Heb een mimosa besteld. Snel geleverd, netjes verpakt. zitten al knopjes aan. Hoop dat de plant overleeft bij onze temperaturen. Voorlopig staat hij binnen. Een aanrader.

Op tijd geleverd. Netjes verpakt.

Tot nu tevreden even afwachten hoe de planten het gaan doen 😀

Planten goed ontvangen en groeien uitstekend

Helemaal blij mee

Twee bamboes besteld en keurig op tijd ontvangen. Zat zeer goed verpakt, heel fijn! Mijn vraag over wortelbegrenzer die ik na ontvangst van de bestelling per mail heb gesteld werd ook snel beantwoord. Blij met de goede service.

keurig verpakt

Boompjes keurig verpakt geleverd. Nu kijken dit jaar of ze het goed doen in de serre/kas.

kwaliteit - degelijk verpakt - snelle levering - betalen met bancontact

kwaliteit : geen kleine, maar stevige + goed doorwortelde planten goed verpakt : hoe je de doos draaide, ze konden niet bewegen met stijf papier en niet met plastiek verstevigd betaling met bancontact (in België) = pluspunt snelle levering + te volgen via link, ontvangen via mail

bloemist

planten waren goed verpakt alleen de levering met post nl was niet goed levering na 7 dagen

Prima service, goede producten en goed verpakt

Eerste bestelling geplaatst. Overzichtelijke website. Wilde bestelling veranderen, dat was geen enkel probleem. Producten zoals verwacht, goed verpakt en snel in huis.

Beroerde plant

Ik koop een plant van 75-100 cm. Dan verwacht ik een plant die al wat body heeft in de tuin. Het blijkt een stokje met wat wat bladknoppen en een worteltje van max. 3 cm. Ik hoop dat ik mijn geld inclusief bezorgkosten terug krijg?

Als u de beschrijving goed heeft gelezen dan ziet u dat de Clerodendron in de winter helemaal kaal wordt. Er blijft dan alleen een kale tak over. In het voorjaar (eind april/begin mei) lopen deze planten weer snel uit en zitten ze snel weer vol in het blad en knoppen voor de bloemen.

Prettig planten bekomen.

Een aantrekkelijke site die je verleidt interessante niet alledaagse planten te vergaren. Goed verpakt en vlug verstuurd.

degelijk verpakt

mooie planten, heel aangekomen degelijk verpakt. graag had ik wel wat meer informatie gehad over verzorging grondsoort en snoeien. op de website is het beknopt. al met al een prima ervaring.

bestelling & informatie over levering uitstekend

Bestelling en levering van Citrus hystrix (kleine maat) prima verlopen. Plantje ziet er goed uit. Ook fijn dat plant bij een PostNL afhaalpunt kan worden bezorgd. Ga zeker vaker bestellen bij PalmaVerde.

Zeer goed verzorgd en afpraak is goed nagekomen

Dikke Prima!

Mooie planten, goede communicatie. Bestel zeker nog eens bij deze mensen.

de bestelling voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

de planten zagen er prima uit!

Fantastisch!

Mooie gezonde planten ! Snelle levering ook! Erg aan te bevelen hoor’

Zéér goed

Onlangs een kaffirlimoen-boompje aangekocht. Plant was bijzonder goed verpakt en ziet er mooi glanzend, diepgroen en supergezond uit Al met al erg tevreden! 👍

Jacaranda was heel goed verpakt en zag er gezond uit.

Assepoester of koningin van de nacht?

Heb 2 nachtjasmijnen gekocht. Zijn netjes verpakt aangekomen. Helaas wel vol luis en kaal van onder. Nu is het natuurlijk nog winter en kan pas bepalen na de lente of ik een kat in de zak of de ware koningin van de nacht in huis heb gehaald.

Cestrum nocturnum zit in de winter niet in het blad omdat ze bladverliezend zijn. Er staat op de website dat ze leverbaar zijn als struik en als spil, u heeft de spil aangekocht. En deze zijn aan de onderzijde waar de stam zit kaal en loopt aan de bovenzijde uit. Als u komend seizoen de uitlopers op de stam laat staan dan is de plant binnen 3 maanden struikvormig. Jaarlijks even lekker terug snoeien na het seizoen, dan blijft ze ook struikvormig en vol.

Excellent

Alles was dik in orde

super

Snel levering. Super mooie planten.

Top planten, snelle levering

Eerste keer een bestelling geplaatst, mooie planten, snel geleverd, mooi verpakt! Echt top. Doe zo verder! Ik ga zeker in de toekomst nog eens terug keren naar de site om een bestelling te plaatsen.

snelle levering,kwaliteitsvolle planten!!!

eerste bestelling , maar zeker niet de laatste!!

Zelfs buiten het tuinseizoen alles keurig geleverd. Planten zagen er goed uit bij levering. Kortom tevreden. Zullen vast nog wat meer bestellingen van ons komen

Snelle levering, prima planten.

Snelle levering, prima planten.