Prima website en levering

Prima website en levering

snellere levering dan op de site vermeld. top dus!

snellere levering dan op de website stond vermeld, heel fijn dat het eerder was dan gedacht!

goed advies

eerst een te klein matrasje besteld. Dat teruggestuurd en op basis van foto's met maten een andere besteld. Op eigen initiatief heeft Babyxpress een nog iets andere maat gestuurd (wel van te voren per mail aangekondigd). Deze bleek perfect te passen. Goed gedaan!

Supervlotte levering en mooie kwaliteit

Vanwege de afwijkende maat van onze familiewieg een matrasje besteld bij BabyXpress. Als die iets dikker was geweest dan was het een dikke 10 geworden. Ziet er prachtig uit, met afritsbare tijk.

Goede behandeling

Het was netjes op tijd klaar

Zeer tevreden.

Het voordeel is de keuze in de afmetingen van het matrasje. Prijs/kwaliteit is in overeenstemming.

Matrasje besteld voor een vintage familiewieg. Binnen de vooropgestelde levertijd werd deze geleverd. Vlot bereikbaar via mail.

Snelle levering en nadat er iets verkeerd geleverd werd, de fout prima hersteld.

Reële levertijd

Bestelling verliep goed, product op tijd geleverd. Geen inzicht in bestelstatus. Omschrijving duidelijk.

Tevreden ,goed geregeld.

Zeer goed.

Goed product, goed advies en n snelle levering.

alles correct verstuurd

artikel in perfect omschreven

Fijn contact gehad via de mail over het matrasje voor het wiegje. In eerste instantie kregen we alleen het matrasje bezorgd. Na een telefoontje werden de moltons en hoeslakentjes keurig netjes de dag erna bezorgd.

Snel en netjes...!! Wederom fijn om hier mijn bestelling te hebben gedaan...!

Heel goede ervaring

Goede kwaliteit en snelle bezorging!

Prima, bijna correct en kwaliteit geleverd.

Levertijd kwam niet door. Gebeld, antwoord levertijd over een week. Echter het werd de volgende dag geleverd en toen was er niemand thuis.

Prima.

Goed en veilig babymatrasje.

Erg tevreden

- Snelle levering - kwalitatieve product, Uniek product, kon nergens Deze maat matras vinden. Kortom ben erg tevreden.

Goed te woord gestaan en snel gehandeld

goede kwaliteit van produkten

Ben tevreden met de bestelling , alles is naar wens.

Uitstekend!

Uitstekende ervaring mee gehad

Levering naar verwachting

Nette levering, op tijd en na behoren. Product voldeed ook aan de verwachting. Persoonlijk zou ik zelf een matras in een doos geleverd hebben i.p.v. in plastic, maar dat is kwestie van smaak. Plastic deed wel wat het moest doen.

Snelle levering en precies zoals verwacht

Zoals verwacht mag worden

Mooi

Past heel goed op onze oude wieg (35 jaar)van onze zoon die ze nu gaat gebruiken voor eigen nageslacht .zijn er heel gelukkig mee Hartelijk dank