Collega's verrast met mooi uitziende en heerlijke hapjes

Voor een afscheidsborrel hebben we gekozen voor de biologische hapjes van De Groene Peper. Er werd nieuwsgierig geproefd en er waren veel positieve opmerkingen. Een aanrader!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Heerlijk
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Heel goed
  • Afgenomen dienst hapjes voor bij borrel
  • Hoe beoordeelt u de service? voldoende

Goed verzorgde high tea

Goed verzorgde glutenvrije high tea De verschillende smaken waren heerlijk!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Heerlijk
  • Afgenomen dienst Prima
  • Hoe beoordeelt u de service? Prima

Uitstekende catering - kwaliteit!

Wij wilden een kwalitatief goede catering voor 35 personen (deels vegetarisch). Met het Italiaanse buffet kwam dat prima tot zijn recht. Ook de lekkere borrelhapjes voorafgaand het buffet waren een waar succes. Alles is biologisch en vers, en dat proef je. Na afloop kwamen er veel positieve reacties over het eten. En daar doe je het voor. Dus wil je iets wat eruit springt, dan kan ik de Groene Peper van harte aanbevelen. Feest locatie was in Rijsoord (Ridderkerk).

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? uitstekend
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? uitstekend
  • Afgenomen dienst uitstekend
  • Hoe beoordeelt u de service? uitstekend

Heerlijke vegetarische high tea

We hebben een heerlijke vegetarische high tea gegeten, was mooi geserveerd.

• Hoe beoordeelt u de service? voldoende

Heerlijke hapjes!

De hapjes van De Groene Peper waren heerlijk en zijn erg in de smaal gevallen bij het gezelschap.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? heerlijk
  • Hoe beoordeelt u de service? goed

Erg lekker eten, iedereen heeft genoten

Het overleggen over het menu en de suggesties aren prima. Judith denkt mee. Al het eten is op de dag zelf bereid ! Prettig gekruid en niet te zout. De levering is punctueel en met de goede instructies.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Heel goed
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Heel goed
  • Afgenomen dienst Super
  • Hoe beoordeelt u de service? Goed geregeld

Erg lekker en prima verzorgd

Het eten was allemaal erg lekker en goed verzorgd. Het smaakte allemaal heel puur. En dit gold voor de soep, hoofdgerechten als nagerechten.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Prima
  • Afgenomen dienst N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de service? Prima.

Lekker gegeten, goed geregeld ondanks de korte termijn!

2 dagen van tevoren broodjeslunch besteld, keurig afgehandeld door De Groene Peper.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Prima
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Prima
  • Afgenomen dienst Broodjeslunch

Voor herhaling vatbaar

Wij waren met 20 personen en hadden hapjes, soep met stokbrood en smeersel, het was heerlijk, we hebben van niemand gehoord dat er iets niet smaakte. Het is goed verzorgt en het ziet er ook heel er smakelijk uit, een echte aanrader. Je kan samen met Judith een leuke keuze maken want er is genoeg om uit te kiezen.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? heel goed
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? heel erg vers
  • Afgenomen dienst heel goed
  • Hoe beoordeelt u de service? Prima, kan bijna niet beter

Heerlijke vegetarische hapjes en warme gerechten

In overleg met Judith vegetarische hapjes en warme gerechten uitgekozen voor mijn verjaardagsfeest. Helaas hadden we toch wel teveel besteld maar dat blijft moeilijk in te schatten van tevoren. Het eten was heerlijk, iedereen heeft ervan genoten, en wij de volgende dag ook nog. Ik zou De groene peper zeker aanbevelen.

• Afgenomen dienst Goed

Boottochtje met lunch

Voor een klein jubileum organiseerde ik een boottochtje voor de familie. De Groene Peper heb ik gevraagd om dozen met broodjes en wat drankjes. Als vegetariërs loop je al gauw tegen beperkte creativiteit aan bij cateraars maar bij De Groene Peper was er een ruime keuze. Ook voor de fervente vleeseters in de familie. Klein nadeel was dat je niet van elk soort een paar broodjes kunt nemen maar als je even meedenkt is dat wel logisch. Naast de broodjes was er een quiche en die ging er ook vlot in bij de gasten. De sapjes waren en de zelfgemaakte 'ijsthee' was lekker fris en zeker bijzonder.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Iedereen vond het lekker
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? De hoogste kwaliteit
  • Afgenomen dienst lunch, bezorging
  • Hoe beoordeelt u de service? top

Goed eten, niet duur en goed georganiseerd

Wij zijn erg tevreden over de dienstverlening. Fijn dat er ook glutenvrij bij kan zijn.

• Hoe beoordeelt u de service? goed

De Groene Peper uitstekend!

Service en kwaliteit van eten waren uitstekend! Communicatie tussen Judith en mij ging heel fijn. Iedereen was verrast vanwege het lekkere eten, je kan proeven dat alles vers is. Echt een aanrader!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Uitstekend
  • Afgenomen dienst Catering/ buffet
  • Hoe beoordeelt u de service? Uitstekend

Lekkere diverse hapjes

Nette levering op de gevraagde datum en tijd. Via de mail en ook telefonisch goed bereikbaar en denkt mee in mogelijkheden. De hapjes waren verschillend en lekker. Alles was op aan het eind van de dag!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Verschillende verse smaken
  • Hoe beoordeelt u de service? Nette vriendelijke service

Lekkere broodjes, op tijd bezorgd. Alles volgens afspraak, zeer tevreden over de service!

