Gemakkelijke website, goed contact en goede levering.

Vlotte levering in het verre Portugal. Alles was goed verpakt. Info duidelijk, en onmiddellijk antwoord via email. Doe zo voort!

Excellent service

The plant arrived in perfect condition, well packed and as advised. Very happy with the professional service.

Sterke en gezonde planten!

De planten werden optijd en keurig verpakt geleverd. Ondanks dat het winter is zaten de limoen en jasmijn nog in het blad en hadden ze een gezonde kluit.

Goede service en levering alleen grotere plant verwacht

De service en levering waren goed ! Beter dan bij ander bedrijf waar ik bijna een jaar wacht op dezelfde plant. Had wel verwacht dat de plant iets groter zou zijn.

As i was excepting.

As i was excepting.

zeer positief mooie planten

Erg mooie bananenbomen planten. Goed verpakt en zijn erg mooi vooral de red tiger. Had ze vorig jaar ook al gekocht en groeien snel buiten in de grond en staan heel erg mooi. Worden bijna 2 meter hoog in 1 zomer. Kan ze gewoon in de winter buiten laten in de grond, maar had er ook twee in de pot die ik binnen heb gezet. Ben benieuwd hoe het ze deze zomer vergaat. Snel weer een paar gekocht om alvast binnen een beetje te laten groeien en straks weer buiten te zetten.

Duidelijk,snel !

Zeer tevreden over de snelle antwoorden ,correcte levering naar Belgie(Limburg).

Beetje sneu voor veel geld

Twee weken wachten op iele plantjes in te kleine potten met opgepropte wortels viel ietsje tegen, al is het winter. Hopelijk slaan ze juichend aan in grotere gaten vol potgrond als ze de lente ruiken.

U heeft een Asimina triloba, Ziziphus jujuba en een Calycanthus floridus besteld. Alle planten in een 2 ltr pot. Planten staan pas een half jaar in deze potten. Deze planten verliezen in de winter allemaal hun blad en zijn zodoende helemaal kaal en ogen in deze tijd van het jaar inderdaad iel. In het voorjaar lopen ze weer mooi uit met fris groen blad. Kijk anders even op de website naar het groeiverloop van deze planten in zomer en winter, dan komt u niet voor verrassingen te staan in een bepaalde tijd van het jaar.

Belofte waargemaakt

Prima levering en helemaal wat ik verwacht had. Uitstekend verpakt en de planten zoals op de website staat beschreven geleverd. Ga zo door!

Prima kwaliteit volgens afspraak geleverd.

Het zijn gezonde planten. Ze werden goed beschermd geleverd.

De planten zien er prima uit voor de tijd van het jaar

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling ga voor meer

Goed verpakt en zonder schade aangekomen

Ondanks de drukte bij de post het pakket met de bananenplanten vlug geleverd. Verder was het pakket degelijk verpakt en is er geen schade ontstaan

Top!!

Planten zijn bezorgd. PostNL medewerker leverde de artikelen op zijn kop af. Goed verpakt en alles in goede staat ontvangen.

Goed. Geleverd binnen de aangegeven periode. Kwaliteit van de planten wat moeilijker te bepalen, winter.

Plant besteld, afhandeling prima. Per post bezorgd. Goed verpakt en plant ziet er prima uit. Valt nu verder weinig aan te beoordelen. Als deze in de zomer vol in bloei staat ben ik helemaal tevreden.

Helemaal top!

Overzichtelijke website, heldere uitleg/omschrijving bij de planten en een tijdige bezorging waarbij de planten netjes ingepakt worden voor de versturing per post. Helemaal top!

1 plant is helemaal niets

De Perzische zijde oom is een donker dun steelthe en gaat het volgens mij niet meer doen. Zou het op prijs stellen als hier een nieuwe voor kwam.

De Albizia verliest in de winter al haar blad en bij de maat die u besteld heeft blijft er een dunne stam over. Dit is normaal bij deze planten en ziet er in de winter inderdaad troosteloos uit. Deze lopen in het voorjaar weer uit, lees even de plantbeschrijving voor meer informatie.

Gevonden wat ik zocht

Jammer dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn, al was het maar voor een paar uur per dag. Beantwoording van mijn vraag is niet binnen 24 uur gelukt zoals op de site staat (en na drie dagen nog niets gehoord).

Ik kan email van u terug vinden in het systeem met het opgegeven emailadres. Stuur ons even uw vraag, dan krijgt u altijd antwoord.

de plant was zeer goed beschermd , een verzorgde en gezonde plant , dus ja , alle criteriums liggen bij elkaar om mij hier terug te zien te bestellen , Ik dank U nog verder bij deze om jullie inzet ; grtjes van Carl uit België

Twee boompjes besteld en die zijn geleverd. Er zitten wel wat dagen voor voordat ze verzonden worden maar dat staat al op de website en wie heeft er nu haast met een boom in huis halen ;) ? Netjes verpakt, geen klachten. Ze hebben verder een flink assortiment op de website dus genoeg keuze.

Mijn bestelde planten zijn mooi groot en zien er sterk uit.

Prima levering, zorgvuldige verpakking. Heel fijn.

De bestelde planten zien er heel goed uit.

Het is mijn tweede bestelling en ook deze keer komen de planten heel gezond aan. Ik mag dus hopen dat ze het goed gaan doen in de tuin. Ik heb mijn ervaring al gedeeld met vrienden.

Goed bezig top service

Een mango boom besteld online. Boom was goed ingepakt en via post nl thuis bezorgd. Top ga zo door.

Mooie planten via post.

Alles goed geleverd en heel mooi assortiment citrus planten. Wel jammer dat men niet via telefoon te bereiken is...

prima afspraken en dito plantgoed