Duidelijke communicate, excellente service!

Op de website staat duidelijk wanneer een plant geleverd kan worden en/of beschikbaar is. Goed ingepakt ontvangen. Uitstekende service.

Alleen maar positieve ervaringen bij de bestellingen die ik geplaatst heb. Snelle service.

zijn mooi

zijn mooi

Plant ziet er goed uit

De bestelde plant was bij levering goed ingepakt. Ook ziet onze banaan er heel goed uit. Mooie plant, mooi formaat!

Perfect verpakt en snel geleverd

Planten zagen er goed uit

Planten zien er goed uit

Mooie planten

Perfect afgeleverd en mooie gezonde planten

Mooie planten goede levering en zorgvuldig verpakt

Top service!

Vlot verlopen! Mooie planten en goed verpakt! Mvg. Philip

Wel even wachten maar dan heb je ook wat

De planten waren netjes en mooi ingepakt. Ze zagen er bij aankomst goed uit.

mooie planten, netjes op tijd geleverd

Mooie bijzondere planten! goed verpakt en zonder beschadiging binnen gekomen. binnen de levertijd ontvangen fijn!

Uitstekend ... mijn vaste leverancier

Voor de fijnproevers die wat anders willen dan het Intrat**n aanbod ...

Goede service, tijd voor een praatje en een aanvullend advies

Gemakkelijk te bestellen, ophalen op het moment dat het je uitkomt. Bij het ophalen is er tijd voor een praatje en aanvullend advies voor het verzorgen van de planten.

Zoals altijd weer prima voor elkaar,

Uitstekende service, goede planten en goede communicatie. Mijn eerste keus bij exotische planten.

duurt even, maar dan heb je wel wat

Misschien niet de goedkoopste, misschien niet de snelste, maar wel altijd kwaliteit. Van de 8 bestelde planten waren er twee echt onder verwachting (erg klein en iel), de andere 6 maken dat wel goed.

Top kwaliteit

Top kwaliteit van planten. Jammer dat ze wel kleiner zijn als verwacht. Snelle service en op email ( vragen) snelle reactie. Jammer dat de planten net voor een verlengd weekend verstuurd worden. Zo blijven de planten langer in het donker. Maar de planten zagen er goed uit bij aankomst.

Top service!

Als alles klopt rest nog slechts tevredenheid.

Perfect afgeleverde planten

Niettegenstaande een delay van 4 dagen tussen de bevestiging en finale levering door postnl waren de planten in perfecte conditie door de folie wrap omheen de pot waardoor ze nog goed vochtige potgrond hadden.

Fraaie plant en vlotte levering.

Zie boven

Snelle levering, zorgvuldig verpakt En goede kwaliteitplanten

De planten waren ok, ik ben tevreden

De planten waren mooi gevormd en goed in blad.

Prima ervaring

Alle leveringen goed verzorgd ontvangen. Kwaliteiten van de bestelde planten zijn uitstekend

Planten keurig verpakt binnen gekregen, precies gekregen wat ik besteld had.goede levering,prima bedrijf !

Prachtige assortiment planten en stralende service

Mijn murraya paniculata kwam goed en gezond aan en was heel goed verpakt, geen losse aarde of gebroken takken/bladderen door slechte behandeling van de koerier, ga zeker weer van PalmaVerde bestellen.

Precies wat er beloofd is

Online bestelling geplaatst en opgehaald. Goede kwaliteit en formaat komt overeen met wat er op de site staat. Nu hopen dat de banaan flink gaat groeien ;-)