Snelle levering met mooie kaarten

Super snelle levering met mooie ansichtkaarten en kreeg zelfs nog mooie stickers bij mijn bestelling. Top service!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Zonsondergang en zonsopkomst, strand-/duinfoto ‘s

Prima , mooie kaarten , snelle levering.

Fijn dat de kaarten binnen 2 dagen bezorgd werden , mooi kaarten , fijn prijsje.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Dubbele kaarten.

Makkelijk bestellen uit een mooie collectie kaarten die daarna snel worden geleverd.

Voor het versturen van leuke kaartjes voor de postcrossings ben ik altijd op zoek naar iets passend. Gelukkig heb ik bij Natuurlijkefoto.nl veel keus.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Huisdieren zoals kippen, konijnen, etc

ruime keuze ansichtkaarten.duidelijke site.en top als ze verstuurd worden super snel en top verpakt

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? vervoer

Levering volgens verwachting

Makkelijk besteld en zeer snel en correct geleverd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Van mijn stad, Schiedam. Kaarten van kunst en stripfiguren.

Prachtige kaarten

Hele snelle en goede levering. De kaarten hebben een prachtige kleur en er is keuze uit een enorm assortiment. Ik ga hier voortaan al mijn kaarten en postzegels bestellen.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? kaarten van de Groote Peel zouden erg mooi zijn

Nicht zu viel versprochen!

Ich wohne in Deutschland und die Lieferung erfolgte innerhalb von 2 Tagen. Wunderschöne Karten, gute Qualität, perfekt verpackt. Hier wird nicht zu viel versprochen, sondern alles gehalten.

• Autos

Vlot

Prachtige kwaliteit!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Meer seizoensgebonden kaarten

Mooie kwaliteit kaarten en niet duur. Als verrassing nog mooie stickers erbij geleverd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Dieren zijn altijd leuk, bloemen, streken zoals de Veluwe, Zuid-Limburg

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? nvt

dat was snel,

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? is al ruime keuze

Mooie kaarten, voor een zacht prijsje.

Heldere web site, veel keus, mooie kwaliteit, snelle service.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? er is al veel keus

Alles ging uitstekend

Totaal geen aanmerkingen. Kwalitatief mooie foto op de kaart. Beveel het bedrijf zeer aan

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Er is al een grote keuze

keuze is reuze

prima veel te veel mooie kaarten te koop. en dit is alleen maar positief bedoeld. snelle levering. goed verpakt

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? vliegtuigen

Prachtige kaarten voor een redelijke prijs

Ik vind de foto's heel erg mooi, zowel van de dieren als van de land- schappen. Heel duidelijk, en prachtige kleuren. Ook een goede service. Een opbouwend kritiekpuntje: De gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid zijn niet te lezen, zo klein afgedrukt.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? b.v. weerfoto's, wolkenluchten

gebruiksvriendelijke site, gevarieerd aanbod

Bestelling wordt goed en snel afgehandeld. Als Getuige van Jehovah schrijf ik vaak een kaart aan vrienden en bekenden, en zo'n kaart met mooie dieren en bloemen erop past bij positieve gedachten. Ik verwijs dan naar de Maker ervan. En naar info op jw.org, dus blijf mooie kaarten produceren!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Landschappen (bij water), maar geen gebouwen erop

Super mooie kaarten. En alles zo snel geleverd en fijn verpakt. Kijk nu al uit naar mijn volgende bestelling.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Dalmatiërs

Kaarten zijn weer mooi en snel bezorgd

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Eendjes

Geweldige kaarten met de mooiste natuurforo’s

Toegankelijke website met leuke aanbiedingen . Vlotte levering f

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Hondenrassen

netjes Er was een postzegel El niet. Keurig aangegeven en vervangend vel gestuurd, nadat ik gekozen had.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Koffie, thee, egeltjes

De foto's zijn van hoge kwaliteit en zien er veel mooier uit dan op de website. Bezorging was ook snel ondanks postnl vertraging.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Meet aansichtkaarten van fietsen

De bestelling werd perfect geleverd. Zal zeker vaker bestellen.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Geen suggestie

Vlotte bezorging en goede kwaliteit ansichtkaarten.

Al drie keer heb ik een bestelling geplaatst bij Natuurlijkefoto.nl Over alle bestellingen ben ik zeer tevreden. Ze versturen de bestelling snel, houden je goed op de hoogte via de mail en je bestelling komt mooi en veilig verpakt aan. De keuze aan kaarten in de shop is enorm en iedere keer zie ik weer mooie ansichtkaarten die ik toe wil voegen aan mijn collectie.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kleine dorpen en bezienswaardigheden door heel Nederland. Nederlandse hobbies. Boeken en boekenwinkels. Attractieparken.

Snelle bezorging, goed verpakt en een leuke attentie.

Ik ben net begonnen met postcrossing en had dus kaarten nodig. Ik kreeg dit adres van een vriendin. Ik heb een flinke bestelling gedaan. Er was zoveel keus dat ik bijna niet kon kiezen. De bestelling was er al binnen een paar dagen. De kaarten waren keurig verpakt en er zat zelfs nog een kaart van mijn woonplaats bij met een vriendelijke groet. Ik weet wel waar ik de volgende keer weer op zoek ga naar nieuwe kaarten ;)

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Misschien wat nostalgische kaarten en vintage kaarten.

Perfect!

Mooi en goed ingepakt. Artikelen conform foto's op de site. Persoonlijk bedankje van de verzender.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Er is voldoende aanbod dus geen idee