Goede site

Ik ben helemaal blij met jullie. Mooie site, goed asortiment, duidelijke uitleg en de planten zagen er mooi uit en zijn zorgvuldig ingepakt. Jullie gaan vaker van mij horen. :) Groetjes Erik Kolderie

Mooie goed verzorgde planten!

Verschillende planten besteld. Ze zien er mooi en goed verzorgd uit. Ze waren goed ingepakt zodat ze in perfecte staat geleverd zijn.

Perfecte levering

Jullie hebben een heel mooi assortiment exoten, ook leuk is de beschrijving van de planten met tips naar overwintering toe! Wij hebben een grote leefserre, dus er zullen nog wel bestellingen volgen. Gr.,Karl

Mooie plant

Mooie plant goed verpakt vlug aangekomen

snel en goed verzorgd

idem

Beetje traag in verzenden, maar uitzonderlijk goede bescherming van de planten.

Als je bol.com of een andere webwinkel gewoon bent dan ben je het gewoon dat je planten binnen de 2-3 dagen thuis zijn. Dit is hier niet het geval. En dat is zeer goed. Bij het aannemen van het pakket zie en voel je al direct dat de planten stevig zijn verpakt. Bij het openen zie je dat er uitzonderlijk veel tijd is genomen om de planten klaar te maken om te reizen. Verstevigen van de takken, inpakken van de potten zodat geen korreltje potgrond verloren gaat, het ronduit verankeren van de potten zodat het niet kan bewegen tijdens transport. De planten zelf zijn zeer gezond en goed onderhouden. En exact naar verwachting volgens de beschrijving op de website. Kortom, indrukwekkende dienst!!!!

Prima ervaring

Erg goed verpakt, vlot verzonden.

Correct en verzorgd verpakt en aangeleverd

Betaalbaar verzorgt correct Snelle levering

Banaan

Bananenplant, mooi hoor. Prima plant om mee te experimenteren op school. Jammer dat er geen bananen aan zaten

"Het is nooit te laat als het geluk wacht"

Goedemorgen, de bestelling ontvangen, leeft! Sorry voor het late vertrek, besteld op de 22e, het kwam uit op de 27e en ik maakte me zo lang zorgen over de arme plant in een doos. Vandaag 3 december is het zover en morgen gaan we hem planten, ik hoop dat het de vorst overleeft waar we nu van "genieten". Vertaald in Google, Als je iets niet begrijpt, geef hem dan de schuld. Gelukkig nieuwjaar

alles zoals afgesproken mooi verpakt

alles tip top in orde

snelle levering, heel veilig ingepakt, nog veel dank, Nadine

snelle levering, heel veilig ingepakt, nog veel dank, Nadine

correcte afhandeling

mooi materiaal

Plant zeer goed verpakt

bedankt hoor, tot een volgende keer...

Snel geleverd, perfect verpakt. Nu nog hopen dat de bomen goed groeien.

2 boompjes besteld, en alles werd heel vlug en perfect verpakt geleverd. Echte kwaliteit zal natuurlijk nog moeten blijken over een paar jaren.

Prima levering, snel en volgens verwachting

Zocht al maanden naar deze soort bomen (neemboom), eindelijk gevonden bij Palma Verde. Snel geleverd en in prima conditie.

Prima, snel en goed verpakt.Mooie plant.

Onzin

Granaatappeltje online gekocht

Heb een mooie jonge granaatappel ontvangen die mooi en gezond geworteld was in pot. Goed ingepakt in een doos met bruin papier en ook goed bezorgd. Nu hopen dat hij goed aanslaat in de beschutte tuin waar ik hem vandaag heb geplant!

Eerste bestelling en tevreden

Correct en zorgvuldig verpakt

Geweldige site, enorme assorti aan planten!

Mijn bestelling kwam prima ingepakt aan en in goede conditie! Kan niet wachten tot het voorjaar. Kleine knopjes waren al zichtbaar in de oksels... Het zijn de: Sneeuwklokjesboom de Perzische slaapboom en de pindakaasplant. Hopen dat alles aanslaat! Met vriendelijke groet Ed Burger.

netjes

mooie boompjes, maar wel een erg droge potkluit

Prettig dat er zoveel bruikbare exoten zijn

Ik heb een bestelling van 6 fruitboompjes gedaan. Het pakket is keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Heel veel bruikbare informatie op de site en ook zeer uitgebreid. Aan de hand hiervan kun je een goede keus maken. Jammer dat ik de informatie van de paw paw zaailing niet goed had gelezen. Daar moet ik binnenkort nog een geënte versie bijkopen om over een paar jaar vruchten te kunnen krijgen. Jammer dat de verzendkosten naar mijn mening wat aan de hoge kant zijn. Het zou mooi zijn als bij een bestelling boven een bepaald bedrag de verzending gratis zou zijn.

zorgvuldig verpakt en op tijd thuisbezorgd.

tevreden ermee, duidelijke website

Conform verwachting.