Ronde hoeken vergeten

Kaarten besteld bij deze partij. Kaarten verder prima alleen waren ze vergeten de hoeken vergeten te ronden. Ik bestel hier niet weer!

Helft zending wat mooi

Jammer van zo n eerste ervaring, dat de helft weggegooid moet worden. Goede les De andere 2000 kaarten zijn goed gegaan.. Had op passende oplossing gehoopt. Ik kies wel voor ja qua aanbeveling, maar wel met overleg en evt meer drukproeven bij series.

Uitstekende kwaliteit en service.

Afgelopen maandag geboortekaartjes besteld voor de geboorte van onze kleindochter (via dekaartendrukkerij.nl). Er is een prima keuze uit diversiteit van kaarten. Ook qua afwerking/veredeling is het aanbod ruim. Vergeleken met andere online kaarten webshops, biedt Colorspace een uniek product tegen een prima kwaliteit/prijs verhouding. De Uitleg voor druk-klare bestanden te uploaden was goed en duidelijk. 2 kleine aandachtspunten zijn dat de uitleg van de verschillende A papierformaten en uiteindelijke afgewerkte/gevouwen papierformaten vond ik soms wat onduidelijk. Nou kwam ik hier wel uit omdat ik zelf in het grafische zit alleen voor een leek zou de uitleg verwarrend kunnen zijn. En tijdens het uploaden kreeg ik veel server-fout meldingen, niet duidelijk wat er precies fout ging (misschien drukte?). Afronding en betaling liep overigens naar behoren en de bestelling was uiteindelijk goed geplaatst. Verder goede en snelle levering (optie spoed, binnen 2 werkdagen in huis). De kaartjes (inclusief de 3D Touch goudfolie en vouw-ril) zagen er perfect uit exact zoals mijn eigen ontwerp aangeleverd was (met name de kleurstelling). Echt zeer blij met het resultaat. Een serieuze aanrader!

Mooi drukwerk, snel, vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Altijd mooi drukwerk, bij vragen of problemen altijd adequate reactie en hulp. Aan te bevelen.

Goede service en goede kwaliteit!

Ik ben erg goed telefonisch geholpen bij de ontwikkeling van mijn geboortekaartje. Er werd de tijd voor me genomen en het resultaat mag er dan ook zijn! Ik blijf terugkomen!

Goed, communicatie per email en telefoon helder en vriendelijk!

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Erg tevreden met het resultaat. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wel ingewikkeld om kaartje met eigen ontwerp op de juiste manier aan te leveren, zeker als leek.

Goede communicatie, eind resultaat on point

Goede service, mooi papier

Snelle levering, goede communicatie, fijn een proefdruk

Boven verwachtingen

Ik ben ontzettend blij met de service en kwaliteit. Kaarten werden heel snel klaar en de kwaliteit van papier en prints zijn ruim boven verwachtingen. Kortom een aanrader!!

Met één woord uitstekend!!!

Colorspace is echt een fijne organisatie om mee te werken! Ze doen niet moeilijk over afmetingen/formaten. İk had bij een andere aanbieder steeds het 'onjuiste' formaat opgestuurd. Na zes keer en en week later lukte het niet. Ik heb daar de order afgezegd. Hetzelfde document kwam er bij colorspace in één keer doorheen. Ze hadden de randen zelf afgesneden. En dat deed de andere aanbieder niet. Zo fijn! Dank voor jullie goede zorg en service!

Fijne communicatie, goede kwaliteit

Prettige, snelle en behulpzame communicatie en goede kwaliteit van het eindproduct.

Goed, duidelijk en klantgericht!

De vele mogelijkheden die Colorspace biedt, hebben ons overtuigd. Daarnaast prettig contact gehad en met de papierwaaier is het heel makkelijk om een juiste keuze te maken. Wij zijn enorm tevreden.

Mooie kwaliteit geboortekaartjes

Te weinig geleverde kaartjes werd binnen één dag opgelost. Dat geeft vertrouwen… Kaartjes zagen er perfect uit!

Prettig, vlotte reactie,

Helaas vragen in het aanmelden nooit reactie op gehad. Verder vlotte reactie proefdruk goed binnen. Eind druk had een witte streep door de foto links onder dat is jammer was verder perfect. Vriendelijke groet

Wel aardig, geen goed werk geleverd

Wel heel aardig maar geen goed werk geleverd. Verkeerd gedrukt en daarna erg langzaam met de fout herstellen. Heb het nog steeds niet binnen, terwijl ze zeiden dat ze het direct gingen verzorgen

Mooi drukwerk voor trouwkaarten!

Zeer tevreden, ziet er allemaal mooi uit en papier van mooie kwaliteit!

Perfect en snel

Perfect en snel

Prima kwaliteit en service

Zeer positief over deze leverancier

Mooie kaarten, jammer van het randje

Deze maand geboortekaartjes laten drukken bij Colorspace. De kaarten waren zelf ontworpen en we zijn zeer tevreden over de kleuren en scherpte van de afdruk. Ook het bestelproces is duidelijk en eenvoudig om te volgen. Jammer is dat op alle kaarten een soort wit lijntje zichtbaar is vlak bij 2 v/d 4 randen. Lijkt wel alsof de snijrand niet goed is gezet.

Goede Kwaliteit-prijs verhouding en uitstekende service.

Er zaten wat kleine hobbel in het bestellen van onze bruiloftsuitnodigingen, maar voor elke hobbel kwam er een directe simpele oplossing zonder gedoe. Levering was supersnel en de service uitstekend.

Goede resultaten, goede communicatie en goede service

Samplepakket aangevraagd, gekregen, daardoor een goed beeld gekregen van hoe het eruit zou zien. Er staan ook tips bij, bij elke papiersoort en drukmethode. Bestelling geplaatst met gratis proefdruk. Meteen reactie op een vraag die ik had besteld bij de bestelling. Kleuren komen goed uit, netjes verwerkt en verpakt. Heel tevreden met de bestelling van de geboortekaartjes en sluitzegels.

Snelle levering, mooie druk. Heel vriendelijke communicatie. Kon een gratis pakketje met papier soorten bestellen en dit heeft me heel erg geholpen om het papier voor een kaartje te kiezen! Ga hier zeker vaker bestellen.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Ik ben zo gied geholpen. Ze hebben zo veel geduld en de eindproduct is top!

Snelle service, duidelijke communicatie en goede kwaliteit

Snelle service, duidelijke communicatie en goede kwaliteit

Hoefzijde 43712

3961MX Wijk bij duurstede

Over Colorspace

Hier vindt je reviews van klanten die bij De KaartenDrukkerij hebben besteld en de tijd hebben genomen om hun ervaring te delen.