Prompte en goed verzorgde levering

Na betaling volgde een vlotte aankondiging van de afhandeling. We werden op tijd op de hoogte gesteld van de geplande bezorging. Alles ging zoals was aangekondigd en de geleverde planten waren prima verpakt en in goede staat. Zeer tevreden

Wat niet te vinden is, is daar wel te vinden

Overal gezocht maar daar toch gevonden en gekocht. Was zelfs zeer tevreden over prijs en verzending,.alsook over de transportverpakking. Super gewoon.

prima bedrijf, duidelijke site, goed contact omtrent ophalen.

Ik had 1 boom besteld(duidelijk op de site was welke wel en niet beschikbaar zijn) Daarna via mail netjes kunnen afspreken op de boom zelf op te halen.

zeer tevreden

zeer goed in gepakt en netjes afgeleverd

uitstekend

Prima levering, uitstekend verzorgt, goed verpakt

Hoi bedankt voor de bezorging .had hem wel een beetje groter verwacht.

Bestelling word snel in behandeling genomen en verstuurd. Zeer goede en beschermende verpakking waarin de planten worden verstuurd. Nette track en trace code die word verstuurd zodat je je bestelling kunt volgen. Een echte aanrader.

Mooie soorten te koop hier.

Passiflora Edulis en Ficus Bornholm gekocht. Netjes in de door de verkoper gestelde termijn via de post ontvangen. De planten waren netjes ingepakt en zijn onbeschadigd aangekomen. Er zat niet niet heel veel blad aan de planten (daarom 3 1/2 ster ipv 4 1/2 ster) maar er zit zeker groei in en ze zitten goed aan de wortel. Dat weinige blad gaat wel goed komen. Ik ga hier zeker nog naar andere mooie soorten zoeken.

goed spul, voldoet aan verwachting. Goed verpakt

zie titel

Mooie planten, goede en snelle levering en netjes verpakt zonder planten ook maar iets te beschadigen. Top !

Excellent

High quality packaging, every plant was secured, arrived healthy. Beautiful specimens.

Great seedlings received, with premium package!

I discovered this site, by chance surfing on the Web. I'm collector of rare and exotic fruit trees. Placed my order, and all the process it was smooth, And the plus star, goes to the package, extremely well package, no seedlings loss, and all arrived in perfect conditions

Al verschillende dingen besteld en elke keer netjes in gepakt en bezorgt, super

Dit is mijn eerste bestelling

Mijn bestelling perfect geleverd Netjes mooi in gepakt Ik ben heel tevreden. Bedankt voor de mooi servies. Gegroet Henry

De plant goed ontvangen.

De plant was zeer goed verpakt, goed op gevuld zodat de plant niet kan schuiven in de doos. De pot goed in gepakt .

Tegenvaller

Heb 2 melati besteld. Eentje is heel mooi met wel 24 knoppen, de andere een tegenvaller met 3 takjes en een knopje. Was als kado bedoeld maar een kan ik niet weggeven.

Had het even van te voren aan ons gemeldt dat het voor een kado is en dat u het liefst bloeiende exemplaren wilt ontvangen. Het valt overigens in deze tijd van het jaar niet mee bloeiende planten van de melati te leveren. De meeste hebben nog maar weinig of geen knop meer. Bloemen vallen van de plant tijdens het versturen, ze zijn vrij teer en gevoelig tijdens transport.

Goede kwaliteit

Dankzij de goede verpakking is het in uitstekende staat aangekomen.

Super leuke plant

Goede service mooie plant erg tevreden

Levering boompjes volgens afspraak

Keurig verpakt

Echt blij mee met mooie planten

Mooie zeldzame planten, blij mee

Goed ingepakt en geleverd

Goed op de hoogte gehouden via de mail en netjes bezorgd. De plant is helemaal mooi.

Planten zien er prima uit.

wegens drukte...

Wegens drukte heeft het wat langer geduurd. Paketje is goed verpakt geen schade aan de planten. Ik ben dik tevreden, bestel vaker en zal ik in de toekomst ook doen.

super

prima plantgoed dat fantastisch verpakt was! Dikke pluim hiervoor

Levering volgens termijn van website Planten goed verzorgd en ingepakt Het is niet een stekje of n klein plantje , nee je krijgt echt al n mooi struikje. Goede prijs. Goede kwaliteit . Goede service . Heel veel dank , blij mee :)