Flinke planten, goed verpakt.

De bestelling is op tijd en goed verpakt toegekomen. We waren verwittigd en konden alles voorbereiden voor het planten.

De bananenboom die ik had besteld kwam goed aan. De levering is binnen 10 werkdagen. Zoals ze vermelden op hun website. Ze houden je goed op de hoogte wanneer het pakket is verstuurd.

Uitstekend !

Ik had een stuk of 10 planten besteld en alles is perfect aangekomen. Ik was er echt verbaasd over, dat alles nog haast intact was gebleven na de verzending. Mijn complimenten hier voor Palma Verde! De Citrus boompjes hadden allen vruchten er op. .(dit was ook mijn wens) hartstikke gezond en donker groen blad. . de Clerodendrum ugandense had nog al zijn bloemetjes en in het algeheel zeer goede kwaliteit van planten. Ik ben fan!

Aparte planten

In het assortiment zitten aparte planten die je niet zomaar krijgt bij een regulier tuincentrum. De bestelde planten waren super ingepakt! Op de website staat bij iedere plant een keurig omschrijving hoe je ze dient te verzorgen, heel erg handig.

1e Plant besteld en ontvangen. Prima service. So far, so good. Ik hoop in de toekomst meer geslaagde bestellingen te mogen kunnen doen.

uitstekend

heel goed geholpen en binnen de tijd thuis bezorgd .stekjes zijn goed verpakt .ik dacht dat het kleine stekjes waren maar dit is veel groter .ik ben er heel erg blij mee toppie

Plant is goed ingepakt en goed trackingsysteem wanneer het afgeleverd wordt.

Mooie sterke planten ontvangen.

Het is prettig dat de planten zo goed verpakt zijn en ze ongeschonden aankomen.

Levering op tijd en planten perfect

Van alles zeer tevreden

beetje onduidelijk wat betreft verzenden of ophalen

In mijn bestelling dacht ik te zien, dat het om een verzending ging. Na een week wachten kreeg ik pas bericht dat het niet om een verzending ging en er nog kosten bij kwamen, dat vond ik wel jammer, want het was lang wachten op het pakketje terwijl dat niet nodig was. Misschien bij het plaatsen van een bestelling duidelijker aangeven of het om een verzending gaat met natuurlijk de bijkomende verzendkosten. Uiteindelijk goed ontvangen en de plant was goed verpakt. Hij doet het hier heel goed! Nog bedankt! Groetjes, Nico

Mooie planten

Mooie kwaliteit planten en Rachel is super vriendelijk!

Alweer een prima levering

Wederom planten goed verpakt en in goede gezondheid aangekomen.

Had zelf een fout gemaakt bij de bestelling. Zeer behulpzaam om de fout recht te zetten. Planten waren zorgvuldig verpakt en werden snel geleverd.

Vlotte afhandeling en levering Plant was keurig verpakt Na watergeven beginnen de bloemen al open te gaan Top tot nu toe!

Prima service en snel

Planten zien er gezond en goed uit

Super! Vrij snel geleverd

Goede gepakt. Super mooie plante lijk gezond

Fabulous healthy plants

This was my first purchase of plants from Palma Verde. I received two very healthy hylocereus undatus, dragon fruit plants and I re-potted both on immediate arrival as both were very pot bound. Now keeping my fingers and toes crossed for the gorgeous blooms and fruits. Highly recommended plant company.

Snelle levering van mooie, goed verpakte planten.

Binnen een week had ik de bestelde planten in huis. Ze zaten netjes verpakt en gelukkig nu met papier i.p.v. piepschuimchips. De planten zagen er nog prachtig fris uit.

Goede service en goed product

Top bedrijf

De tuin van Eden bij benadering

Prachtige collectie planten en bomen, goed vakvrouw/vakmanschap in kweekresultaat, betrouwbare levering!

Goede planten en snelle levering

nvt

Goede levering

Mooie plant geleverd buiten gezet en nu verbrand door de zon niks meer van over

Snelle service en goede producten

De plantjes werden snel geleverd, zaten heel goed ingepakt en zagen er prima uit!

X

X

Uitblinkende sterke en bijzonder mooie planten

Zeer betrouwbare mensen. Steeds vriendelijk en correct!