goed zeer goed

Ik heb wel even moeten wachten op mijn bestelling, maar ze waren aan de straat bezig en konden geen leveringen doen Maar al bij al ben ik zeer tevreden van deze mensen

Parfait.

Envoi soigné. Plantes magnifiques.

Zeer goede ervaring.

De planten die ik bestelde zijn goed verpakt, met een sticker voor de postbezorger, hoe hij het pakket moet vervoeren. De planten zien er goed uit en ook al in knop. N.a.v. de bijgesloten folder van de firma, ben ik meteen gaan kijken wat het assortiment verder nog is en ga ik zeker weer bij ze bestellen.

Aangenaam verrast

Heel mooie kwaliteit van planten

goed zoals gebruuikelijk

altijd goed

Geweldigeer snel geleverd worden

Goede service ... makkelijk te bestellen prijs netjes en mooie planten die zeer snel geleverd worden

Levering binnen de afgesproken tijd. Ik had gedacht dat er al in ieder geval een paar bloemen in zaten. Dat is leuker want ik heb hem kado gedaan. Maar even goed vertroetelen en dan komt dat wel. Zat trouwens heel goed verpakt.

Matig

Mooie plant,alleen jammer dat de pot bijna zonder aarde binnenkwam goede methode om dit te voorkomen ,denk zelf inpakken rondom de aarde en vastzetten..meer aarde in de doos dan in de pot..

Perfect!!

Supermooie planten ontvangen!!!! Echt met zorg verpakt en verzonden. Planten kwamen in hele mooie staat aan. Zeer blij met mijn mooie planten en zal zeker meer bestellen in de toekonst. Heel erg bedankt!!

Excellent

Het heeft een tijd geduurd voordat ik eindelijke een bestelling kon plaatsen maar het wachten is de moeite waard. De bestelling goed verpakt en snel geleverd

Één aanrader

Betrouwbaar, klantvriendelijk bedrijf. Mooie verzorgde planten van topkwaliteit. De planten zijn met zorg en goed verpakt voor verzending. Kortom een aanrader

geweldige service

super netjes verpakt ben er helemaal blij mee

Weer allemaal even mooi

Echt prachtige planten weer, goed verzorgd en goed verstuurd. Altijd weer een aanwinst voor de tuin en terras.

Eindelijk na veel zoeken!

Palma Verde, na een lange zoektocht daar de plant gevonden. Plumbago ook mannentrouw genoemd is moeilijk te vinden, nu heb ik er eentje in mijn bezit!!! Vlotte bestelling en levering, ondanks dat de plant goed verpakt was, toch een takje boven aan afgebroken, maar ik kan het oplossen. Een klein minpuntje. Tevreden klant, Rosette.

Excellent service

Good quality plants and fast delivery

Zeer goede levering

Ruim assortiment, goede klantenservice, zeer goed verpakt.

Ik ben zwaar teleurgesteld!

Op de foto's zag het er zo mooi uit; bloeiende Melati... Een mooi verjaardagscadeau voor mijn oom van 97 jaar die er zó naar verlangde. Het werd een bittere teleurstelling; ik kreeg 2 sprieten in 2 potjes aarde. Palma Verde moet zich schamen voor die misleiding!

U heeft 2x Jasminum sambac de kleinste maat in potje p12 en planthoogte minimaal 20/25 cm besteld en planten die groter zijn gekregen. Het zijn klimplanten en zodoen staat er één stengel in de pot die vertakken. Er staan wel grotere maten op de website van oudere planten, maar die zij wel duurder dan de kleinste maat. Als u niet tevreden bent kunt u de planten altijd retourneren, kijk hiervoor even op de website dan maken wij het voor u inorde.

Vlotte en snelle service

Planten die besteld waren stonden netjes klaar bij ophalen. Goeie mailwisseling over de bestelling

Goed ingepakt. Zelfs in deze hitte degelijk aangekomen.

Mooie gezonde planten zoals aangeboden via professioneel georganiseerde webshop

Erg tevreden over deze webshop en kweker. De webshop neemt alleen bestellingen aan als ze ook binnen een maand kunnen leveren wat erg professioneel is. Alle planten waren gezond en zagen er mooi uit zoals omschreven op de webshop. Geen plaagdieren bij de planten wat goed is. Alleen 1 van mijn 11 planten was niet zo mooi gesnoeid / gekweekt ik denk dat ze die als moederplant hebben gebruikt.

Prachtige planten, snel geleverd

De kwaliteit van de planten was hoger dan ik had verwacht. Zeer netjes verpakt. Op de website werd duidelijk aangegeven dat de verzendtermijn anders ligt dan bij reguliere websites (bol etc.). Aangenaam verrast dus dat de planten er eerder waren. Als ik meer ruimte had kocht ik nog een heleboel.

Veel te lange wachttijd

Ik wilde op tijd bestellen voor een verjaardag. De zaak was dicht tot 9 mei, om achterstallige bestellingen weg te werken. Dus 9 mei gelijk mijn bestelling gedaan en dan zou je denken dat ik dan bij een van de eerste zou zijn, Begin juni een mail gestuurd en de volgend dag was mijn bestelling opgehaald ??? Heb al eerder bij jullie besteld en mijn ervaring toen was stukken beter.

Bij ieder product staat duidelijk de verwachte levertijd en dit wordt nogmaals bevestigd in de orderbevestiging die u per email heeft ontvangen nadat u de order heeft geplaatst. We verzenden altijd binnen deze levertermijn maar vaak sneller, dit was bij uw order ook het geval. Door de enorme drukte lopen we steeds tegen achterstanden aan en communiceren we de levertijd ook eerlijk naar onze klanten. Dit om zeker geen valse verwachtingen te scheppen m.b.t. de verzendingen.

PalmaVerde…….een geweldige ervaring!

Ik kende Palma Verde niet maar een intensieve en vergeefse zoektocht op internet naar bepaalde planten stuitte ik min of meer toevallig op PalmaVerde en BINGO !! Ik ben heel blij met PalmaVerde !

Plant in uitstekende conditie ontvangen en snelle levering. Dank u wel

Goede kwaliteit, goede verzending

ik ben al enige jaren klant bij Palma verde en tot nu toe ben ik erg tevreden over mijn aankopen.