Goede prijs / kwaliteit

X

Mooi drukwerk

Snelle service en mooi resultaat. En maatwerk is nauwelijks duurder dan standaard formaat.

Uitstekend afgehandeld

Ansichtkaartjes besteld bij dekaartendrukkerij.nl Wat ik geweldig vind is dat je meerdere ontwerpen in een totaalpakket kunt nemen en daarvoor niet extra betaalt. Verder worden vragen snel via de mail beantwoord. De afdrukken zijn uitstekend en meer dan het bestelde aantal meegezonden.

Resultaat prima, onhandige manier van aanleveren

Je moet eerst zelf alles aanleveren op de website wat nogal onmogelijk is. Dan betaal je, dan blijkt dat je het verkeerd hebt besteld en teveel hebt betaald omdat het zo onduidelijk is. 3 weken bezig geweest uiteindelijk met alles uploaden en foutmelding krijgen en opnieuw uploaden... Kortom: Iets meer hulp waardoor alles sneller en beter gaat:)

Super goeie en snelle service!

We zijn echt heel goed geholpen door Colorspace. Zelfs een last minute wijziging in de levering is heel snel verwerkt en goed opgepakt. Het contact hebben we ook als zeer prettig ervaren. Heel erg bedankt voor alles!

Erg tevreden, makkelijk, betaalbaar en goede kwaliteit

Opnieuw bij colorspace het zelf gemaakte geboortekaartje laten drukken. De proefdruk is fijn. Je kunt het kaartje en papiersoort al even vasthouden. De definitieve versie werd dezelfde dag verstuurd. Opnieuw erg tevreden.

Prima kwaliteit en service. Snelle levering.

Colorspace, de kaarten drukkerij is een prima en goede onderneming om snel kaarten in diverse formaten en uitvoeringen te verkrijgen. Top onderneming. Als iets niet duidelijk is kan je altijd bellen. Vriendelijke mensen die zoeken naar een oplossing indien er vragen zijn.

Goede service, snelle levering, strakke prijs

Gebruik gemaakt van service voor geboortekaartjes. Vooraf proefdruk besteld. Na geboorte kaartjes snel in huis.

Door mijn eigen fout (verkeerde afmetingen geüpload) was de eerste bestelling niet naar de wens, na contact met Colorspace is het me kosteloos aangeboden de juiste afmetingen te uploaden en opnieuw de bestelling thuis gestuurd te krijgen. Dit gebeurde ook allemaal snel en ik ben vriendelijk geholpen. Dat vind ik echt goede service en ik kom zeker terug. Kwaliteit is ook top.

Voor beide kindjes geboortekaartjes besteld, helemaal perfect!

We hebben twee keer geboortekaartjes naar eigen ontwerp besteld, helemaal perfect! Van tevoren papiersoorten opgevraagd, vouwwijze uitgekozen en proefdruk opgevraagd. Bij tweede kaartje ook nog voor goudfolie gekozen, was erg mooi en bestellen ging heel soepel (mits je kennis van drukwerk bestellen hebt).

Prettige samenwerking

Bij vragen word je goed te woord gestaan en wanneer zij twijfels hebben, dan nemen zij meteen contact met je op. Daardoor ontstaat er een prettige manier van samenwerken.

De bestelling was makkelijk geplaatst. Je hebt een ruime keuze uit papier en maten. Je wordt vriendelijk geholpen aan de telefoon. 2 minpuntjes is: De levertijd duurde langer dan we van de huidige maatschappij gewend zijn. We willen alles de volgende dag in huis hebben. Dit kan alleen met een spoedbestelling, dus let op als je besteld. Wij waren tevreden met de verzendtijd. Wij vonden de kaarten en de enveloppen niet heel goed beschermd tegen stoten en vallen voor verzending, dat zouden ze misschien iets beter kunnen verpakken.

Super behulpzaam en goede kwaliteit!!

Goede kwaliteit drukwerk!

De kwaliteit van het drukwerk is goed en ik vond het fijn om eerst een proefdruk te ontvangen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces. Na goedkeuring van de proef, werd de rest van het drukwerk snel geleverd. Prima service en ik bestel er zeker vaker in de toekomsst

Mooie kwaliteit, goede service

Al meerdere keren geboortekaartjes laten drukken en iedere keer weer heel tevreden over de kwaliteit en service!

Goede kwaliteit afdruk, goede prijs kwaliteit verhouding

De kwaliteit is uitstekend, mooie papiersoorten en de prijs van 1 exemplaar is laag zodat we nog een paar keer wat komen uitproberen voor onze geboortekaartjes. Bovendien was het papier pakket gratis geeft een goed beeld van de mogelijke papiersoorten.

Snel, goede kwaliteit

Snel, goede kwaliteit

Kwaliteit is zeer goed, nette prijs. Ze waren alleen de enveloppen vergeten mee te sturen maar na even bellen dezelfde dag nog verstuurd. Op de website staat de volgende dag gedrukt en verstuurd maar dat duurde een paar dagen. Maar verder niets aan te merken.

Perfect service & quality

We are a rather critical couple and found the service and communication perfect. Also, our cards arrived today and the quality is wonderful. We will definitely be using colorspace / de kaarten drukker again!!!

Aanrader!

Ik heb bij Colorspace gesprekskaarten laten drukken en ben zeer tevreden over de kwaliteit, de service en snelle levering. Kortom: aanrader!

Mooi product en fijne service

Het kaartje dat we gemaakt hebben is heel mooi gedrukt en gesneden. Er werd goed meegedacht door werknemers al liep het contact soms wat rommelig.

Elke keer snel mijn bestelling gekregen, en goede kwaliteit.

Snel, overzichtelijk en goede kwaliteit

Fijne overzichtelijk website. Snelle levering. En goede kwaliteit van het drukwerk

Goeie kwaliteit, snelle service

Voor de tweede keer geboortekaartjes laten drukken. Goeie kwaliteit en hele snelle service. Aanrader!

Persoonlijke service

Reageren snel op e-mails, helpen je goed bij vragen en geven je het gevoel dat je niet één van de vele bent. Daarnaast is de levering van de bestelling snel en ziet het er top uit!

Over Colorspace

Hier vindt je reviews van klanten die bij De KaartenDrukkerij hebben besteld en de tijd hebben genomen om hun ervaring te delen.