aangename communicatie, snelle antwoorden via mail e.d. Klein probleem betreffende één ontwerp werd rechtgezet via de proefdruk.

Mooi drukwerk en netjes op tijd

Top hoor. Alles volgens afspraak. Vooraf een proefdruk die exact overeenkwam met de geleverde partij. Top en helemaal tevreden!

Goede service, ze denken mee

De uitnodigingskaarten zijn erg mooi geworden. 2 proefdrukken gemaakt. DeKaartendrukkerij-mensen reageren snel en professioneel.

Goede kwaliteit en snelle levering. En ruime keuze uit materialen

Zeer goed bevallen, ook fijn dat ze de mogelijkheid hebben voor een proefdruk.

Uitstekend gedrukt en gepreegd met verstand van zaken

Ik ben goed geholpen met advies. En het babykaartje drukwerk zag er top uit. De preeg ziet er ook messchep uit. En sneller dan verwacht. Dank jullie wel.

Een nette afhandeling

Omdat ik weinig ervaring heb met een lay-out maken met de computerbestanden vroeg ik om het e.v, de foto iets te vergroten als het niet aflopend kon [klein kaartje] en e-mail op de achterkant gewone letter links onder. Het was jammer dat dat niet kon. Ik vond dat weinig soepel en inlevend. Vooral omdat ik wel een proef had gevraagd. Ik heb nu met de hand mijn mailadres moeten schrijven

Snelle en nette levering

Zeer nette en snelle levering van vouwkaarten. Helemaal top en een tevreden klant. Keep up the good work!

Mooie producten!

Ik had voor het eerst 300 ansichtkaarten besteld en ben erg tevreden over de kwaliteit! Ik had enkel een proefkaartje aangevraagd en deze niet gekregen helaas.

Topproduct!

Ze hebben mijn bestand helemaal naar eigen wens uit kunnen voeren. Top! Ik ben 100% tevreden! Tipje; het bestellen vond ik vrij onduidelijk. Je moet eerst het papiersoort kiezen maar als je het laserstansen in je winkelmandje hebt zitten wordt dit er niet bij aangegeven. Het bestelproces kan naar mijn mening simpeler en overzichtelijker ingedeeld worden. Mvg, Laura

Telefonisch goed geholpen, omslachtige website

Ben keurig telefonisch geholpen toen ik er niet uit kwam via de website. Website is verouderd en werkt erg omslachtig. Heb meerdere malen moeten bellen om hier duidelijkheid over te krijgen. Deze telefoontjes hadden mijns inziens verkomen kunnen worden. Verder een keurige nette proefdruk ontvangen en het eindresultaat van de kaarten zijn meer dan perfect. Communicatie via e-mail was prettig. Enige tip: useability verbeteren.

top

snel en duidelijk

Het was prettig dat ik eerst een proefdruk kon ontvangen. Deze was direct goed en de verdere bestelling daarna ook.

Alweer een super ervaring!

Na twee geboorte kaartjes nu ook weer de trouwkaarten besteld. Toegankelijke service, meedenken, alert op mijn fouten (verkeerde bestand geupload) en op tijd geleverd. En oja, het drukwerk is keurig verzorgd en scherp! Super dus.

Snelle en nette service. Mooie producten.

Mooie kaarten geleverd met folie gouddruk.

Fout snel opgelost, verder goed drukwerk.

Ik ben blij met de kwaliteit van de kaarten die ik heb besteld. Wel was een deel van mijn bestelling vergeten, maar dit was snel opgelost en een dag later ook bezorgd. Goede communicatie. Tip: vermeld bij de prijzen dat het exclusief BTW is, en ook de prijs inclusief BTW.

Prettig contact, goede service en mooi eindresultaat

Prettig contact, goede service en mooi eindresultaat

Goede en snelle service

Prima en snelle service. Correcte reactie dat 1e ingestuurde lay-out niet goed was. Nieuwe lay-out ingestuurd en daarna een proefdruk ontvangen. Een reactie op de 2e lay-out (dat deze wel goed was, blijkbaar) had ik op prijs gesteld. Verder dik in orde allemaal.

Mooie druk kwaliteit kaarten.

Het aanleveren kostte wel wat moeite en overleg voor het goed genoeg was, maar het resultaat is prachtig. Het loont om een drukproef eerst aan te vinken.

Goede kwaliteit drukwerk

De proefdruk liet twee dagen langer op zich wachten dan verwacht. De verzending van de echte druk was wel snel. De uitlijning van de proefdruk is op een goede manier gecorrigeerd, zonder dat ik dat had aangegeven, dus dat was een positieve verrassing. Goede kwaliteit drukwerk.

Duur, matige kwaliteit en slechte verpakking!

De verpakking was erg slecht, een eenmalig kaartje kostte meer dan 5 euro en kwam verkreukeld binnen in een envelopje. Ook vond ik het papier niet luxe ogen en kwam het geheel goedkoop over. Jammer.

Hoefzijde 43712 3961MX Wijk bij duurstede

Over Colorspace

Hier vindt je reviews van klanten die bij De KaartenDrukkerij hebben besteld en de tijd hebben genomen om hun ervaring te delen.