Bijzonder netjes verpakt en binnen een paar dagen geleverd !

Eerste bestelling en dat ging heel goed. Binnen een paar dagen geleverd en keurig verpakt

Planten zijn altijd goed verpakt en van goede kwaliteit en er is ruim voldoende informatie over de planten aanwezig op de website.

heel mooie planten

Ontzettend leuk aanbod van bijzondere planten, op een duidelijke website. De mooie, gezonde planten waren heel goed verpakt voor verzending, en kwamen dus ook heel mooi aan. Zeker aan te bevelen!

Uitmuntend en secuur

Ik heb drie planten besteld bij Palma Verde, een kiwi Jenny 150cm, Wolmispel 150cm en een honingbes. Dit was dus een aardig groot pakket en ik vond het erg spannend of ze heel aan zouden komen. Maar het pakket was perfect ingepakt met bescherming en voorzorgsmaatregelen. Alles staat al een week in de tuin en ziet er goed en gezond uit, de kiwi heeft ook al een nieuwe tak gemaakt! Al met al dus een goede ervaring gehad met het bestellen van grote planten!

perfecte levering

zeer goed verpakt , planten in zeer goede gezondheid . prijs kwaliteit dik in orde groetjes eddy

Vakwerk

Mooie planten goed verpakt en netjes aangekomen.

Goede

Goed in gepakt en goed plant

Einfach top mit gute betreuung im falle von problemen

Ich gab eine bestellung ab und leider war eine pflanze nicht ok.wegen der winterpause der pflanze konnte man aber nicht sagen ob sie tot war oder doch lebte.wir vereinbarten mit palmaverde eine testphase von 5 wochen.nach 5 woche war es kein problem eine nachlieferung zu bekommen.ich bekam neue exemplare die makellos waren ohne lieferkosten. vielen dank

Vlotte levering

Zeer aangenaam

Alles ok

Snelle levering, planten ok. Ook zeer goed verpakt.

Goed bevallen, tot de volgende keer

Planten waren snel geleverd in zeer goede conditie, ze waren zeer goed verpakt. Neem de tijd om ze uit te pakken voor het mis gaat. Bestelling was niet compleet, maar na het sturen van een mailtje werden ze na 2 dagen alsnog bezorgd. Bedankt!

Mooie plantjes, zorgvuldig verpakt.

Prima verzorgde zending.

Mooi en gezond ogende struikjes welke verbazingwekkend degelijk verpakt waren

Superdeal

Snel ! Goede verpakking, mooi exemplaar gekregen.

Prima service, mooie boom!!

Ik was al een tijdje op zoek naar een roze peperboom (schinus molle) Ik vond hem hier en heb hem besteld! De informatie rondom bestellen is duidelijk! De boom was zeer goed verpakt en heeft de reis zonder schade overleefd. Hij staat nu bij te komen op een lichte plek, zonder directe zon zoals voorgeschreven! Ik ga hem goed verzorgen en hoop.dat hij me mooie pepertjes gaat bezorgen

Super vlotte perfecte afhandeling

Planten zijn super en geweldig goed verpakt

Goed verpakte gezonde plantjes.

Vlot afgeleverd en goede planten

De bestelling is snel afgehandeld en de planten waren uitstekend verpakt!

Very nice Quality of the Plants

We received two ordered plants in a very well packed condition. The plants are very nice in quality. We plan to buy our future garden plants from this shop.

Snel geleverd en perfect verpakt

Boompje was erg netjes en stevig ingepakt. Bestelling werd snel geleverd en berichtgeving was snel en juist. Boompje is wat dun dus nog afwachten hoe het aanslaat en uitloopt.

Mooie plant geleverd.

Maar voor een plant veel te veel verpakking!

Snelle levering en goed product

Volkomen in overeenstemming met mijn verwachting

Uitstekend!

Nergens heb ik een artikel zo goed ingepakt zien worden. Echt onwijs professioneel.