lekkere hapjes

zeker voor herhaling vatbaar!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? goed
  • Hoe beoordeelt u de service? goed
  • Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen 80-100 p. 3 soorten hapjes a 60 stuks per hapje (dus 180 hapjes totaal)

Helemaal goed!

Wij hadden voor 60 personen gerechten voor bij een BBQ en alles was heerlijk en meer dan ruim voldoende. De melanzane en de vissalade riepen de meeste enthousiaste reacties op maar de gratin was helemaal op. Zeker een aanrader!

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? heel goed
  • Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen 60
  • Bedrijfsnaam indien van toepassing Lagaay Medical

Een heerlijk Italiaans buffet (met liefde en aandacht) gemaakt en geleverd door De Groene Peper; vers, biologisch, smaakvol en mooi gepresenteerd, in grote (au bain marie) schalen geleverd. Met zijn allen heerlijk gegeten; inclusief een heerlijk toetje. Voor herhaling vatbaar! Dank je wel Judith, het was heerlijk

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Dikke 10
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Dikke 10
  • Hoe beoordeelt u de service? Dikke 10
  • Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen rond de 22 personen, koud en warm buffet
  • Bedrijfsnaam indien van toepassing De Nieuwe Norm

Super pleasant experience!

Judith was very responsive right from the start, and was very helpful in accommodating allergies, dietary wishes, etc. Of course the most important part, the food served looked great and tasted delicious. Plus, they're all organic! They were also served in a professional way. I highly recommend it!

• Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen 50

Heerlijk

Een biologisch midden Oosten buffet ontvangen van De Groene Peper voor 75 personen. Zag er prachtig uit, heerlijke smaken en compleet met shaving dishes, lepels enz.

• Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen 75
  • Bedrijfsnaam indien van toepassing De Grote Verleiding

Heerlijke gezonde en goed verzorgde gerechten,

Judith van groene peper heeft voor ons een overheerlijk buffet verzorgd tijdens een feest bij ons thuis met ongeveer 30 personen. We begonnen met super lekkere happen en erna had iedereen keuze uit 3 warme gerechten en 2 salades. Alles was super verzorgd , vers, gezond en lekker! Als je op zoek bent naar een gezonde, bijzondere catering met pure producten met veel smaak gemaakt dan is dit top.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Heerlijk, veel smaak en heel veel lekkere gerechten om uit te kiezen.
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Vers en heel lekker
  • Hoe beoordeelt u de service? Heel prettig proces. Alles werd gebracht en met veel zorg aan ons uitgelegd zodat we het perfect konden serveren. Heel prettig
  • Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen 30/35
  • Bedrijfsnaam indien van toepassing Nvt

Wat een heerlijke, verrassende en mooi verzorgde hapjes!

Wat een heerlijke, verrassende en mooi verzorgde hapjes!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? 8
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? 8
  • Hoe beoordeelt u de service? 8
  • Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen diverse veganistische hapjes voor 300 personen
  • Bedrijfsnaam indien van toepassing Nederlands Fotomuseum

Altijd boven verwachting!

Wij werken exclusief samen met De Groene Peper voor de catering van al onze feesten en partijen. Van klein verjaardag groep tot bedrijfscatering, alles kan, en dat alles met een ontzettend uitgebreid assortiment waar werkelijk iedereen iets kan vinden wat hem/haar ligt.

• Hoe beoordeelt u de service? 10
  • Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen groepen tussen 15 en 50 personen. hapjes, warm en koud buffet.
  • Bedrijfsnaam indien van toepassing Padelife Rottemeren

Uitstekende service, perfect geregelde veganistische borrel, goede levering.

Een uitstekende veganistische borrel gehouden, waarbij de hapjes verzorgd zijn door Judith. Snelle levering, goed contact én heerlijke hapjes. Voor een veganistische borrel in ieder geval een aanrader.

• Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen 50, veganistische hapjes
  • Bedrijfsnaam indien van toepassing Sweco

smaakvolle beleving en voor herhaling vatbaar

Tijdens de kerstborrel heeft De Groene Peper de hapjes verzorgd. Wij waren daar zeer tevreden over en zullen zeker in de toekomst meer gebruik gaan maken van hun diensten.

• Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen 35
  • Bedrijfsnaam indien van toepassing Careyn

Prima buffet, netjes verzorgd!

Heel tevreden en blij met het goede buffet! Netjes verzorgd, heerlijk eten, ziet er goed uit. Iedereen heeft er van genoten

Goed verzorgd, goed buffet

Heerlijk buffet, iedereen heeft genoten. Alles volgens afspraak goed geleverd.

