Laden reviews...
Laden reviews...
47 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden consequent hoge kwaliteit en snelle levering. Velen waarderen de ontwerptools en de duidelijke communicatie. Sommige opmerkingen gaan over kleurafwijkingen of problemen met bestellingen, maar de algemene tevredenheid blijft hoog. De service is over het algemeen betrouwbaar en vriendelijk.
Pluspunten
Snelle levering Maatwerk mogelijk, denken met je mee Uitstekende kwaliteit Foutelevering direct herstelt
VerbeterpuntenWebsite verduidelijken. Kan toegankelijker gemaakt worden. Prijsverschil tussen oude en nieuwe website
Beveelt aan
31 July 2014
Alexandra
Den Haag
Beveelt aan
31 July 2014
David L
Venlo
Pluspunten
Mooie kwaliteit. Zeer tevreden.
VerbeterpuntenGeen.
Beveelt aan
28 July 2014
anoniem
Beveelt aan
28 July 2014
anoniem
Pluspunten
Meerdere uitvoeringen in 1 bestelling
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
28 July 2014
anoniem
markelo
Beveelt aan
28 July 2014
anoniem
Beveelt aan
28 July 2014
anoniem
Pluspunten
Goede printkwaliteit Snelle levering
VerbeterpuntenNiet meedenken en maar printen wat wordt aangeleverd. Nu staat de gecentreerde afbeelding van onze kaart niet in het midden. Hier is contact over geweest na de proefdruk, maar dit heb ik blijkbaar niet goed begrepen en verkeerd aangepast. Omdat het probleem niet is verholpen was een belletje fijn geweest. In de trend van: weet je het zeker, of laat me je uitleggen hoe het moet. Nu is het eindresultaat niet naar wens.
Beveelt niet aan
27 July 2014
Danny Maas
Utrecht
Goedemorgen. Ik heb e.a. nagekeken maar we begrijpen uw reactie niet helemaal. We hebben wel degelijk contact met u opgenomen en aangegeven dat uw bestanden qua maatvoering niet helemaal goed waren. We hebben daarbij uitgelegd wat het probleem was. U heeft daarop nieuwe bestanden aangeleverd, die hebben we gecontroleerd en die waren qua maatvoering precies goed. We begrijpen dus niet helemaal waarom u ontevreden bent.
Pluspunten
overzichtelijk, milieubewuster dan vele anderen, altijd snel!
Beveelt aan
26 July 2014
Inge
Utrecht
Beveelt aan
24 July 2014
anoniem
Rheden
Pluspunten
De mensen van de kaartendrukkerij zijn snel, maar daar is ook alles mee gezegd. Mijn trouwkaarten werden met een drukfout afgeleverd. Producten dienen voor ze de deur uit gaan zorgvuldig worden nagekeken, dat is niet gebeurd. Het pakketje werd zonder enige begeleiding geleverd, wat ik ook niet prettig vind. Ik heb de drukker een uitgebreide mail gestuurd, mijn enige antwoord was een kort berichtje terug ' wij sturen vandaag de kaarten opnieuw op'. Zonder excuus. Ik heb extra betaald voor een spoedlevering, voor de kaarten maar ook de enveloppen en inlegvellen dus bij elkaar een paar tientjes. Naar dit geld kan ik fluiten. Ik heb in een mail wederom aangegeven dat ik vertraging heb opgelopen en dat ik graag dat geld terug wil zien. Na de proefdruk heb ik het aantal kaarten van 100 naar 75 gereduceerd, dit was geen probleem, ik zou geld terugkrijgen. Toen de nieuwe kaarten énmaa. Geleverd waren nergens meer antwoord op gehad en naar het bedrag dat ik terug hoor te krijgen kan ik fluiten. Erg erg slechte problemafhandeling en nazorg. Schandalig. Ik zou hier nooit meer iets bestellen
