De planten zien er prima uit voor de tijd van het jaar

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling ga voor meer

Goed verpakt en zonder schade aangekomen

Ondanks de drukte bij de post het pakket met de bananenplanten vlug geleverd. Verder was het pakket degelijk verpakt en is er geen schade ontstaan

Top!!

Planten zijn bezorgd. PostNL medewerker leverde de artikelen op zijn kop af. Goed verpakt en alles in goede staat ontvangen.

Goed. Geleverd binnen de aangegeven periode. Kwaliteit van de planten wat moeilijker te bepalen, winter.

Plant besteld, afhandeling prima. Per post bezorgd. Goed verpakt en plant ziet er prima uit. Valt nu verder weinig aan te beoordelen. Als deze in de zomer vol in bloei staat ben ik helemaal tevreden.

Helemaal top!

Overzichtelijke website, heldere uitleg/omschrijving bij de planten en een tijdige bezorging waarbij de planten netjes ingepakt worden voor de versturing per post. Helemaal top!

1 plant is helemaal niets

De Perzische zijde oom is een donker dun steelthe en gaat het volgens mij niet meer doen. Zou het op prijs stellen als hier een nieuwe voor kwam.

De Albizia verliest in de winter al haar blad en bij de maat die u besteld heeft blijft er een dunne stam over. Dit is normaal bij deze planten en ziet er in de winter inderdaad troosteloos uit. Deze lopen in het voorjaar weer uit, lees even de plantbeschrijving voor meer informatie.

Gevonden wat ik zocht

Jammer dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn, al was het maar voor een paar uur per dag. Beantwoording van mijn vraag is niet binnen 24 uur gelukt zoals op de site staat (en na drie dagen nog niets gehoord).

Ik kan email van u terug vinden in het systeem met het opgegeven emailadres. Stuur ons even uw vraag, dan krijgt u altijd antwoord.

de plant was zeer goed beschermd , een verzorgde en gezonde plant , dus ja , alle criteriums liggen bij elkaar om mij hier terug te zien te bestellen , Ik dank U nog verder bij deze om jullie inzet ; grtjes van Carl uit België

Twee boompjes besteld en die zijn geleverd. Er zitten wel wat dagen voor voordat ze verzonden worden maar dat staat al op de website en wie heeft er nu haast met een boom in huis halen ;) ? Netjes verpakt, geen klachten. Ze hebben verder een flink assortiment op de website dus genoeg keuze.

Mijn bestelde planten zijn mooi groot en zien er sterk uit.

Prima levering, zorgvuldige verpakking. Heel fijn.

De bestelde planten zien er heel goed uit.

Het is mijn tweede bestelling en ook deze keer komen de planten heel gezond aan. Ik mag dus hopen dat ze het goed gaan doen in de tuin. Ik heb mijn ervaring al gedeeld met vrienden.

Goed bezig top service

Een mango boom besteld online. Boom was goed ingepakt en via post nl thuis bezorgd. Top ga zo door.

Mooie planten via post.

Alles goed geleverd en heel mooi assortiment citrus planten. Wel jammer dat men niet via telefoon te bereiken is...

prima afspraken en dito plantgoed

Prachtige volgroeide planten

Mijn bestelde planten werden keurig verpakt afgeleverd. Iedere plant was apart ingeseald, en zo in de doos geplakt, dat niks kon verschuiven. Nog nooit heb ik het zo proffessioneel gezien. Super.

Communicatie zou in de toekomst beter mogen.

Zeer tevreden over het aanbod en betalingsmogelijkheid via de website vergeleken met kwekers, etc. Ook de informatie wat betreft de planten voldoet zeker. Graag zou ik via de klantenservice in de toekomst ook telefonisch contact willen leggen.

Ziet er goed uit

Too

Mooie planten geleverd!

Zeer goed!

Zeer tevreden en weer voor herhaling vatbaar

Palma Verde heeft een zeer ruime keus in de, toch wel, niet alledaagse planten .. Heb er nu een aantal keren besteld en ben zeer tevreden over de manier hoe de planten verpakt worden voor verzending en zeker ook over de kwaliteit van de planten..

snelle en uitstekende levering!!!

voor de 2 de maal besteld en wederom snelle en kwaliteitsvolle levering!!!

Machtig!

Alles heel en mooi aangekomen! Zeer goede ervaring.

Al verschillende keren bij Palma verde besteld en nog nooit spijt gehad! Ruime keuze,mooie en gezonde planten. Snelle levering en planten goed verpakt. Een aanrader!!!

mooie mandarijnboom

goed ingepakt mooie grote mandarijnboom heel leuk dat er vruchtjes aan hangen extra tip: "handleiding voor verzorging toevoegen zou geweldig zijn, nu moeten we dit nog gaan opzoeken en ondervinden"

Goed bestelproces, goed verpakt, maar weinig knoppen

Camelia's besteld. Planten waren dusdanig efficiënt in de doos gezet, dat ik bijna niet voor mogelijk hield dat al mijn bestelde planten er in zaten. Toch was dat zo. Ze waren goed verpakt en zonder beschadigingen. 1 plant had veel knoppen, maar de andere planten hadden weinig tot geen knoppen. Het kan dus zijn dat er in eerste instantie weinig bloemen zullen verschijnen, maar over een jaar kan dat heel anders zijn. Daar kan ik nu nog geen uitspraak over doen. Het bestelproces verliep goed.