Goed!!

Mooie planten. Goed verpakt. Levering volledig volgens toezegging.

Perfecte planten en service

Aantrekkelijk website, makkelijk bestelling, prachtige planten. Ik ben heel tevreden. En de planten ook in mijn serre.

mooie planten en bomen, snelle reactie op vragen of mutaties

prima webwinkel met mooi assortiment

goed ontvangen alles ziet er goed uit dank u

goede ontvangst alles ziet er verzorgd uit

super

dank super goed

Met zorg geleverd en mooie planten

Ik ben super tevreden over de planten en over de levering. Zelden zoveel aandacht gezien voor het verpakken van de planten!! Zeker een aanrader om bij palmaverde te bestellen. Ik ga in ieder geval hier nog bestellen!!

Mooi maar ...

Mooie boom die netjes geleverd werd. Jammer dat de plant onder de bladluizen zit en dat de stam niet echt recht is. Ik ben benieuwd hoe de boom verder gaat evolueren.

Keurig

Gisteren de 2 planten goed verpakt ontvangen. Het was mij bekend dat het wel 2 weken kon duren voor ik ze zou ontvangen maar alles keurig bezorgd, ik ben tevreden.

Duidelijke communicatie Verzending degelijk geregeld Goede kwaliteit planten

Goede planten. Snelle levering

Producten in goede staat en snel ontvangen. Of ze het uithouden en opgroeien tot vruchtdragende bomen hangvvan ons zelf af. Mooie site met goede productomschrijving.

Duidelijke communicate, excellente service!

Op de website staat duidelijk wanneer een plant geleverd kan worden en/of beschikbaar is. Goed ingepakt ontvangen. Uitstekende service.

Alleen maar positieve ervaringen bij de bestellingen die ik geplaatst heb. Snelle service.

zijn mooi

zijn mooi

Plant ziet er goed uit

De bestelde plant was bij levering goed ingepakt. Ook ziet onze banaan er heel goed uit. Mooie plant, mooi formaat!

Perfect verpakt en snel geleverd

Planten zagen er goed uit

Planten zien er goed uit

Mooie planten

Perfect afgeleverd en mooie gezonde planten

Mooie planten goede levering en zorgvuldig verpakt

Top service!

Vlot verlopen! Mooie planten en goed verpakt! Mvg. Philip

Wel even wachten maar dan heb je ook wat

De planten waren netjes en mooi ingepakt. Ze zagen er bij aankomst goed uit.

mooie planten, netjes op tijd geleverd

Mooie bijzondere planten! goed verpakt en zonder beschadiging binnen gekomen. binnen de levertijd ontvangen fijn!

Uitstekend ... mijn vaste leverancier

Voor de fijnproevers die wat anders willen dan het Intrat**n aanbod ...

Goede service, tijd voor een praatje en een aanvullend advies

Gemakkelijk te bestellen, ophalen op het moment dat het je uitkomt. Bij het ophalen is er tijd voor een praatje en aanvullend advies voor het verzorgen van de planten.

Zoals altijd weer prima voor elkaar,

Uitstekende service, goede planten en goede communicatie. Mijn eerste keus bij exotische planten.

duurt even, maar dan heb je wel wat

Misschien niet de goedkoopste, misschien niet de snelste, maar wel altijd kwaliteit. Van de 8 bestelde planten waren er twee echt onder verwachting (erg klein en iel), de andere 6 maken dat wel goed.