Goed ontvangen.

Verpakking is goed en plant ziet er goed uit.

mijn bestellling is troets

heel goed en vreede die plantje

Makkelijke website, goed verpakte Jacaranda!

Snel geleverd, mooie plant!

Niet blij

Op de bestelling staat dat levering op de tuin alleen mogelijk is maandag t/m donderdag tussen 7:30 en 16:00 en postnl probeerde die om 18:29 te leveren wanneer iedereen al lang naar huis is gegaan. Nu twee dagen later, kreeg ik een bericht dat ik die van middag kan ophalen maar ik heb geen auto.

U heeft ruim van te voren via de track & trace code de verwachte levertijd aangeboden gekregen. Via de PostNL app kunt u het bezorgmoment zelf aanpassen zoals in de aan u gestuurde email staat. Als u verder niet meer naar de status van uw pakket kijkt en niets aanpast dan heeft een track & trace code geen enkele zin meer.

Snelle reactie en prima product. Het stond al klaar toen ik de plant kwam afhalen.

Perfetto

Grazie

Fantastisch.

Goede online communicatie naar de klant. Topkwaliteit planten. Wij komen zeker terug.

Mooie plant, duurt wel wat lang met verzenden

Plant is prima met de post aangekomen! Keurig verpakt

Goed verpakt met minimale haast onvermijdbare plantschade

De bestellingen zijn weer op gang gekomen na een tijdje ``uit de lucht te zijn geweest`` vanwege het wegwerken van achterstanden, maar gelukkig is alles weer opgestart. Ook was de communicatie met Palma Verde niet mogelijk en hoop dat dit verbeterd wordt. Vwb. de levertijden die zijn nu nog rond de 14 dgn de planten waren voldoende vochtig en in goede potgrond .

De planten kwamen netjes aan, maar dit waren slechts onbewortelde pluggen.

Ik vond de planten niet goed genoeg beworteld voor verkoop. Toch was ik blij met de plantjes aangezien deze soort nergens anders aangeboden werd op dit moment.

U heeft geen pluggen bij ons besteled, er zijn Colletia in 2 liter pot geleverd en die zijn gewoon geworteld. Heeft u elders misschien pluggen gekocht?

Planten die vaak slecht te kopen zijn worden vrij vlot geleverd tegen een redelijke prijs. Je wordt duidelijk gewaarschuwd voor vertraging als er even niet snel geleverd kan worden (wegens succes). Prima zaak.

Mooie producten voor exoten

Ik was op zoek naar meststof voor mijn Palm. Bij jullie snel gevonden op de site. Alleen jammer van de lange levertijd.

Goede kwaliteit

De Jacaranda die ik besteld heb zag er goed uit en was binnen de opgegeven levertijd geleverd.

Uitgebreide selectie. Planten die ergens anders zeer moeilijk te vinden zijn. Planten zagen er bij aankomst goed uit. Alleen mochten ze wel wat eerder verpot zijn (veel cirkelende wortels) en knelden de bandjes van het bamboestokje in de bast van twee boompjes. Zullen ze wel overleven maar toch. In het algemeen zeker tevreden.

Zoals aangegeven duurde het 20 dagen voordat de bestelling geleverd zou worden, maar deze termijn werd zeker gehaald. De planten zaten netjes verpakt en met een beetje extra water staan ze te stralen op ons terras. Al met al prima ervaring.

Fantastich

Lang moeten wachten op de bestselling. Maar de bestselling was goed en stevig verpakt, mooi en verzorgde plant toegekregen. Een aanrader dus, maar geduld hebben

Zeer netjes

Verzending was zeer netjes verpakt Zeet tevreden over de verzending

Veel keuze in mooie exotische planten

Keurige levering. Netjes verpakt en goede communicatie.

Blakend gezonde plantjes.

Heel tevreden met de goed uitziende planten, je ziet dat ze gezond en wel gekweekt zijn. Top, ik wil verder blijven bestellen bij jullie.

Goed geregeld

Top kwaliteit en netjes geleverd

Mooie bananen boompje gekregen en groot Nu nog een Roode en een blauwe

Planten komen altijd perfect toe, beschrijving in de webshop is altijd correct. Ik kom met plezier terug.

Fraaie planten geleverd en gewoon goed

Uitstekende service en persoonlijk

Kwaliteit

Goede kwaliteit plant. Keurig verpakt.