• Hoe beoordeelt u de service? prima
  • Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen Italiaans buffet voor 25 personen

Goed verzorgd, prima buffet

Alles goed en volgens afspraak verlopen. Goed advies. Rekening gehouden met dieet en allergieën.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Prima
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Prima
  • Hoe beoordeelt u de service? Prima
  • Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen Italiaans Buffet voor 25 personen.

Goed verzorgd, prima buffet

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Prima
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Prima
  • Hoe beoordeelt u de service? Prima
  • Bedrijfsnaam indien van toepassing N.v.t.

Heerlijke lunch en tijdige bezorging

TOP

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de service? N.v.t.
  • Voor hoeveel personen en wat heeft u afgenomen N.v.t.

Betrokken, professioneel, flexibel

Prettige samenwerking in het voortraject waarbij rekening kon worden gehouden met speciale wensen op gebied van duurzaam, vegan en biologisch. Tijdens de uitvoering werd er goed meegedacht met kleine last minute aanpassingen. Goeie communicatie en prima uitvoering!

• Afgenomen dienst Goed
  • Hoe beoordeelt u de service? Goed

Heerlijke gerechten en prima verzorgd

We hebben gebruik gemaakt van een Italiaans buffet voor 14 personen. De gerechten waren erg lekker en vielen goed in de smaak bij onze gasten. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Heel goed
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Heel goed
  • Afgenomen dienst Heel goed
  • Hoe beoordeelt u de service? Heel goed

Lekker eten

De Groene Peper verzorgde het Mediterraanse buffet voor ons! Heerlijk eten, mooi opgemaakt. We hebben genoten en onze gasten ook.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? 8
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? 8
  • Afgenomen dienst 7
  • Hoe beoordeelt u de service? 7

Een fijn adres voor een feestje!

Ons 60 jarig huwelijksfeest is een fijne belevenis geworden door het heerlijke italiaanse buffet en de bereide attrakties.

• Afgenomen dienst heel goed
  • Hoe beoordeelt u de service? heel prettig

De lunch van Judith droeg bij aan het slagen van ons feestje.

Alle gerechten waren erg lekker, van goede kwaliteit en goed verzorgd.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Erg goed
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Erg goed
  • Afgenomen dienst N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de service? Vlot en vriendelijk.

Goed verzorgd

Hapjes waren lekker en keurig op tijd bezorgd.

• Afgenomen dienst Goed

Goed geregeld, heerlijk gegeten

Hapjes voor een verjaardagsborrel. Alles was naar wens - kan De Groene Peper dus zeker aanbevelen!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Alles was heerlijk
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Niets op aan te merken
  • Afgenomen dienst Mooi opgemaakt en afgeleverd
  • Hoe beoordeelt u de service? Goed geregeld, prettig contact

Heerlijke vegan high tea voor bruiloft

We hadden voor 12 personen een high tea besteld en alles was netjes volgens afspraak geleverd en opgemaakt. De hapjes waren lekker en er was moeite gedaan om bij sommige gerechten (op verzoek) de allergenen aan te geven. Erg tevreden!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? goed
  • Afgenomen dienst goed
  • Hoe beoordeelt u de service? goed

Catering met hoge kwalitateit en zeer goede service

Wij hebben Judith gevraagd voor de catering van een sportief verjaardagsfeest met ruim 40 personen. Op een hele persoonlijke en professionele manier heeft zij met ons meegedacht en een perfect buffet verzorgd. Ook voor tussen het sporten door heeft Judith voor vers fruit en smoothies gezorgd. Eigenlijk is haar niets te gek en kan zij overal voor zorgen. We kunnen de catering van De Groene Peper van harte aanbevelen.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? heel goed
  • Afgenomen dienst heel goed
  • Hoe beoordeelt u de service? heel goed

Heerlijke hapjes bij onze borrel

De Groene Peper had voor een afscheidsborrel van onze collega een assortiment aan (vegetarische) hapjes voor ons gemaakt. Deze vielen allemaal zonder uitzondering bijzonder in de smaak. Niets dan lof!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Zeer goed
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Zeer goed
  • Afgenomen dienst Zeer goed
  • Hoe beoordeelt u de service? Zeer goed

Over De Groene Peper catering

De Groene Peper catering catert voor bedrijven, bij mensen thuis of op locatie in de regio Rotterdam. Wij verzorgen smaakvolle- en betaalbare catering met hoofdzakelijk biologische ingrediënten. De Groene Peper is zeer ervaren en gespecialiseerd in catering passend binnen elk budget. Van eenvoudig tot culinair belegde broodjes, buffetten en hapjes tot complete (walking) diners voor kleine- en middelgrote gezelschappen. Onze kok heeft passie voor het vak, waardoor elk detail de aandacht krijgt die het nodig heeft en dat proef je! Bel 010-5018363 of 06-17524106 voor meer informatie.