Niet werkende huismerk cartridge door nieuwe vervangen

De geleverde Tulip huismerk cartridge van het juiste type werd door mijn printer niet herkend. Mijn emaitje daarover werd eerst niet beantwoord, maar een vriendelijk telefoontje later stuurde Mediaholand een vervangende cartridge die het wèl deed. Goede service.

Geweldige service

Had een toner die defect was, na 1 telefoontje werd er direct een vervangende toner toegezonden.. top

Top qualiteit en super prijs, ja ik ben heel blij

MediaHolland heeft top qualiteit en super prijs

zeer triest geen spullen en ook geen antwoordt op mails

Woorden schieten te kort is afgeleverd in de brieven bus volgens Post NL dat is heel heel knap 2 flessen met inkt dat past helemaal niet in onze brieven bus ( zuil opening 2.3 x 21 cm Br x L ) mails gestuurd maar nooit ( 10-11-2019 ) reactie mogen ontvangen jammer maar voor mij 1e en de LAATSTE KEER

Prima geleverd

Goede levering.Over de kwaliteit nog niets te zeggen .Omdat ik ze nog niet gebruikt heb.

Goed maar ook weer niet goed

Snelle levering ,snel antwoord als de cartridges niet werken. Maar met een goede oplossing komen ,dat laten ze opzij...zeer slecht. Heb een hp 940xl alle 4 kleuren besteld. Na 1 dag zag die cyaan (blauw) niet. Contact gehad 1x daarna niets meer gehoord. Cyaan (blauw) bij een ander leverancier gehaald en nu doet zwart hetzelfde als de blauwe. Heb me lesje geleerd met mediaholland. Hier niets meer bestellen tussen!!!!! En dan durven ze nog te vragen om klachten eerst met hen af te handelen en dan pas een review achter laten. Vriendelijk groet,

snelle levering van juiste product

Super snelle behandeling en duidelijke communicatie

Slechte communicatie / geld achtergehouden

Bij aanvraag retourzending werd eerst reden gevraagd terwijl dit onwettig is. Vervolgens werd aankoopbedrag slechts gedeeltelijk terugbetaald en werd alle communicatie verbroken. Oplichters.

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke website, snelle verwerking en levering. Concurrerende prijs.

Helemaal goed!! Boek besteld en netjes afgeleverd. Top!

Helemaal goed!! Boek besteld en netjes afgeleverd. Top!

Prima, snel en betrouwbaar

Prima service! Zeer snelle en correcte levering!

Prima advies gekregen via mailing omtrent mijn vragen betreffende het benodigde product! Met na uiteindelijke bestelling een zeer snelle en correcte levering!

Prima producten, snelle levering

Goede site, goede keuzemogelijkheden, bete prijs, snelle levering. Alles tip top

Snelle levering en product voldeed aan mijn wensen

Ik kreeg zeer snel na mijn bestelling al een track en tracé code. De andere dag werd het pakketje al geleverd. Alles voldeed aan mijn wensen

Klasse

Van bestelling tot afleveren een grote plus

Altijd een correcte en snelle levering.

Altijd de juiste bestelling, die snel geleverd word.

Doet wat men beloofd

De bestelling is vlot verwerkt. Men was attent op het feit dat ik verschillende cartridges bestelde en vroeg of dit correct was. Kortom betrokken en denkt mee.

Snel besteld snel geleverd goede kwaliteit

Snel besteld snel geleverd goede kwaliteit

Correcte levering. Over de kwaliteit van de geleverde cartridges kan ik (nog) niets meedelen, nog niet gebruikt.

perfect product en perfecte service

Niet op te lossen printerkopprobleem dankzij de vloeistof en de tool van MediaHolland voor 100% opgelost.

Vrijdagmiddag besteld zaterdagochtend al in huis.supersnel!!

Snel geleverd en zeer goedkoop. Inkt werkt perfect!!

Zeer goed. Snel en goedkoop geleverd. Ben zeer tevreden. Een aanrader

Tevreden zoals altijd

Toners voor een vriendelijke prijs, snel verstuurd en snel ontvangen!

prima deal, netjes geleverd

mijn eerste ervaring bij dit bedrijf, maar voor herhaling vatbaar

Ongelooflijke snelle en goede service.

Vandaag bestelt, morgen in huis.