Het was goede high tea

Vanwege de corona werd de high tea niet zoals gebruikelijk geserveerd maar in kratten aangeleverd. Geen probleem het was allemaal lekker.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? heel lekker
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? goed
  • Afgenomen dienst high tea
  • Hoe beoordeelt u de service? goed

Héérlijk eten met een béétje gedoe😃

Tot 2 maal toe besteld en zeer tevreden. Vooral de hapjes vonden we een aanrader, zeer smakelijk en vooral ook door de mediterane smaken. Het warme buffet was heerlijk, vooral het suddervlees. Hele vissen ipv visfilet en kippepoten in de paella is met een groep wat lastiger maar inmiddels aangepast, begreep ik.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? 8
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? 8
  • Afgenomen dienst Catering
  • Hoe beoordeelt u de service? 8

Biologische catering met passie en liefde, betrokken en professioneel

Judith van De Groene Peper kookt niet alleen heerlijk en verrassend, maar zij heeft ook nog eens veel verstand van de juiste combinaties waardoor haar catering heel evenwichtig is. Wij hadden gekozen voor volledig biologisch en glutenvrij waar Judith ons van te voren uitgebreid over heeft geïnformeerd. In combinatie met de bijgeboekte gastvrouw die alles uitserveerde hebben we een gezellige en onbezorgde avond gehad.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Lekker
  • Afgenomen dienst Catering Diner
  • Hoe beoordeelt u de service? Top

Heerlijke biologische hapjes

Voor de kerstborrel van CBS Het Lichtpunt biologische hapjes besteld bij Judith van De Groene Peper catering. Ook dit keer alleen maar positieve reacties van alle medewerkers. Een aanrader!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Uitstekend
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Uitstekend
  • Afgenomen dienst N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de service? Zeer goed

Kwaliteit en service op hoog niveau

Op 't laatste moment nog op zoek naar een cateraar gemoeten om voor een belangrijk gezelschap een goed dinerbuffet neer te zetten. Ondanks de drukke (kerst)periode, konden we een paar uur van tevoren toch een beroep doen op De Groene Peper. Binnen een halfuur een voorstel ontvangen waar we vrijwel meteen over eens waren. Zowel de bereidwilligheid als presentatie en kwaliteit van het eten; in één woord: TOP!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? 9
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? 9
  • Afgenomen dienst N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de service? 9

Heerlijk gevarieerd buffet

De Groene Paper heeft een heerlijk Arabisch buffet verzorgd voor onze kerstbijeenkomst voor ruim 40 personen. Voldoende variatie en hoeveelheden, iedereen was er zeer over te spreken. Een aanrader!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Uitstekend
  • Afgenomen dienst Uitstekend
  • Hoe beoordeelt u de service? Uitstekend

Heerlijke broodjes

Heerlijke belegde broodjes en hapjes. Goed contact met Judith en het was nooit een probleem om wat aan te passen.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? goed
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? goed
  • Afgenomen dienst Lunch

Voor de inloopavond van het Nieuwbouwproject Emmastaete waren de hapjes geregeld door De Groene Peper! Wat een aanrader, mooie goed verzorgde en vooral smakelijke hapjes. Rosbief met truffelmayonaise en een krokantje van Parmezaanse kaas Spanakopita (Grieks bladerdeeg hapje rijkelijk gevuld met feta en spinazie) Oosterse zalm (bladerdeeg hapje gevuld met zalm en oosterse mango marinade) Beenhamrolletje met groene asperge op een bedje van mosterdmayonaise Mini saucijzenbroodjes Courgette rolletje met Parmezaanse kaas en zongedroogde tomaat Heel goed en snel geregeld, we hopen in de toekomst nog vaker met elkaar te kunnen werken! Team Bakker & Berkman Makelaars & Taxateurs BV

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? 10
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? 10
  • Afgenomen dienst 10

uitstekend! erg lekker eten en attente bediening

prima verzorgde walking diner bijzonder lekker eten, met name de warme hoofdgerechtjes waren smullen biologische herkomst is een plus

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? uitstekend
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? uitstekend
  • Afgenomen dienst walking diner, met bediening

Prima hapjes. Ziet er representatief uit en zijn smakelijk.

Fijn contact en goede service. Ziet er allemaal erg mooi uit. De hapjes waren ook erg lekker. Jammer van het in komkommer gerolde hapje, dat dit veel vocht afgeeft waardoor een plasje ontstaat op het bord. Overall zeer tevreden!

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? goed tot zeer goed
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? goed tot zeer goed
  • Afgenomen dienst prima

Heerlijk eten, perfecte service

Voor ons tuinfeest hebben we voor 23 personen aan aantal gerechten besteld van het Grieks buffet. Alles was erg lekker, alle gasten hebben ervan genoten.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? 10
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? 10
  • Afgenomen dienst 10

Top Biologische smaakervaring op ons feest.

