Bestelling heel erg netjes verpakt bezorgd

Bestelling heel erg netjes verpakt bezorgd. Nu hopen dat de planten aanslaan.

een beetje teleurgesteld

L.S. Ik zal mijn bevinding even toelichten. Het bestellen was handig en snel te doen, maar het puntje van kritiek was in dit geval dat er vanwege de vakantie, de levering niet eerder zou plaatsvinden dan na 30 augustus. Ook in de bestellings bevestiging werd hier over gerefereerd. Wat schetste mijn verbazing dus dat ik bericht kreeg dat de bestelling verwerkt was en afgeleverd zou worden op zaterdag 31 juli. Wat voor mij betekende dat ik vanaf mijn vakantie adres 230 km terug naar huis moest rijden omdat de levering, waar ik op gerekend had en ook in die gedachte de bestelling geplaatst heb, afgeleverd zou worden. Het zou gemakkelijker zijn geweest dat bij de bestelling vermeld zou zijn dat voor een bepaalde datum, de levering voor de 31 juli zou plaats vinden. Dan had ik daar zeker rekening mee gehouden en de bestelling pas na de vakantie geplaatst. De vermelding dat de bestellingen na een bepaalde datum voor de 31 juli zouden worden afgeleverd, kreeg ik pas te zien na het versturen van een klacht. Mvgr Dhr A. Maljers

Fijn, bezorgd binnen de aangekondigde tijd. We gaan goed voor deze plant zorgen!

!!!

Prima zoals altijd!

Ik mis alleen wel altijd de verzorgwijze of aan te rade beste bemesting en of grondkeuze

Nog net voor de vakantiesluiting verstuurd, zeer snel in huis mijn mooie boom. Nog geen ervaring met de voortgang van de boom, maar dat komt vast goed. Zat netjes verpakt, alles is goed aangekomen.

mooie sterke planten

Volgens afspraak geleverd. Prima kwaliteit!

Uitstekende service en kwaliteit

Mooi en goed materiaal. Goed verpakt. Uitstekende service.

Goede dienstverlening

We kregen de bestelde planten zeer zorgvuldig ingepakt bezorgd

Prima Niets op aan te merken. Koop er graag.

Prachtige planten, goed verpakt verzonden

2 bananenplanten gekocht. Zien er zeer goed uit. Zelfs na verzending in de doos zijn de bladeren niet beschadigd.

Zeer goede ervaring.

Keurig en deskundig ingepakt. Fijn om te zien dat het met zorg is ingepakt. Nu maar hopen dat de planten goed gaan groeien..

Goede levering

Mooie planten

Top.

Correcte levering. De kwaliteit van de planten zijn uitstekend

Netjes verpakt, maar helaas toch enkele takjes gesneuveld.

De verpakking was keurig alleen de boom was feitelijk iets te lang voor de doos, of andersom. Daardoor waren er enkele kleine takjes gesneuveld, maar dat groeit wel weer aan. We hebben iets langer moeten wachten, maar krijgen dan ook wel waar voor ons geld. Een mooi product hoor. Wij zijn tevreden met de levering van onze bestelling. Palma Verde doet wat zij beloofd heeft. Je hoeft hier in ieder geval niet je best te doen om je klant te voelen, dat doet Palma Verde wel voor je.

Wat een snelle levering, En wat een mooie plant. Ben er super blij mee.

Prima ervaring

Prima verpakt en uitstekende kwaliteit van planten.

h

goede levering

Echt top en snel beabtwoorden

Echt top en dnel beantwoorden....

de kwaliteit van de geleverde planten is zeer goed

prima webwinkel om zaken mee te doen

Aangenaam verrast door de kwaliteit van de planten.

Planten zijn in uitstekende staat afgeleverd, waren zorgvuldig en stoot vrij verpakt, waarvoor mijn complimenten.

Héél goed.

Prima service.

Bestellen en bezorgen perfekt uitgevoerd.

vlotte levering, goed produkt

makkelijke website om te bestellen. snelle levering, mooie plant gekocht

Mooi verpakt en binnen de geschatte tijd bezorgd aan huis Nu nog opzoeken welke verzorging de plant nodig heeft..

Ben heel tevreden!

Een klein olijfplantje besteld. Het plantje werd heel goed verpakt aangeboden en het plantje zelf blaakte van gezondheid. Dat maakt een mens heel blij met zo'n aankoop! Top!