mooie ansichtkaarten van goede kwaliteit. geweldige stickers en een goede prijs! en zeer snel verzonden!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? teddy bear, typical stories in NL

Geweldige foto's, snelle verwerking. Netjes opgestuurd.

Altijd een feestje om kaarten uit te zoeken en te ontvangen. Super mooie foto's en wat zo leuk is, regelmatig bijzondere postzegels van enkele foto's. Ook de stickers zijn erg leuk om te plakken.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Geen idee

Prachtige kaarten

Prachtige kaarten voor een mooie prijs. Verstuur iedere maand zo'n 25 kaarten naar zieken en ouderen die altijd blij zijn met een mooi kaartje. Zal deze site onder de aandacht brengen bij onze Stichting. Kom hier zeker terug om mijn voorraadje op peil te houden er is zoveel keus!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Keus genoeg

Snelle verzending en mooi assortiment

Mijn kaarten waren snel en goed ingepakt geleverd. Ik bestel zeker nog een keer.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Monumenten uit provincies misschien, maar ik ben erg blij met het assortiment

Mooie foto's!

Mooie foto kaarten. Enig punt van verbetering is dat ze allemaal in plastic zakjes kwamen. Dat kan wel wat milieubewuster. Wel heel fijn dat ze per brievenbuspakketje werden verstuurd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Nog meer vogels

Geweldige service

Mooie kaarten en id stickers, alleen jammer die zijn op dure bezorging voor paar stickers

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Amsterdam en Nederland kaarten

Mooie kaarten, uitstekende kwaliteit

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Katten

Mooi product, goede service

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Nvt

Mooie kwaliteit wenskaarten.

Doen wat ze beloven. Kaarten zijn eenvoudig, puur natuur. En nmooie prijs!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kinderkaarten

Snelle levering, goed verpakt

Zie hierboven

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Setje hondensoorten

Leuk assortiment kaarten, aantrekkelijk geprijsd, na betaling waren de kaarten snel in huis, netjes verpakt met duidelijke adressering. Kortom, heb je (ook heel originele) kaarten nodig? Bestel ze bij Natuurlijkefotos.nl!

prima verzorgd!

Vlotte levering, goede verpakking, mooie kaarten.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? steden en dorpen.

Mooie kwaliteit kaarten, leuke producten (ID-stickers voor Postcrossing) en geweldig leuke 'beloningstickers' met Hollandse afbeeldingen die ik gebruik om Postcrossingskaarten mee op te leuken. Snelle service, keurig verpakt.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Ik zou nog wel meer stickers van Hollandse afbeeldingen willen zien.

Supersnel en nette bezorging

Supersnelle levering, bezorging en afhandeling. Alles netjes verpakt. Hele goede afhandeling per email en makkelijk te bestellen.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Natuur

Mooie ansichtkaarten, ruim assortiment en heel belangrijk: goed verpakt en super snel geleverd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kaarten uit meer Nederlandse steden

Mooie kaarten ontvangen, prima verpakt, goed op tijd en prima kwaliteit! Zeker voor herhaling vatbaar....

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Spelletjes zoals bv schaken, handwerken zoals bv breien...

Zéér goed!

Ik doe sinds korte tijd aan postcrossing en bestel bij jullie mijn postzegels, stickers en kaarten. Alles wordt zeer goed verzorgd en snel en netjes verzonden. Bedankt daarvoor!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Eigenlijk is alles er al

uitstekend

makkelijk te bestellen, snel geleverd, mooie kwaliteit kaarten en grote sortering

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? wat meer uit Flevoland, bijv. architextuur in Almere

Levering tot tevredenheid.

Deze kaarten zijn niet voor mijzelf. Heb deze gekocht (als mantelzorger) voor een 99 jarige. Hij heeft ze met een vergroot apparaat bekeken en was zeer blij met zijn nieuwe kaarten. En ik ben ook blij!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Maak hem niets uit. Is met alles tevreden maar de treinen vond hij toch de mooiste (heeft vroeger een modeltreinbaan gehad)

fantastische kaarten

ruime keuze, snelle service, leuke aanbiedingen

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? mooie quotes

Wow!

Erg mooie kaarten, vlot geleverd voor een scherpe prijs!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Voor postcrossing zou het leuk zijn om een kaarten set per provincie te kunnen bestellen.

Prachtige kaarten.

Makkelijk bestellen en snel in de brievenbus.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Vogelsoorten

Netjes verzonden , erg verzorgd en snel! Bedankt !

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Nog meer postcrossing ID sticker vellen :)

Mooie kwaliteit

Hele mooie kaarten en stickers! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Vind dat er genoeg keuze is

Kreeg een mail dat ik vergeten was om de kortingscode in te vullen van black friday ,kreeg het geld terug gestort.dit hoor je niet vaak,geweldig

32 Kerkdreef

Oldekerk 9821 PS