Mooie kwaliteit

Mooie stevige kaarten. Afbeeldingen zoals op de website, mooi afgedrukt. Snel geleverd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Ben het assortiment nog aan het ontdekken.

Adembenemend!

Behoorlijk verrast door de prachtige kaarten en stickers die ik heb ontvangen. In mijn fantasie al opgewekt, zo van...'wie ga ik blij maken met zo een mooie kaart uit Nederland? Ben al een paar jaar lid van postcrossing! Ja bestellen zal ik vaker gaan doen!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Per provincie meer 'groeten uit' kaarten

Het zijn mooie kaarten

Ik ben blij met deze kaarten . Ze zijn heel mooi en het zijn geen dubbele kaarten , zoals tegenwoordig alle kaarten . Nu ben ik nog op zoek naar leuke kinderkaarten . Ik vind dit een aanrader .

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? kinderkaarten

Supersnelle en goedverpakte levering van zeer mooie kaarten!

Heel blij mee met de supersnelle en goedverpakte levering van zeer mooie kaarten! Heb de kaarten gebruikt voor een collage aan de muur in de woonkamer. M'n huisgenoten zijn er ook enthousiast over.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? getekende kinderkaarten sprookjes elfjes kabouters

grandioos

bestel na een paar dagen heb ik de wereld thuis op een kaart

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? kerst

Alles ging volgens de verwachting.

Ik ben tevreden. De 30 seconden zijn om.

Ik heb contact opgenomen omdat ik een vraag had. Ik ben uitstekend geholpen en de bestelling die ik heb gedaan heb, is keurig netjes op tijd thuis bezorgd, in de brievenbus.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? -

Mooie ansichtkaarten en snel bezorgd

De ansichtkaarten waren heel snel bezorgd en zien er prachtig uit! Zeer goede kwaliteit, zeker een aanrader.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Foto's van auto's (pakket) foto's van honden (pakket) misschien Nederlandse uitspraken

Uitstekende service van Natuurlijkefoto.nl

Bij het bestellen ging er wat mis met de kortingscode die belooft werd. Al een uur na de melding bij de klantenservice, in het weekend, kreeg ik bericht dat er iets mis was en dat het defect hersteld is. Dit soort service is schaars, maar bij Natuurlijkefoto.nl is klantenservice dus echt ook klantenservice en niet slechts een loket. Primadeluxe geregeld en blij met mijn bestelling. Ik heb alle sets stadsgezichten aangeschaft.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Nederlandse stadsgezichten en landschappen.

Prachtige kaarten !

Heel leuk om dit in je brievenbus te vinden ! Schitterende kaarten waar ik weer veel mensen blij mee kan maken

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Zou het niet weten.

Veel keus, snelle levering

Mooie site met veel keus. Eens de keus gemaakt en de bestelling geplaatst ligt het pakketje binnen een paar dagen op de mat.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Weet ik niet, ik heb hier voldoende keus

Goede kwaliteit foto’s voor een lage prijs, heel tevreden!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Honden fotos

Vlotte en professionele verwerking van mijn bestelling.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Windmolens en watermolens

Alle artikelen snel geleverd

Snel geleverd, prima kwaliteit van de kaarten

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Sterren, maan, planeten

Mooie kaarten

Ruim 100 kaarten gekocht voor Postcrossing, breed assortiment, goede kwaliteit, sets zijn netjes verpakt in zakjes. Snelle en correcte afhandeling en verzending. Zeker een aanrader!

Wachten,wachten,wachten.

Op 19 december heb ik een bestelling geplaatst,op 20 december ontving ik een email, '" de bestelling is verzonden ". Gehoopt om de bestelling voor of op 23 december te ontvangen,maar helaas,helemaal niets.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Geen idee.

Mijn ervaring met deze site is goed

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? nvt

PRACHTIG!

Veel keus, voor mooie, betaalbare kaarten. Goede service, duidelijk overzicht op site. Ik ben zeer tevreden.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Vrachtwagens of oldtimer auto's

Mooie foto’s

Mooie foto,s ,netjes verpakt,snelle verzending.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Tuinen

Mooie stevige kaarten en goede service

De kaarten zijn stevig en heel netjes ingepakt en verzonden. Ik ben er blij mee!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Nvt

Snelle levering & goede kwaliteit

Hele mooie betaalbare kaarten. Ze werden snel en netjes verzonden en zien er goed uit. Ik ben er blij mee!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Misschien iets meer nog met (losse) bomen.

Dit was mijn tweede bestelling bij dit bedrijf Wederom puntgave foto’s

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Niet

geweldig

de bestelling was gauw binnen, was uitstekend verpakt. mooie stevige doos, de kaarten in plastic zakje. en zijn erg mooie kaarten.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? met provincie kaarten

Mooie kaarten, vlotte levering.

Zie boven

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Is al breed assortiment

snelle acurate levering

Kaarten besteld als cadeau, top geleverd binnen 1 dag. beter kun je niet wensen.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Misschien (oude) auto's en motoren, (voor de liefhebber, of voor postcrossing.