Pluspunten
Goed product, snelle levering.
Pluspunten
Snel en altijd netjes
VerbeterpuntenDe spoedlevering kost een dag extra, omdat het verzenden ook tijd in beslag neemt. Begrijpelijk natuurlijk, maar kan iets helderder gecommuniceerd. Er staat: wordt dezelfde dag verstuurd, maar dat betekent volgens mij: wordt dezelfde dag aan de bezorger overgedragen. Fsc aanbieden?
Pluspunten
Ontwerp volledig vrij. Ook geen vervelende regeltjes van 'gedrukt door...' etc. Ontwerpen werkt, zeker voor een browser app goed.
VerbeterpuntenBij het 3D tonen van een kaart is het niet mogelijk (of mij niet gelukt) de binnenzijde 180 graden te draaien zodat je de tekst in preview mode niet op zijn kop hoeft te lezen. Het werkt uitstekend, maar de eerste keer is de koppeling tussen hetgeen je hebt ontworpen en hetgeen geprint wordt wat vaag, je hoopt maar dat dat goed komt.
Pluspunten
Papierwaaier! Super luxe dat je dat zo netjes krijgt.
VerbeterpuntenTelefonisch contact mogelijkheid zou best fijn zijn, maar ja je betaald niet voor niks bij jullie minder dan bij de concurrent.
Bedankt voor jullie reactie. We zijn natuurlijk wel degelijk telefonisch te bereiken. Onze contactgegevens staan op meerdere pagina's vermeld, o.a.: http://www.dekaartendrukkerij.nl/service/about/
Pluspunten
De levering is altijd snel. Ik ben erg tevreden over de kleuren en de kwaliteit. Wanneer er een probleem is wordt er naar een oplossing gezocht.
VerbeterpuntenOp dit moment geen.
Pluspunten
Goede prijzen Snelle levering Behulpzaam
Pluspunten
Snelle levering, kwalitatief top.
VerbeterpuntenWebsite. Ook de nieuwe is een beetje gedateerd. Maar dat vind ik minder belangrijk dat het resultaat.
Verbeterpunten
Nieuwe site is prima, maar procedure rond uploaden is niet echt mee-geinnoveerd, zou eenvoudiger moeten kunnen...
Pluspunten
De proefdrukken werden in plastic geleverd, aangezien de envelop verregend was, was dit erg goed. Zowel de drukproef als de gedrukte kaarten zijn snel geleverd. Kwaliteit zag er netjes uit
VerbeterpuntenDe prijzen van de kaarten met 'luxer' papier zijn iets aan de prijs
Pluspunten
De afdrukken zien er prima uit, mooie kwaliteit ik ben erg tevreden. Ontzettend snelle levering, en van te voren een proefdruk. Zeker een aanrader om bij deze firma te bestellen.
VerbeterpuntenDe communicatie was snel, kreeg dezelfde dag antwoorden op mijn vragen. Een vraag werd helaas niet beantwoord, ik heb twee maal gevraagd of de keuze die ik gemaakt had geschikt was voor fotokaarten. Kreeg wel een proefdruk de volgende dag en uiteindelijk was de kwaliteit top.
Pluspunten
snelle levering van goede kwaliteit
Pluspunten
Goede communicatie via de mail. Snelle reactie. Omdat de lay out van het kaartje nog niet op de vernieuwde website staat, was het even lastig hoe we aan een proefdruk moesten komen, kwam een duidelijk antwoord. De proefdruk zag er heel mooi uit!
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenAfwerking kan nog net iets preciezer (kaart niet helemaal gecentreerd afgesneden)
Pluspunten
Super snel!!! en hele mooie kwaliteit!
Pluspunten
Prima service, ook tijdens persoonlijk contact via de e-mail. Snelle reactie op vragen en snelle levering na bestelling. Positieve ervaring voor de bestelling van onze geboortekaartjes. Enveloppen werden, heel handig, met de proefdruk meegestuurd, zodat je die alvast kan schrijven.
VerbeterpuntenGeen, alles was helemaal goed.
Pluspunten
Flexibel Bereid tot meedenken
VerbeterpuntenStuur een nette afbeelding(foto/scan) van het resultaat per email naar de klant. Geef een korte omschrijving van de papiersoorten die voor een leek duidelijk zijn (dik /dun, geschikt voor kleurenfoto's, bepaalde kleuren die wellicht niet duidelijk naar voren komen...)
Pluspunten
Mooie afdrukken voor een prima prijs
VerbeterpuntenEerst vond ik het vreemd dat ik de uitsnede van de gestuurde files niet kon zien op de site maar wel moest betalen. Als dat maar goed komt, en het kwam goed. Bedankt
Hoefzijde 43712
3961MX Wijk bij duurstede
Hier vindt je reviews van klanten die bij De KaartenDrukkerij hebben besteld en de tijd hebben genomen om hun ervaring te delen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.