Zeer goed, duidelijke communicatie en goed aangekomen

Onlangs 2 palmen bij jullie gekocht. Echter ben ik wel te spreken over de communicatie omtrent het vertraagde verzend proces. Vanwege de welbekende reden als het coronavirus, werd er duidelijk gecommuniceerd over dat het verzenden vertraging zou oplopen vanwege "eerder gemaakte orders te verwerken", en wanneer dan uiteindelijk mijn bestelling verzonden zou worden. Hierdoor weet men goed waar hij/zij aan toe is, en zit men niet nutteloos thuis te wachten.

Uistekende service

Mijn bestelling werd ondanks de achterstand alsnog snel verzonden. De planten zijn goed verpakt en kwamen in perfecte staat aan. De prijs/kwaliteitverhouding is ook goed.

NET ALS DE VORIGE KEER GEWOON GOED EN CORRECT AFGELEVERD.

Nu 2 maal besteld (vorig jaar en nu) en wederom conform afgeleverd, op tijd en volgens afspraak.

prima bedrijf om planten bij te bestellen

mooie producten, goede prijs, snel geleverd

alles in orde, mooie gezonde planten

Goede service en planten prima verpakt

Prachtige plant

Ondanks de achterstand in de verwerking van de bestellingen toch vrij snel geleverd in 4 dagen. Netjes verpakt en een hele mooie, gezonde plant die ook nog een in de bloei staat.Top !

Je verwachting wordt vervuld, foto's komen overeen met wat je besteld

Planten zijn in goede conditie aangekomen, netjes verpakt.

Keurig verpakt en correcte levering

Geweldige planten

Prima kwaliteit, goed verpakt, en de prijs is ook goed

Was een beetje laat bezorgd. Had de plantjes als cadeau besteld. Maar kwam wat laat wat wel jammer was. Het was wel op tijd vermeld dat het laat zou worden verzonden. De kwaliteit de manier van verpakking was goed. Prijs kwaliteit verhuoding was goed.

Goede ervaring met dit bedrijf qua product en levering.

Goede ervaring, de geleverde bomen en planten doen het goed. Ze worden goed verpakt en geleverd. Ik kijk regelmatig op de site, goede omschrijving van de bomen en planten. Ik ben zeer tevreden.

Kleine pinus pinda besteld. Zag er goed uit met mooie wortels in een pot. Levering netjes in doosKle

Kleine pinus pineabesteld. Zag er goed uit met mooie wortels in een pot. Levering netjes in doos. Levertijd zoals van te voren vermeld.

Perfect levering van een echt boompje. In leven houden en oogsten zal de uitdaging worden

Geen idee

Mijn pakje is al enkele dagen blijkbaar klaar maar ik heb nog niets ontvangen Ik kan moeilijk beoordelen...

Uw pakket hebben we op 20 mei verzonden waarvan u per email een bevestiging heeft gehad. Nu is het 23 mei en u heeft u pakket nog niet ontvangen. Op de website van PostNL bij raadpleging van uw track & trace code ziet u dat ze bij PostNL i.v.m. de drukte door de COVID-19 crisis met achterstanden te kampen hebben. Hierdoor zijn leveringen in het weekend uitgesteld naar a.s. maandag i.p.v. levering op zaterdag.

Levering enigszins vertraagd door de Covid, maar toch sneller dan verwacht! En nog in het buitenland ook...

Zeer correcte informatie en afhandeling.

Duidelijke informatie op de website. Vroeger geleverd dan verwacht. Goed verpakt. Mooie plant.

Goed verpakt, kwaliteit goed

Kwam twee dagen later, door de post. Maar plant was zeer goed verpakt en oogt kwalitatief goed. Door de corona crisis langere levertijd.

Bii palma een perzichse slaapboom besteld keurig zoals op de website stond vermeld

Alles was goed en veilig ingepakt, snelle levering (volgende dag).

excellente service

perfecte levering in de beste omstandigheden. goede communicatie met de winkel. ik kom terug!

Correcte levering en producten in goede staat.

Levering was snel uitstekend verpakt en ze houden je goed op de hoogte wanneer het pakket is verstuurd.

Perfect als steeds!

Mooie planten met de grootste zorg verpakt!

Slecht.

Geen telefoonnummer! Een e-mail na andere blijf ik maar sturen al half jaar geen antwoord!

Beste we hebben uw vragen netjes beantwoord en na 2 maart geen antwoord meer op onze vraag gekregen, zie onderstaande emailwisseling met u: Op 29 feb. 2020, om 20:43 heeft V B*** <v*.b***.*****@gmail.com> het volgende geschreven: Hallo, boom die ik van jullie gekregen is een mannelijke boom, hij bloemt allen, er komen geen vruchten op helaas. Gr ------------------------- Op maandag 2 maart 2020 schreef Palma Verde Exoten <info@palmaverde.nl>: Goedendag, Diospyros kaki Cioccolatino is zelfbestuivend. In wat voor grond heeft u de plant staan en wat voor voeding heeft deze gekregen? Vriendelijke groet, Jeroen Palma Verde Exoten V.O.F. ------------------------- Op 2 mrt. 2020, om 10:18 heeft V B*** <v*.b***.*****@gmail.com> het volgende geschreven: Dat klopt, zij zijn zelfbestuivend. Boom bloeid, alleen er komen geen vruchten op, alleen bloemetjes. Dat is dus mannelijke soort. Er komen nooit vruchten op. ------------------------- Op maandag 2 maart 2020 schreef Palma Verde Exoten <info@palmaverde.nl>: Goedendag, Er is geen mannelijke soort, dit zijn geënte exemplaren die zelfbestuivend zijn. Vandaar mijn vraag in wat voor grond de planten staan en wat voor bemesting ze eventueel hebben gekregen. Dit kan van invloed zijn op de vruchtvorming namelijk. Vriendelijke groet, Jeroen Palma Verde Exoten V.O.F.