Laden reviews...
Laden reviews...
376 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de beoordelingen blijkt dat klanten regelmatig tevreden zijn over de verpakking, de snelle levering en de staat van de planten. Een paar meldingen gaan over vertragingen of fouten, maar deze worden meestal snel opgelost. Over het algemeen is de waardering hoog en keren klanten terug voor nieuwe aankopen. De feedback onderstreept een betrouwbare winkelervaring met zorgvuldige afhandeling en duidelijke instructies.
I received 2 plants from them both are a variety of jasmine. both packed well and received with no damage. however one plant arabic sambac had 2 buds and in one day only it fell off. its also very small plant. i am not sure if it will stay or not. so its very early to say about the quality of plant. i can say delivery was good well packed.
Beveelt aan
22 June 2026
Purvi
haarlem
De planten,ijn niet geleverd heb jullie gemaild daarover maar geen reactie gehad?
Beveelt niet aan
21 June 2026
Pietro
Venlo
Alles goed
Beveelt aan
21 June 2026
klaas
Staphorst
Ik ben niet van de reviews geven maar voor dit bedrijf maak ik echt een uitzondering! Een zeer goede en snelle levering. De planten kwamen met Postnl in een doos en dan denk je misschien oeps! Maar alleen maar een pluim voor dit bedrijf! Planten zijn in zeer goede conditie en zeer netjes en goed en zeer vakkundig ingepakt. De planten worden per plant appart ingewikkeld zelf de aarde wordt bedekt ze kunnen geen kant op in de doos en staan stevig vast en zijn vochtig. Duidelijke instructies hoe je de verpakking open moet maken zonder de planten te beschadigen. Je kunt aan de planten niet zien dat ze een lange reis per post gemaakt hebben. De websites geeft ook duidelijke instructies Ik raad dit bedrijf echt aan en ik zal zeker nog eens bestellen.
Beveelt aan
20 June 2026
Janny
Bergeijk
snel geleverd en goed verpakt
Beveelt aan
18 June 2026
albert
Bergentheim
Prima
Beveelt aan
18 June 2026
Wilma Van Oss Derks
Molenhoek Lb
Vond mijn plantje wel erg klein en dus teer. Hopelijk komt het goed. Prima verpakt.
Beveelt aan
18 June 2026
LH.W.
Groenlo
De musa zijn in perfecte staat aangekomen plus zijn de prijzen bij hen zeer scherp. DIKKE aanrader en ik heb al diverse klanten nu doorgestuurd
Beveelt aan
18 June 2026
Eddy
Neerpelt
Netjes ingepakt en goed aangekomen
Beveelt aan
18 June 2026
Ron
Capelle aan den IJssel
Uitgebreide keuze. Scherpe prijzen. Mooie planten snel bezorgd. Goed verpakt.
Beveelt aan
15 June 2026
Rob
Nijmegen
Snelle levering en fijn contact. Al waren de planten kea blad flink gehavend.
Beveelt aan
15 June 2026
Rianne
Vogelwaarde
got the delivery after 2 days. perfect
Beveelt aan
15 June 2026
Wolfgang
düsseldorf
Heb 18,74 betaald voor ,n vergeelde jasmijn sambac, zeer veel folie karton en plakband gebruikt was bijna niet te doen om van zo,n tere plant te verwijderen erg teleurgesteld aarde veel te nat daardoor bladeren en bloemknop geel zou niemand aanbevelen sorry.
Beveelt niet aan
15 June 2026
Rich van broekhoven
Rotterdam
Super netjes geleverd, goed verpakt! Planten waren een beetje droog, maar dat gaat vast goed komen.
Beveelt aan
15 June 2026
Robert
Haren Gn
Mooie planten en zeer goede verpakking voor online verzending.
Beveelt aan
14 June 2026
Carla
Zeeland
De plant werd wat later verzonden door een overmacht situatie bij Plumbago die vooral heel vervelend was voor hen en vrij uitzonderlijk. De plant had geen bloemen meer maar dat is geen probleem: zodra hij op zijn plaats staat komt dat wel weer goed: hij ziet er gezond uit en zijn potgrond was vochtig toen de plant aankwam. Ik ben erg blij met mijn plumbago. Het is niet een plant die je overal kunt krijgen.
Beveelt aan
14 June 2026
Mar
Moordrecht
Prachtige kwaliteit planten, zeer goed verpakt, snelle bezorging, heel blij mee
Beveelt aan
14 June 2026
adinda
Blokker
Keurig verzorgd en afgeleverd !
Beveelt aan
14 June 2026
Annelies
Grevenbicht
vlotte en correcte levering
Beveelt aan
14 June 2026
Antoon
Hengelo (Gld)
Heel tevreden
Beveelt aan
14 June 2026
Stefanie
Denderleeuw
De levering had door omstandigheden wat vertraging maar werd netjes gecommuniceerd. De levering was uitstekend en de citrus was zeer degelijk verpakt.
Beveelt aan
14 June 2026
Dhr
‘S-Hertogenbosch
Hele mooie cactus uit Italië. Goede en snelle communicatie en netjes en snel geleverd. Helemaal tevreden.
Beveelt aan
14 June 2026
Lance
Reuver
Mijn eerste ervaring met jullie bedrijf. Een mooie website waar ik makkelijk kan zoeken, duidelijke foto's. En er is een visualisatie van wat er wordt verkocht, met de kanttekening dat het niet de plant is die je koopt. Gezien mijn interesse in het kweken van planten en hef al 35 jaar lang doe. Vul ik graag mijn collectie aan met dit plantmateriaal. Het is gezond en wordt verzonden met grote zorg. We zien elkaar als het weer mogelijk is. Succes met huidige omstandigheden Vriendelijke groeten Aalbert
Beveelt aan
14 June 2026
Aalbert
Belfeld
Geweldig mooie planten veel keuze en snelle goede levering.
Beveelt aan
14 June 2026
Ruud
Moergestel
Prima levering en verpakking van de planten; was zeer positief verrast en zal zeker in de toekomst opnieuw bij Palma Verde bestellen.
Beveelt aan
14 May 2026
Gert-Jan
Oldenzaal
Grote keuze en verkoop van mediterrane planten, exotische kuipplanten, tropische fruitsoorten en winterharde vaste planten, palmbomen, olijfbomen.
Slooierweg 13
5962 AX Melderslo
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Planten, Tuincentrum
Webshops