Snelle, verzorgde levering.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Geen mening

Wederom een top service

Al een paar keer besteld en service is nog steeds top!

Zeer goede kwaliteit

Mooie kaarten en groot assortiment! Bijna altijd als ik op zoek ben naar iets kom ik op jullie website uit!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Fantasie met wolven

Tevreden!

Super blij met onze kaarten! Heel mooi en kunnen we anderen blij mee maken. Super bedankt!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Geen opmerkingen!

Zeer uitgebreide keuze en snelle verzending. Fijne service!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Ik vind het aanbod al erg uitgebreid

Leuk en betrouwbaar

Ik bestel hier ansichtkaarten om te gebruiken met Postcrossing. Kaarten worden dezelfde werkdag verzonden. Een groot aanbod met kaarten voor een leuke prijs!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Meer steden

Super veel keuze

Ik was fysiek op zoek naar ansichtkaarten omdat ik ben gestart met postcrossing. Maar die zijn dus bijna nergens te vinden. Toen maar online gaan zoeken en ik kwam deze webshop tegen. Heel veel keuze en meteen een bestelling geplaatst. Zeer snelle bezorging!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Landkaartjes (waarop land van afkomst is te zien)

Mooie kaarten, snelle levering

Erg blij met mijn stapeltje, kan weer even vooruit met Postcrossing.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Noord-Holland: NP Kennemerduinen zou leuk zijn

Super mooie en originele kaarten!

Hele mooie kwaliteit kaarten waar ik veel ontvangers blij mee ga maken.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? n.v.t.

Mooie kaarten

Mooie site, makkelijk zoeken, bestellen en betalen. De kaarten heb ik vlot ontvangen en zijn goede kwaliteit. De foto's zijn zoals op de site.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Stickers van molens en Nederlandse landschappen in de maat 10x15 of 10x10 cm.

Geweldige leuke ervaring

Snelle reactie, snelle verzending en prima prijs

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Provincie Utrecht

Mooie kaarten, snelle service

Mooie kaarten, grote collectie ook, zeer geschikt voor Postcrossing! En ik vind het geweldig dat ik hier postzegels voor Postcrossing kan kopen die niet je standaard saaie postzegels zijn. Snelle verzending, absoluut tevreden!

Snelle en goede levering

Na de bestelling is alles snel en correct afgehandeld. Fijn dat er nog “normale” ansichtkaarten voor een schappelijke prijs verkrijgbaar zijn.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kinderkaarten

mooie kaarten !

Mooie kaarten en voor elk wat wils, doordat ze neutraal zijn en toch een boodschap uitzenden. Goed verpakt en vlot bezorgd. voor herhaling vatbaar.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? markant gebouw/huis/bouwsel met mooi landschapsfoto of doorkijkje gecombineerd. Iets met dieren en humor: een kaart die je doet lachen, dieren kunnen zulke onverwachte dingen doen.

Zoals altijd is de bestelling weer snel en keurig verzorgd verzonden. Altijd klantvriendelijk en hulpvaardig. Ik kom hier graag voor prachtige kaarten!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? nvt

Mooie foto's

Het zijn goede stevige kaarten met daarop heel mooie foto's. Ik ben er blij mee!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? X

Staat hier onder!

Geweldig, gezocht, gevonden en gekregen, super snel allemaal, kom zeker nog eens langs!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Geen ideeM

Leuke kaarten, prima communicatie, snel geleverd. Heel goed.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Ruimte (heelal) en Bijbelse afbeeldingen

Geweldig mooie kaarten . Mooie details en vergezicht en hartverwarmende afbeeldingen .. Veel keuze .

Mijn ervaring is goed en ik zal zeker weer bij u bestellen .

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Ik zou het leuk vinden als er leuke nostalgische huisjes in de natuur bij zouden komen .

Mooie kwaliteit

Mooie stevige kaarten. Afbeeldingen zoals op de website, mooi afgedrukt. Snel geleverd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Ben het assortiment nog aan het ontdekken.

Adembenemend!

Behoorlijk verrast door de prachtige kaarten en stickers die ik heb ontvangen. In mijn fantasie al opgewekt, zo van...'wie ga ik blij maken met zo een mooie kaart uit Nederland? Ben al een paar jaar lid van postcrossing! Ja bestellen zal ik vaker gaan doen!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Per provincie meer 'groeten uit' kaarten

Het zijn mooie kaarten

Ik ben blij met deze kaarten . Ze zijn heel mooi en het zijn geen dubbele kaarten , zoals tegenwoordig alle kaarten . Nu ben ik nog op zoek naar leuke kinderkaarten . Ik vind dit een aanrader .

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? kinderkaarten

Supersnelle en goedverpakte levering van zeer mooie kaarten!

Heel blij mee met de supersnelle en goedverpakte levering van zeer mooie kaarten! Heb de kaarten gebruikt voor een collage aan de muur in de woonkamer. M'n huisgenoten zijn er ook enthousiast over.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? getekende kinderkaarten sprookjes elfjes kabouters

grandioos

bestel na een paar dagen heb ik de wereld thuis op een kaart

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? kerst

Alles ging volgens de verwachting.

Ik ben tevreden. De 30 seconden zijn om.

Kerkdreef 32

9821 PS Oldekerk