VerbeterpuntenDe mensen van de kaartendrukkerij zijn snel, maar daar is ook alles mee gezegd. Mijn trouwkaarten werden met een drukfout afgeleverd. Producten dienen voor ze de deur uit gaan zorgvuldig worden nagekeken, dat is niet gebeurd. Het pakketje werd zonder enige begeleiding geleverd, wat ik ook niet prettig vind. Ik heb de drukker een uitgebreide mail gestuurd, mijn enige antwoord was een kort berichtje terug ' wij sturen vandaag de kaarten opnieuw op'. Zonder excuus. Ik heb extra betaald voor een spoedlevering, voor de kaarten maar ook de enveloppen en inlegvellen dus bij elkaar een paar tientjes. Naar dit geld kan ik fluiten. Ik heb in een mail wederom aangegeven dat ik vertraging heb opgelopen en dat ik graag dat geld terug wil zien. Na de proefdruk heb ik het aantal kaarten van 100 naar 75 gereduceerd, dit was geen probleem, ik zou geld terugkrijgen. Toen de nieuwe kaarten énmaa. Geleverd waren nergens meer antwoord op gehad en naar het bedrag dat ik terug hoor te krijgen kan ik fluiten. Erg erg slechte problemafhandeling en nazorg. Schandalig. Ik zou hier nooit meer iets bestellen
Beveelt niet aan
22 July 2014
Kitty van der Veer
Dordrecht
U heeft de afgelopen maand diverse malen contact met ons gehad voor advies, een offerte, uw bestelling, aanpassing van uw bestelling en aanvullingen op uw bestelling. Wij hebben elke vraag vrijwel direct beantwoord, uw aanpassing op de bestelling gratis doorgevoerd, uw aanvulling op de bestelling direct doorgevoerd en uiteindelijk uw complete bestelling zonder extra kosten (hoewel uw bestelling van de kaarten geen spoedbestelling was) met 1 werkdag gedrukt en verzonden.
U heeft op 17 juli 's avonds een mail gestuurd waarin u aangaf dat er een streep in de kaarten zat. We hebben de kaarten direct opnieuw gedrukt. U heeft uiteindelijk uw complete bestelling met slechts 1 dag vertraging ontvangen.
Uw beoordeling heeft ons dan ook verrast.
Pluspunten
Goede, snelle service. Snelle reactie op email. Mooi, kwalitatief goed drukwerk. Erg tevreden!
Beveelt aan
21 July 2014
Nicole
Tilburg
Pluspunten
Duidelijke communicatie en zeer snelle levering
Beveelt aan
21 July 2014
Benno
Utrecht
Pluspunten
Mooie print, goed papier en goede service.
Beveelt aan
21 July 2014
anoniem
Pluspunten
Goede service, snelle levering en kwaliteit voor een eerlijke prijs.
Beveelt aan
21 July 2014
anoniem
Pluspunten
Kaarten op tijd bezorgd, zagen er helemaal naar wens uit en ook nog eens betaalbaar. Ik ben zeer tevreden!
Beveelt aan
20 July 2014
anoniem
Beveelt aan
18 July 2014
anoniem
Amersfoort
Pluspunten
Snel en goed. Hele goede service van het personeel!
VerbeterpuntenBij sommige kaartjes zat de vouw niet helemaal goed. Over het algemeen zag het er goed uit.
Beveelt aan
18 July 2014
Nienke
Amersfoort
Beveelt aan
18 July 2014
anoniem
Beveelt aan
18 July 2014
anoniem
Verbeterpunten
Door online tickets aanmaken vind het de communicatielijnen omslachter verlopen
Beveelt aan
18 July 2014
Studio Meldkamer
Deventer
Pluspunten
Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Niets op aan te merken,
VerbeterpuntenOns kaartje (Carré 150*150) op 300 grams papier was 5 gram te zwaar, waardoor op iedere kaart 2 postzegels moesten. Hier had ik graag vooral een mededeling over gekregen.
Beveelt aan
17 July 2014
Anita
Rijswijk
Beveelt aan
16 July 2014
anoniem
Beveelt aan
15 July 2014
anoniem
Pluspunten
Zeer goed kwaliteit. Mogelijkheid om meerder versies van een product te bestellen!!
VerbeterpuntenSoms enkele kaarten met druk (pressie) lijnen. Meestal gecompenseerd oor meer/extra geleverde kaarten
Beveelt aan
14 July 2014
Wereldfotografie
Boxtel
Hier vindt je reviews van klanten die bij De KaartenDrukkerij hebben besteld en de tijd hebben genomen om hun ervaring te delen.
Hoefzijde 43712
3961MX Wijk bij duurstede
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Wellness, Zwembaden
Webshops