Erg veel geld voor exact een uurtje(55 min.) een machine over een vloertje te geleiden.

Leuke gasten, hun best gedaan, maar resultaat: een ietwat glimmende vloer voor twee dagen...

Uitstekend!

Goed bedrijf, uitstekende service. Echt een bedrijf wat zich houdt aan de afspraken

Goed werk en vriendelijk personeel

De offerte was correct en snel verstrekt

we zijn heel tevreden!

aardige jongens die goed werk leveren. de vloer ziet er weer schitterend uit.

Snel goed en vriendelijk

Top mannen die de klus uitstekend hebben gedaan. Mijn vloerbedekking is als nieuw.

Buitengewoon servicegericht en supervriendelijk

Het maken van een afspraak ging al heel plezierig: we werden uitgebreid aangehoord en keurig teruggebeld, toen men iemand gevonden had die met verstand van zaken bij ons zou kunnen komen kijken. Dat was Rob (vrolijke man!) die de staat van onze vloer kwam beoordelen. Hij legde ons uit dat onze vloer te oud is om aan een intensieve reinigingsbeurt nog veel plezier te beleven. Wij wonen in Hilversum dus hij moest best een stukje voor ons rijden. Wij stelden dan ook voor om voorrijkosten te betalen maar dat hoefde niet: het hoorde bij de service van dit bedrijf. Waar maak je dat nog mee??

Snel, vakkundig, vriendelijk

Tapijt goed gereinigd, snel gedaan en anni en michael zeer vriendelijk en vakkundig

Netjes schoon allemaal, aardige mensen

Vriendelijke snelle service

Resultaat goed; schone en glanzende marmoleum vloer

Dit bedrijf komt zijn afspraken na.

Dit is een bedrijf met goede en vriendelijke medewerkers. Die kwaliteit toezeggen en ook nakomen.

Had er meer van verwacht.

Medewerker die op bezoek kwam om de vloer schoon te maken. Stond onder tijds druk. Lang de randen werd vergeten. Had beter gekund. Niet echt schoon.

Vloeren zijn ontzettend opgeknapt!

SchoneVloeren.nl hebben in ons medisch centrum de vloeren in de spreekkamers van een hele nieuwe laag voorzien. Dit is jarenlang niet goed gedaan door een ander schoonmaakbedrijf. Het team van SchoneVloeren.nl hebben tot laat in de avond hard gewerkt om dit voor elkaar te krijgen. En het resultaat mag er zijn. Top!

Het is prachtig geworden

Onze linoleumvloer was zeer vervuild na jaren vieze waslagen, en straalt nu alsof het gloednieuw is.

They get the job done!

Deze gedreven mensen gaan voor het beste resultaat, niets minder! Warm aanbevolen!

Zo fijn dat de vloer weer helemaal schoon is!

Het waren hele aardige jongens die de vloer kwamen opknappen. Ook was het fijn dat ik gebeld werd dat de jongens in de file stonden.

Tegelvloer weer als nieuw! verwachtingen overtroffen

Mijn tegelvloer 120M was door de stucadoords/schilders niet goed afgedekt. Overal hardnekkige witte verf en stuc vlekken, kreeg het zelf niet weg. Het team van schonevloeren ging uiterst secuur en grondig te werk, het resultaat was verbluffend! ze stopten niet met reinigen tot het beoogde resultaat was behaald. Voor mij was het resultaat alsof ik net een nieuwe tegelvloer had gelegd, verbluffend. Het team van schonevloeren zijn vakmensen waar je op kunt vertrouwen. Ik raad ze dan ook zeker 100% aan, je hoeft niet verder te zoeken, dat garandeer ik je uit eigen ervaring!

Fantasties

Mooi werk geleverd!

Pluspunten

Xx

Xx

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede prijs /kwaliteit verhouding. Goede afspraken en vakkundige uitvoering.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Betrouwbare vakmensen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alleen maar lof voor deze onderneming. Klantgericht, vriendelijk, hart voor vloeren.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Met alle werknemers die ik heb gesproken erg fijn contact gehad. Ze waren allemaal stuk voor stuk netjes, representatief en hadden veel kennis van het vak. Nogmaals bedankt voor de hulp met mijn badkamer-muur debacle!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Lang tegen vlekken in de marmeren vloer aangekeken. Alles geprobeerd, maar niet hielp. En toen kwamen de mannen van Schonevloeren.nl. Kennis van zaken, prima voorlichting en een prima uitvoering. Niet goedkoop, wel zeer deskundig, met een prachtig resultaat. Wij zijn weer heel blij met onze vloer.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede service! De vloer ziet er weer prachtig uit. Goede adviezen gekregen over het onderhoud.