prima plant en goed verpakt.

Prima service en netjes verpakt.

Wij bestelden en vijgenboom voor onze dochter, die haar tuin opnieuw gaat aanleggen. Het was de eerste keer dat wij bestelden bij Palma Verde. De boom was héél netjes verpakt en zag er mooi uit. Wij kunnen Palma Verde dan ook aan iedereen aanbevelen.

Orange jasmine

What a beautiful plant I received!!!! Totally in love with it! Thank you!

Geweldige kwaliteit en service.

Onze bestelling kwam zeer verzorgd en in prima conditie aan. Ook was deze bestelling prima te volgen met duidelijke uitleg.

Very Good plants Very Good process well oackaged

Im Very happy Everything i ordets was good condition and well package Will order more in springtime

Voor het eerst besteld bij Palma Verde, planten werden netjes verpakt bezorgd. Planten zien er goed uit. Communicatie via de mail ook goed.

netjes bezorgd

goed ingepakt en verzorgd geen minpunten te geven

Planten extra, prijzen extra !

Bij Palma Verde heb ik 2 rare plante gevonden : hier in Tenerife, de keus is niet zo goed en het is gemakkelijker in Nl of in D bekijken om deze rare te vinden/aankopen. De levering was in Belgïe gemakt en einde of de maand zal ik naar Tenerife in vliegtuig deze 2 echte gezond en mooie planten meenemen.

Keurig geleverd

Een hele goede planten met een volledig en uitgebreid advies, goede communicatie. De planten konden sneller opgehaald worden op ons aanvraag. Mooie bloeiende planten ontvangen. Alles bij elkaar: zeer tevreden!

Rigtig flotte planter.

Et rigtigt flot produkt godt pakket ind.

Van bestellen tot ontvangen duurt te lang.

Zie bovenstaand

We hebben uw order binnen de gestelde levertijd op de website en die nogmaals was vermeldt in de orderbevestiging geleverd. Door de drukte varieeren onze levertijden en dit wordt altijd duidelijk zichtbaar voor de klant bij ieder product weergeven. U had dan misschien beter niet de bestelling geplaatst of ons even een berichtje gedaan. We annuleren de order dan voor u en storneren direct het factuurbedrag.

Ruime keuze en voldoende kwaliteit

Het is jammer dat niet alles beschikbaar is wat wordt aangeboden. Levertijd 10-14 dagen is voor een online dienst wel aan de hoge kant

heel goed

goed verpakt.De plant [ vijgen] ziet er prima uit. Ik ben er blij mee. Ik ga nog een exoot bestellen.

Een erg goed product gekregen.

Het product dat ik heb toegestuurd gekregen, is van goede kwaliteit. Het was ook keurig Verzonden. Ben erg tevreden.

Very happy customer

The plants come in very good condition.

Heel tevreden!

Niet de eerste keer dat ik bestel bij Palma Verde. Niet alleen de planten maar ook de verzorgingsproducten van zeer goede kwaliteit. Snelle levering en bij beschadiging van planten gedurende de verzending wordt die zonder problemen vervangen of terugbetaald!

een mix van goed en minder goed

Het plantje werd conform afspraak op tijd afgeleverd als cadeau voor onze huwelijksdag. Bij het openmaken van de verpakking zagen we dat een takje was afgebroken en een ander geknakt. Dat was jammer en balen!!! (Weten niet of dit komt door het verkeerd inpakken of ruige logistiek)

Had het ons even laten weten via de email. Schade aan planten komt gelukkig bijna nooit voor, maar mocht dit wel het geval zijn dan lossen we dit direct op.

Prachtige boombrem

Op tijd geleverd

Mooie stek goed verpakt wachten waard

Duurde effe voor de banaan er was maar wachten waard

Planten zijn prachtig en in een goede staat. Goed verpakt. Na de bestelling geplaatst te hebben kreeg ik duidelijke informatie over wanneer en hoe geleverd.

zeer correcte werking

Alles was zeer verzorgd en netjes verpakt.De planten zien er gezond uit.Ben heel tevreden over alles.

No faults

Shipping, delivery and plant quality as expected! Thank you.

goede service

Het duurde door drukte wat langer om het pakket te krijgen, maar dat werd duidelijk gecommuniceerd. De planten kwamen ontzettend goed en heel zorgvuldig ingepakt in een doos binnen. Knap dat er geen enkel blaadje of takje beschadigd aankwam! Nu alleen nog bloesem eraan krijgen en uiteindelijk de felbegeerde yuzu citroen haha. Van de djeroek poeroet kan ik natuurlijk ook het blad gebruiken. Normaal alleen gevroren te krijgen.

Guter und schneller Service

Ich habe zum ersten Mal bestellt und bin sehr zufrieden mit den Pflanzen. Zuverlässig und sehr sorgfältig verpackt. Lieferzeit war ok.