• Afgenomen dienst Luxe broodjes
  • Hoe beoordeelt u de service? Prima

Heerlijk vers

Ik bestel al langer maaltijden bij de groene peper . Er is iedere dag iets anders en de smaak is vanwege de biologische producten zeer natural. Mijn favoriet Andijvie met kabeljouw of Tortilla’s uit de oven, gevulde aubergine met vega gehakt ,mihoen met kip enz alles smaakt gewoon vers en dat proef je. Ook de tiramisu taart heb ik nu voor Valentijn besteld en zelfs hier overheerst de suiker niet, je proeft gewoon de smaken waar het om gaat. Ik ben er blij mee en kan het iedereen aanraden . Rond 19.00 haal ik mijn maaltijden op buiten aan de deur op afstand. Het zit ook keurig verpakt. In aluminium bakken dus je kunt ze ook de volgende dag zo in de oven zetten .

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Natuurlijk van smaak
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Vers
  • Afgenomen dienst Zuurkool met worst
  • Hoe beoordeelt u de service? Professioneel

Fijn!

Super lekkere couscous maaltijd met rijk gevulde groenten. Alles netjes verpakt en afgeleverd op locatie. Persoonlijk advies en fijne communicatie.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? 8
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? 8
  • Afgenomen dienst 8
  • Hoe beoordeelt u de service? 8

heerlijke smaken, verwennen op en top!

Judith is erg vriendelijk en denkt mee met het samenstellen van een feestelijke maaltijd. Echt een aanrader!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? heerlijk
  • Afgenomen dienst prima
  • Hoe beoordeelt u de service? vriendelijk

Smaakvol en top kwaliteit

De catering van De Groene Peper ziet er verzorgd uit, de soepen zijn heerlijk, de broodjes veelzijdig.

• Afgenomen dienst catering
  • Hoe beoordeelt u de service? goed

Goed geregeld: smaakvol en gezond gegeten

We hebben twee dagen op locatie gewerkt in de regio Rotterdam en daarbij de catering voor het avondeten uit handen gegeven aan Judith van De Groene Peper catering. We waren met een flink aantal mensenen het was top geregeld. Alles was er netjes op tijd, het was genoeg en bovenal ook nog eens erg lekker. Ook met (di)eetwensen was rekening gehouden. We hadden één avond Lasagna in een variant met vlees en een vegavariant en de tweede avond Nasi Royaal met saté, Atjar en zoetzure komkommer. Bij dat laatste was er ook saté met tofu. Echt een aanrader en erg makkelijk is ook dat Judith na het eten alles weer opruimt zodat we zelf door konden werken. Als we volgende keer catering nodig hebben in de regio weten we haar zeker te vinden!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Zeer goed
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Zeer goed
  • Afgenomen dienst Catering avondmaaltijd op locatie > 20 pers
  • Hoe beoordeelt u de service? Zeer goed

Heerlijk!

Het eten was heerlijk! Wij hadden alleen veganistische gerechten: stuk voor stuk goed op smaak. Ook de niet veganisten hebben genoten!

• Hoe beoordeelt u de service? Goed

Heerlijk en verantwoord eten!

Ik wou wat lekkere hapjes uitdelen op kantoor maar wou dit wel een op covid-proof manier doen. Judith heeft goed mee gedacht over hoe we dit het beste zouden kunnen doen en op een manier wat nog steeds gezellig is.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Uitstekend
  • Afgenomen dienst Uitstekend
  • Hoe beoordeelt u de service? Uitstekend

Lekker gegeten

Lekker gegeten en door onze gasten goed ontvangen. De plaattaart met peer en de worteltaart zijn echt een aanraders.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Voortreffelijk
  • Hoe beoordeelt u de service? Netjes

Heerlijk en gezond eten.

Wij hadden een aantal Midden Oosten gerechten en een aantal Veganistische gerechten besteld. Het eten was heerlijk, mooi opgemaakt en gezond. Onze bruiloftsgasten hebben genoten, vooral van de veganistische macrons. Er was meer dan genoeg eten...

• Afgenomen dienst okay
  • Hoe beoordeelt u de service? okay

Het was goede high tea

Vanwege de corona werd de high tea niet zoals gebruikelijk geserveerd maar in kratten aangeleverd. Geen probleem het was allemaal lekker.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? heel lekker
  • Afgenomen dienst high tea

Over De Groene Peper catering

De Groene Peper catering catert voor bedrijven, bij mensen thuis of op locatie in de regio Rotterdam. Wij verzorgen smaakvolle- en betaalbare catering met hoofdzakelijk biologische ingrediënten. De Groene Peper is zeer ervaren en gespecialiseerd in catering passend binnen elk budget. Van eenvoudig tot culinair belegde broodjes, buffetten en hapjes tot complete (walking) diners voor kleine- en middelgrote gezelschappen. Onze kok heeft passie voor het vak, waardoor elk detail de aandacht krijgt die het nodig heeft en dat proef je! Bel 010-5018363 of 06-17524106 voor meer informatie.