De foto's zijn van hoge kwaliteit en zien er veel mooier uit dan op de website. Bezorging was ook snel ondanks postnl vertraging.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Meet aansichtkaarten van fietsen

De bestelling werd perfect geleverd. Zal zeker vaker bestellen.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Geen suggestie

Vlotte bezorging en goede kwaliteit ansichtkaarten.

Al drie keer heb ik een bestelling geplaatst bij Natuurlijkefoto.nl Over alle bestellingen ben ik zeer tevreden. Ze versturen de bestelling snel, houden je goed op de hoogte via de mail en je bestelling komt mooi en veilig verpakt aan. De keuze aan kaarten in de shop is enorm en iedere keer zie ik weer mooie ansichtkaarten die ik toe wil voegen aan mijn collectie.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kleine dorpen en bezienswaardigheden door heel Nederland. Nederlandse hobbies. Boeken en boekenwinkels. Attractieparken.

Snelle bezorging, goed verpakt en een leuke attentie.

Ik ben net begonnen met postcrossing en had dus kaarten nodig. Ik kreeg dit adres van een vriendin. Ik heb een flinke bestelling gedaan. Er was zoveel keus dat ik bijna niet kon kiezen. De bestelling was er al binnen een paar dagen. De kaarten waren keurig verpakt en er zat zelfs nog een kaart van mijn woonplaats bij met een vriendelijke groet. Ik weet wel waar ik de volgende keer weer op zoek ga naar nieuwe kaarten ;)

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Misschien wat nostalgische kaarten en vintage kaarten.

Perfect!

Mooi en goed ingepakt. Artikelen conform foto's op de site. Persoonlijk bedankje van de verzender.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Er is voldoende aanbod dus geen idee

goede service

Mijn bestelling werd snel geleverd,en ik werd goed op de hoogte gehouden over de verzend tijd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? tuinvogels

Mooie kaarten

Mooi stevige kaarten, mooie foto's netjes verpakt.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kastelen, of gebouwen

Een ruim, aangenaam assortiment kaarten

kaarten voor iedereen wat

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? geen idee eigenlijk

Prima. Helemaal niet duur. Prachtige foto's natuurlijk.

Snel verzonden, overzichtelijke site.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? -

Prachtig

Ik bestel deze kaarten ongeveer 1x per maand. Altijd geweldige kwaliteit. Maar vooral de reacties van de mensen die het ontvangen.... onder de indruk van de mooie kaarten. Waar voor je geld. Ik ben fan!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Bloemen

Mooie kwaliteit kaarten voor een prima prijs. Snelle levering.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Mooie plekjes per provincie

Super goede en snelle levering.

Prima supersnelle levering

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Snoopy, Greetings from

Compleet, keurig verpakt en snel afgehandeld.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? om te af te wisselen grotere variatie bloemen -/natuurkaarten

wel zou ik graag wat meer kaarten van unieke gebouwen , molens boerderijen van de Provincie Groningen vinden op de website. suggesties : Noordpolderzijl , molen Goliat , eemshaven

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Groningen

Snelle service, prachtige kaartjes!

Snelle service, prachtige kaartjes en goed verpakt verzonden!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Geen idee.

Snelle service, goedkope en mooie kaarten

Snelle service. En mooie kaarten voor kleine prijs.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Meer kaarten van provincies en steden/dorpen

Geweldig!!

Zeer mooie producten, scherpe prijzen, ruim assortiment, duidelijke webshop, snelle verzending en goede service!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Assortiment is al erg ruim!

Snelle levering en mooie kaarten

Goede kwaliteit voor een lage prijs, snel bezorgd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Steden, dieren, landschappen, schilderijen

Verzorgde, zeer snelle levering!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? vermelding NEDERLAND ipv Holland

De bestelling komt snel en is prima ingepakt; ook zijn de kaarten mooi en niet te duur.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? hunebedden, stations

goede kwaliteit en service

leuk assortiment; mooie foto's, goede prijs-kwaliteit verhouding en prima service

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? nog meer bleomen

Mooie kaarten en snelle levering. Ben zeer tevreden

Mooie kaarten en snelle levering. Ben zeer tevreden

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? sprookjes, schilderijen van Nederlandse schilders, ballet en dans

Uitstekende service en mooie ansichtkaarten!

Bij mijn bestelling waren de kaarten de eerste maal niet aangekomen (PostNL was de kaarten kwijtgeraakt). Hier melding van gemaakt en toen is de bestelling kosteloos nog een keer gestuurd. Heel netjes opgelost en goed mailcontact hierover gehad. Prijzen zijn goed! Kwaliteit van de kaarten zijn heel goed en stevig verstuurd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Vuurtorens

Alleen maar complimenten

De kaarten zijn van uitstekende kwaliteit en een gevarieerd aanbod. Ook over de levering ben ik erg tevreden, die was snel en alles was keurig verpakt.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Voor postcrossing zouden kaarten met "groeten uit ......" wel leuk zijn.

Altijd goed !

Bestel er regelmatig en het is gewoon altijd goed, de kaarten zijn mooi, de stickervellen prachtig, de bestelling altijd compleet en snel in huis!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Groeten uit en combinaties , dus meerdere foto’s op 1 kaart .