Filters

10

Mooie bijzondere planten tegen een redelijke prijs.

Mooie website met duidelijke omschrijving. snelle levering. Keuze uit verschillende maten van planten.

  • Aanbevelen? Ja
5

Kan beter

Producten lagen mooi op tijd klaar voor afhaal maar de eucalyptus viel zwaar tegen wat een bonenstaak de geadviseerde potgrond voor een citrusboom heb ik ook mijn twijfels over lijkt me iets voor champignons heel veel vezels de tijd zal het leren

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

U komt de planten afhalen en neemt ze vervolgens mee, dan had u ze misschien beter laten staan. Als u er twijfels over had waarom niet direct aan ons gevraagd hoe het e.e.a. werkt. De door u bestelde eucalyptus is een plant van circa 175 cm hoog en op een stammetje. Ze groeien helaas niet anders. De grond is speciale potgrond die wij laten mengen en is zeer geschikt voor deze planten (en zeker niet voor champions), daar kweken we al mee sinds 2005 met veel succes.

9

goede kwaliteit planten

Ik ben erg blij met mijn bestelde citrus planten. moest er wel een paar dagen op wachten. De kwaliteit van de geleverde planten is goed. Als Palma Verde op zaterdag geopend zou zijn voor afhalen had ik de planten zelf opgehaald in plaats van deze te laten opsturen. De planten waren goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Very good

It was worth to wait It arrived well and the plants very healthy

  • Would you recommend us? Yes
10

excelent plants

The plants arrived in good condition, well packaged and fresh. You have gained a new customer. Thanks

  • Would you recommend us? Yes
10

Superb!

Fast and good service. My Black Bamboo arived fast and in perfect condition. I will most certainly buy from Palma Verde again. Kind Regards, Rasmus Denmark.

  • Would you recommend us? Yes
10

Zeer ruim assortiment en fijne persoonlijke service!

Lang gezocht naar de Flamboyant (Delonix Regia)! Palma Verde was de enige die hem verkocht! Ik ontving via email zeer snel reactie op mijn vragen en mijn bestelling werd extra snel verzonden (omdat het een cadeautje was en ik het snel nodig had)! Zeer aan te bevelen!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Snelle levering goed product

  • Aanbevelen? Ja
5

planten verdrukt in 1 verpakking

Planten (Punnica) in 1 verpakking erg in elkaar gedrukt. Ik heb 2 Punnica's besteld, om ze bij elkaar op het terras te zetten, maar de vorm is zo verschillend, 1 punica op "stam" 2e punica meerdere uitlopers vanuit de grond (struikvormig), dat dit niet erg fraai bij elkaar staat.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

U heeft twee Punica granatum Nana besteld en deze planten groeien struikvormig tot laag vertakt. Het is met dit soort planten niet te doen om twee gelijke planten te kiezen, dan had u het mischien beter even aan ons kunnen laten weten wat de bedoeling was geweest. Er stond namelijk niets vermeld bij de opmerkingen. Er zijn namelijk andere opties om wel twee redelijk gelijke planten de gebruiken op uw terras.

10

Goed

Lang moeten wachten voor de rest erg aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed ontvangen.

Verpakking is goed en plant ziet er goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
9

mijn bestellling is troets

heel goed en vreede die plantje

  • Would you recommend us? Yes
8

Prima!

Makkelijke website, goed verpakte Jacaranda!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Snel geleverd, mooie plant!

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet blij

Op de bestelling staat dat levering op de tuin alleen mogelijk is maandag t/m donderdag tussen 7:30 en 16:00 en postnl probeerde die om 18:29 te leveren wanneer iedereen al lang naar huis is gegaan. Nu twee dagen later, kreeg ik een bericht dat ik die van middag kan ophalen maar ik heb geen auto.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

U heeft ruim van te voren via de track & trace code de verwachte levertijd aangeboden gekregen. Via de PostNL app kunt u het bezorgmoment zelf aanpassen zoals in de aan u gestuurde email staat. Als u verder niet meer naar de status van uw pakket kijkt en niets aanpast dan heeft een track & trace code geen enkele zin meer.

10

Prima

Snelle reactie en prima product. Het stond al klaar toen ik de plant kwam afhalen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfetto

Grazie

  • Would you recommend us? Yes
10

Fantastisch.

Goede online communicatie naar de klant. Topkwaliteit planten. Wij komen zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie plant, duurt wel wat lang met verzenden

Plant is prima met de post aangekomen! Keurig verpakt

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed verpakt met minimale haast onvermijdbare plantschade

De bestellingen zijn weer op gang gekomen na een tijdje ``uit de lucht te zijn geweest`` vanwege het wegwerken van achterstanden, maar gelukkig is alles weer opgestart. Ook was de communicatie met Palma Verde niet mogelijk en hoop dat dit verbeterd wordt. Vwb. de levertijden die zijn nu nog rond de 14 dgn de planten waren voldoende vochtig en in goede potgrond .

  • Aanbevelen? Ja
5

De planten kwamen netjes aan, maar dit waren slechts onbewortelde pluggen.

Ik vond de planten niet goed genoeg beworteld voor verkoop. Toch was ik blij met de plantjes aangezien deze soort nergens anders aangeboden werd op dit moment.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

U heeft geen pluggen bij ons besteled, er zijn Colletia in 2 liter pot geleverd en die zijn gewoon geworteld. Heeft u elders misschien pluggen gekocht?

10

Prima

Planten die vaak slecht te kopen zijn worden vrij vlot geleverd tegen een redelijke prijs. Je wordt duidelijk gewaarschuwd voor vertraging als er even niet snel geleverd kan worden (wegens succes). Prima zaak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie producten voor exoten

Ik was op zoek naar meststof voor mijn Palm. Bij jullie snel gevonden op de site. Alleen jammer van de lange levertijd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit

De Jacaranda die ik besteld heb zag er goed uit en was binnen de opgegeven levertijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Uitgebreide selectie. Planten die ergens anders zeer moeilijk te vinden zijn. Planten zagen er bij aankomst goed uit. Alleen mochten ze wel wat eerder verpot zijn (veel cirkelende wortels) en knelden de bandjes van het bamboestokje in de bast van twee boompjes. Zullen ze wel overleven maar toch. In het algemeen zeker tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd