Snelle levering en goede kwaliteit planten

Mooie plant, correcte en propere levering!

Lang uitgekeken naar dit boompje, ben blij dat het hier staat Verzorgde plant, correct verpakt voor verzending, zeer tevreden!

Flinke diens, gezonde planten

Weer voor herhaling vatbaar

Enorme keus aan ( bijzondere) planten met een zeer uitgebreide en duidelijke omschrijving op de website.. Na het bestellen worden de planten prima verpakt en komen in goede conditie aan..

Duidelijke informatie op de site over de plant zelf en de voortgang van het bestel proces. Levering prima en in goede staat.

Planten in goede conditie

Handig de qr code

qualiteit van de planten zijn heel goed

uitstekend!

Een prima koop en afhandeling.

Mooie planten. Een Deloxia regia gekocht. Snel geleverd en met zorg verpakt. Zoek je iets aparts dan is dit het adres.

Snel en accuraat

Prettig en snel

Planten netjes verpakt

uitstekend

Snelle, vlotte en prima verpakte gezonde plantjes!

Heel tevreden

De bestelling werd geleverd binnen de aangegeven periode. Het plantje was heel goed verpakt en kwam onbeschadigd uit de doos. Het plantje was mooi van grootte en zag er heel gezond en fris uit. Kortom: ik ben heel tevreden over mijn bestelling bij Palma Verde. Een echte aanrader!

Mooie planten

Mooie planten en voor mijn volgende planten zeker bij jullie maar niet tevreden van aflevering POSTNL

Zeer goede ervaring

Goede dienstverlening. Fantastic product!

Flinke planten, goed verpakt.

De bestelling is op tijd en goed verpakt toegekomen. We waren verwittigd en konden alles voorbereiden voor het planten.

De bananenboom die ik had besteld kwam goed aan. De levering is binnen 10 werkdagen. Zoals ze vermelden op hun website. Ze houden je goed op de hoogte wanneer het pakket is verstuurd.

Uitstekend !

Ik had een stuk of 10 planten besteld en alles is perfect aangekomen. Ik was er echt verbaasd over, dat alles nog haast intact was gebleven na de verzending. Mijn complimenten hier voor Palma Verde! De Citrus boompjes hadden allen vruchten er op. .(dit was ook mijn wens) hartstikke gezond en donker groen blad. . de Clerodendrum ugandense had nog al zijn bloemetjes en in het algeheel zeer goede kwaliteit van planten. Ik ben fan!

Aparte planten

In het assortiment zitten aparte planten die je niet zomaar krijgt bij een regulier tuincentrum. De bestelde planten waren super ingepakt! Op de website staat bij iedere plant een keurig omschrijving hoe je ze dient te verzorgen, heel erg handig.

1e Plant besteld en ontvangen. Prima service. So far, so good. Ik hoop in de toekomst meer geslaagde bestellingen te mogen kunnen doen.

uitstekend

heel goed geholpen en binnen de tijd thuis bezorgd .stekjes zijn goed verpakt .ik dacht dat het kleine stekjes waren maar dit is veel groter .ik ben er heel erg blij mee toppie

Plant is goed ingepakt en goed trackingsysteem wanneer het afgeleverd wordt.

Mooie sterke planten ontvangen.

Het is prettig dat de planten zo goed verpakt zijn en ze ongeschonden aankomen.

Levering op tijd en planten perfect

Van alles zeer tevreden

beetje onduidelijk wat betreft verzenden of ophalen

In mijn bestelling dacht ik te zien, dat het om een verzending ging. Na een week wachten kreeg ik pas bericht dat het niet om een verzending ging en er nog kosten bij kwamen, dat vond ik wel jammer, want het was lang wachten op het pakketje terwijl dat niet nodig was. Misschien bij het plaatsen van een bestelling duidelijker aangeven of het om een verzending gaat met natuurlijk de bijkomende verzendkosten. Uiteindelijk goed ontvangen en de plant was goed verpakt. Hij doet het hier heel goed! Nog bedankt! Groetjes, Nico

Mooie planten

Mooie kwaliteit planten en Rachel is super vriendelijk!