Mooie plant

Het boomvarentje werd goed verpakt en op tijd geleverd.

perfect

good quality in perfect condition.

Jacaranda bestelling beschadigd ontvangen.

De Jacaranda plant die ik besteld had heb ik inmiddels ontvangen. Helaas was de top van de plant geknakt en verwelkt. De geknakte top heb ik afgeknipt, de rest van de plant was in goede staat. Beetje jammer maar dit risico loop je denk ik als je planten laat opsturen.

Ze hebben veel , wordt goed verpakt en zijn duidelijk over of er een vertraging op de bestelling zit

Prima service!

Goed verzorgde plant en prima service i.v.m. bestellen en ophalen van de plant

Super service en top planten!

Gister heb ik een aristolochia gigantea mogen ontvangen in een grote doos. Dus ik dacht, daar zal vast veel vulling in zitten. Maar eenmaal open gemaakt "aan de kant waar de handige stip wordt geplaatst", kwam er een heuse plant uit van een prachtig formaat, die zelfs al in bloei is! Dat was dus wel een wauw factor. Ook zat de plant echt heel goed verpakt zodat het zonder schade bij mij aan kwam. Verder is de service meer dan prima te noemen aangezien deze snel verloopt en je bij elke stap via de mail op de hoogte gehouden wordt. Al met al zeker een aanrader!

Nette bezorging wel wat lang onderweg

Nette bezorging wel wat lang onderweg

Gewoonweg perfect

Gewoonweg perfect

plant was goed ingepakt en juiste beschrijving voor openen van de doos.

snelle levering en plant heeft een goed formaat.

Mooie kwaliteit

Mooie plant. Zijn geld waard

Perfect!

Healthy strong plants, all exactly as described, very well packaged, fast delivery!

De plantjes waren in doos geleverd.

Gezien de beperkte omvang werden alle planten in een doos geleverd,de tijd zal uitwijzen of zij zullen aanslaan.

Mooie en frisse bomen

Er zijn mooie en verse bomen gearriveerd, ziet er geweldig uit.

zeer tevreden en goed verpakt

zeer tevreden en goed verpakt

De plant komt zonder bladbeschadiging in prima conditie aan.

Geluk overviel mij toen ik de doos open deed.

Erg goed stevig ingepakt. Op de afgesproken dag en moment afgeleverd gekregen. Erg blij mee en is zeker een aanrader om volgende keer een bestelling te plaatsen.

De bananenplant was goed nauwkeurig verpakt

Top producten

Een goede service en een zeer mooie plant die heel goed verpakt was.

zeer snelle levering en goed verpakt

zeer snelle levering en goed verpakt

Perfecte levering

Alles perfect geleverd ,planten intact maar de leveringskost vind ik naar de hoge kant. Groeten Willem

0rima

Bestelling,toch snel geleverd,dankjewel

Weeral mooie planten ontvangen!!

Besteld toen ze op verlof waren tot 31 augustus 2022. Plantjes vlug erna ontvangen en groter dan voorzien, super. Snelle en goed ingepakte levering. Kei tevreden.

Was prima geleverd in doos en nu maar hopen dat hij het top gaat doen dat wachten we af

Mooie planten

En goede service

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit en service, kijk uit voor mijn volgende koop