Hele mooie kaart afgeleverd, klantvriendelijk.

Mooi eindproduct ontvangen! Klantvriendelijk.

Top service die met je meedenkt

Goeie service, snel reactie en ze denken met je mee

goed, persoonlijk contact waar nodig

bij vragen of aanpassingen na het zien van de proefdruk heb ik fijn en persoonlijk contact gehad, wat natuurlijk super fijn is. door de gratis sample pack, heb je altijd de juiste papiersoort voor je project!

Goede kwaliteit en service!

Altijd goede kwaliteit. Mooi papier en kleuren komen er altijd goed uit. Als er iets is reageert de klantenservice altijd snel.

Uitstekende prijs/kwaliteit

Met een ruime materiaalkeuze en verschillende druktechnieken is er voor iedereen een oplossing te vinden. Snel en goed geleverd voor een meer dan prima prijs.

top!

Mijn visitekaartje zien er top uit! Heel strak en precies gedrukt, kleuren zijn ook goed. En de levering was ook snel

Wat een goede service en prettige communicatie.

Zeer meedenkend en maken mooi drukwerk.

Mooie kwaliteit

De kleuren zijn heel mooi en precies zoals ik in gedachte had voor een hele mooie prijs ook!

Snelle service en zeer mooie kaartjes!

Geboortekaartjes laten afdrukken. Eerst de papierwaaier aangevraagd welke ik, ondanks de drukke kerstdagen, binnen 2dagen in de bus had liggen. De geboortekaartjes zelf waren ook snel geleverd en van zeer mooie kwaliteit! Dank!

Snelle service, snelle antwoorden, goed drukwerk.

Goede communicatie en mooi resultaat

Goede communicatie en mooi resultaat

Kaarten zijn precies zo gedrukt als ik had verwacht.

Geweldige klantenservice

Wij bestellen al jaren naar volle tevredenheid onze kaarten bij Colorspace / De Kaartendrukkerij. Afgelopen keer was er een foutje bij het drukproces, maar de geweldige klantenservice loste het gelijk op en stuurde dezelfde dag nog een nieuw set kaarten!

Goede prijs, voor goed drukwerk

Fijn omdat je elk formaat kan bestellen, ze veel keuze hebben in papiersoorten. Ze leveren op tijd en geven eigenlijk altijd meer dan je besteld hebt. Ziet er ook altijd TOP uit.

Heel tevreden!

net drukwerk, snelle levering, goede prijs

Super service!

Ik had een afbeelding geupload waarbij mijn print niet volledig bladvullend zou zijn. Hier werd ik door Joost op geattendeerd waardoor ik dit nog kon aanpassen, top!

Hoewel ik dacht goed de formaten gecheckt te hebben bleek mijn document toch een ander formaat, met een paar millimeter verschil. Dit had ik zelf niet in de gaten maar werd me vriendelijk verteld in een email en samen zo opgelost. Erg fijne service want nu wist ik precies wat ik ging ontvangen en dat was goede kwaliteit.

Top Service

Na het plaatsten van mijn bestelling werd een foutje geconstateerd en daar werd direct en persoonlijk op gereageerd. Ik heb het angepast en ondanks de door mijzelf gecreërde opstakel in het proces, waren mijn kaarten sneller klaar dan de in eerste instantie verwachte levertijd.

Uitstekend!

Ik ben erg tevreden met de service en klantvriendelijkheid. Er zat haast achter het drukken van een rouwkaart. Ik was te laat met het opleveren van het document, wat enorme stress opleverde. Er werd een uitzondering gemaakt en de kaarten werden met spoed gedrukt. Hier was ik heel blij mee. Bedankt voor de goede dienst!

Prima! Ik werd gemaild en gebeld om aan te geven dat e niet genoeg enveloppen op voorraad waren. Of ik het goed vond dat de dag erna het restant werd nagestuurd? Fijn dat ze meedenken. Ik heb er voor gekozen om alles in één keer te laten bezorgen. Het werd snel geleverd en het drukwerk had de gewenste kwaliteit.

Goede service en kwalitatieve producten!

Goede service en kwalitatieve producten!

Prima bedrijf

Inmiddels is mijn tiende opdracht hier verwerkt. Wederom naar tevredenheid.

Goede service, mooi product

De service was erg fijn. Ik moest wat dingen aanpassen omdat het anders niet mooi werd en dat werd me gelukkig snel verteld. Kaartjes waren erg mooi, precies zoals ik verwacht had.

Goede service, goede kwaliteit

Wij werden pro-actief benaderd met een vraag over de bestelling. Dat was erg fijn anders was het helemaal mis gegaan. De Kaartendrukkerij is goed bereikbaar en zeer behulpzaam om het drukproces goed te laten verlopen.

Veel keus, fijn dat je meerdere ontwerpen aan kan leveren. Goede service. Goede prijs

Hoefzijde 43712 3961MX Wijk bij duurstede

Over Colorspace

Hier vindt je reviews van klanten die bij De KaartenDrukkerij hebben besteld en de tijd hebben genomen om hun ervaring te delen.