Voor een groep van ongeveer 90/100 personen heeft De Groene Peper, gebak, een warm en koud buffet en dessert gemaakt. "Onze wens was "geen hollandse pot", Dat eten ze thuis maar ;). Iets met vlees, vis en ook wat vegetarisch. Laat mensen maar genieten en proeven van de bijzondere smaken en combinaties. Pasta en rijst enneh groenten ik zie zoveel lekkers. Ik kan niet kiezen. Maak maar een mooi voorstel." Met dat voorstel zijn we aan de slag gegaan. Het was geweldig! Wat een (h)eerlijk genieten. Alles zag er heerlijk en mooi en vers uit en smaakte goed. De gasten schepten meerdere keren op en genoten van deze heerlijke en eerlijke verfijnde biologische smaken. Wij als biodynamisch werkende agrariërs, wilden op ons feest natuurlijk uitsluitend biologisch. Fijn dat het is gelukt dankzij Judith die net als wij volledig achter haar biologische producten staat.

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Zeer goed, met liefde gemaakt , H(eerlijk) Biologisch en dat proef je.
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? De kwaliteit is Biologisch. Moet ik meer zeggen? Die is erg goed, zeker als het zo is klaar gemaakt.
  • Afgenomen dienst Voor een groep van ongeveer 90/100 personen , gebak, warm en koud buffet en kaasplankjes.

Heerlijk, we hebben allemaal genoten en het is prettig communiceren met Judith

Heerlijk eten, je proeft kwaliteit en liefde. Niet teveel haasten met het neerzetten, nergens voor nodig ;-)

• Hoe beoordeelt u de smaak van het eten? Heerlijk
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten? Goede kwaliteit, je proeft dat het kwaliteits ingredienten zijn

Pluspunten

Snelle service, duidelijke offerte, goed verzorgd en goede kwaliteit eten.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Met name de stoofschotel was heerlijk met veel rundvlees. Aanrader!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prachtige producten, heel smaakvol en aantrekkelijk.

Gewoon zo doorgaan

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Heerlijk eten en mooi geserveerd. We konden ook op hele korte termijn nog bestellen, dus dat was super fijn!

Ik had 3 hoofdgerechten a 15 personen besteld, maar het was uiteindelijk vrij weinig om iedereen goed te kunnen voorzien van een maaltijd. De afmetingen lijken daarmee niet helemaal te kloppen; je moet dus eigenlijk voor meer mensen bestellen dan je daadwerkelijk hebt.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Erg lekkere hapjes en broodjes. Voldoende keuze. Vers bereid. Alles volgens telefonische afspraak en snel geregeld.

Het is wel wat prijzig maar dat is te verwachten bij goede kwaliteit biologische produkten.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

De hapjes waren heerlijk! Pure producten, goede smaak combinaties. Ik had 12 verschillende type hapjes gekozen voor mijn verjaardagsfeest, 240 stuks in totaal, en alles was even lekker. Mijn gasten hebben genoten, het was 'schoon op'! Bovendien snelle en duidelijke communicatie, behulpzaam in het meedenken bij het bestellen, en bezorging op de afgesproken tijd. Aanrader!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

in december 2018 De Groene Peper tweemaal ingeschakeld: - lunch met luxe broodjes, vlees/vis/vegetarisch, eerste klas beleg met heerlijke, niet overheersende dressing, en opgefrist met kleurrijke sla, paprika enz - hapjes voor ‘aangeklede borrel’, 7 à 8 verschillende kleine gerechten, koud/warm, alle verschillend, stuk voor stuk lust voor het oog, en (ook belangrijk) super lekker

houd deze kwaliteit vast, dat is je beste reclame

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Heerlijke hapjes, zeer gevarieerd en ieder hapje uniek van smaak en super vers. Er was heel veel keuze. Onze gasten waren helemaal enthousiast! Super verzorgd. Had 12 hapjes p.p. besteld en nog paar extra. Dat was meer dan voldoende. Volgende dag nog een heerlijke maaltijd aan gehad. Tip: neem vooral ook de rolletjes van courgette! Ook het contact met Judith was erg prettig.

Zou ze niet weten!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

We hadden een walk-in dinner voor 23 personen en enorm enthousiast over de kwaliteit van het eten, hartelijkheid van Judith en de communicatie om het af te stemmen! Aanrader!

Alle tijd rekenen die je ook maakt :)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

De broodjes werden keurig op tijd afgeleverd en vielen erg in de smaak!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Flexibel, gaat soepel op wensen in, snelle reacties, goede communicatie, vriendelijk, levert aan huis en zet alles zelf klaar, goede service, lekker eten.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Fijn telefonisch contact gehad, goed geadviseerd. Broodjes waren heerlijk!

Geen

Duivenvoorde 21 3171 JA Poortugaal

Over De Groene Peper catering

De Groene Peper catering catert voor bedrijven, bij mensen thuis of op locatie in de regio Rotterdam. Wij verzorgen smaakvolle- en betaalbare catering met hoofdzakelijk biologische ingrediënten. De Groene Peper is zeer ervaren en gespecialiseerd in catering passend binnen elk budget. Van eenvoudig tot culinair belegde broodjes, buffetten en hapjes tot complete (walking) diners voor kleine- en middelgrote gezelschappen. Onze kok heeft passie voor het vak, waardoor elk detail de aandacht krijgt die het nodig heeft en dat proef je! Bel 010-5018363 of 06-17524106 voor meer informatie.