Snelle verzending, goed verpakt.

Doordat de bestelling in plastic zat verpakt, kwam het droog aan. Het was ook compact verpakt waardoor het niet was gaan verschuiven. Hierdoor was het niet verkreukeld of gescheurd. De kaarten zijn prachtig! Ideaal voor postcrossing of bijvoorbeeld om in een lijstje op te hangen

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Karakteristieke figuren, zoals Jip en Janneke, Nijntje, Winnie the Pooh enz

Heel blij mee

Mooie kaarten, goede kwaliteit, betaalbaar en supersnelle levering.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? geen idee.

Mooie kaarten en snel geleverd

Fijne site, mooie kaarten, goed geprijsd en erg snel in huis

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Assortiment in prima

snelle levering van prachtige kaarten!

mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgd, ik ben er erg blij mee, de kaarten zijn heel mooi!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? wilde dieren

Prachtig

Mooie kaarten en stickers, gisteravond besteld en vandaag al verzonden. Kijk dat gaat lekker snel. Altijd goed verpakt.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kinderkaarten

Goede vlotte service!

Vlot geleverd! Keurig verpakt! Tevreden!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Bomen

Super mooie foto kaarten

Al direct een beoordeling gestuurd Afzender: Tila

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Boerderij…. meer traktors, kalfjes, varkentjes kipjes…. en eventueel Paaskaarten kip met eitjes….maar assortiment is al vrij groot

Mooie kaartjes en snelle levering

Kan ik solliciteren als fotograaf?

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Niets

zeer goed

mijn ervaring is als goed te noemen

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? weet ik niet

Goede ervaringen met Natuurlijkefoto.nl

Wat ik aan kaarten bestel bij Natuurlijkefoto.nl komt altijd goed verpakt en heel snel aan!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? géén idee!!

Prachtige kaarten met snelle levering

Bestel hier al jaren met regelmaat ansichtkaarten, heel groot aanbod met diverse thema's voor verschillende seizoenen, altijd heel tevreden en de prijzen zijn prima. Levering altijd heel snel via PostNL. Kom hier zeker weer terug.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Ik ben gek op treinen dus meer hiervan zijn altijd welkom

Goed vezorgt prima kaarten

Goede kwaliteit kaarten. De kaarten zitten zorgvuldig in gepakt en waren op tijd binnen. Doe jij aan postcrossing dan zijn deze kaarten helemaal super.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Recept kaarten maar het assortiment is al ruim en groot

Aanrader voor Postcrossing!

Hele fijne website met betaalbare en nette kaarten. Ik doe zelf aan Postcrossing en aangezien er hier in de omgeving geen leuke kaarten te vinden zijn, koop ik ze online. De website is overzichtelijk, de prijzen zijn top en het verzenden is snel en netjes. De kaarten die als pakket aangeschaft zijn zitten bij elkaar in een zakje, en de algehele verpakking is meer dan netjes. Ik heb de pagina opgeslagen onder mijn favorieten :)

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Misschien behalve kastelen, vuurtorens en molens ook andere bekende gebouwen uit Nederland? Euromast, CS Amsterdam, Markthal, de Domtoren, Sint Jan, Rijksmuseum, enz. En dan 1 op een kaart maar ook meerdere gebouwen op 1 kaart, gesorteerd op plaats of soort gebouw.

Super winkel!

Geweldige kwaliteit! Heel snel afgeleverd! Prima!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Alles prima!

Goede producten en service

De prijs kwaliteitsverhouding van de producten zijn erg goed! Ook de service vind ik fijn. Ik ga hier zeker vaker kaarten kopen aangezien ik aan postcrossing doe.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Ik heb geen specifieke kaart/set ik vind ze allemaal leuk

Prima kwaliteit en snelle levering

Prima, snel en goed verpakt

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Grappige kaarten en kaarten met een eenvoudige tekst voor podtcrossing

De kaarten zijn prachtig en origineel. Kwaliteit is prima. Alleen de plastic zakjes waarin het geleverd wordt, zijn te krap. Een heel gedoe om het stapeltje kaarten er zonder beschadigingen uit te krijgen. Vandaar de 4 sterren ipv 5.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Condoleance

leuke kaarten, goed verpakt, en snel verzonden. Helemaal tevreden.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? landschap

Mooie kaarten voor lage prijs

Mooie kaarten voor lage prijs

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Natuur

super super mooie foto's

De foto's die ik heb besteld zijn in het echt nog mooier dan op de site! Top! Het duurde alleen lang voordat ik het pakketje in de brievenbus had. Ik kreeg bericht dat pakketje 19 juni was verstuurd en ik had het 24 juni pas in de brievenbus.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? geboorte baby

Voor foto kaarten is dit mijn favoriete shop!

Ik heb nu meerdere keren wat besteld. De levering is altijd snel. Keurig verpakt en duidelijke communicatie! De prijs maakt het compleet! Ik kom terug.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Insecten, uitvergroot

Goed, maar 't duurde lang.

Goede kwalitet. Veel keuze. Niet te duur. Bezorging duurde wel heeeeeel lang.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Koninklijke familie

Snelle levering, keurig verpakt.

Een aantal kaarten besteld om voor postcrossing te gebruiken. Weer eens wat anders als de standaard kaarten uit de molen van de boekhandel in het dorp. En de helft goedkoper.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Steden

Naar verwachting fantastisch!

Mooie kaarten, op tijd. Gewoonweg geweldig!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Meer steden in Nederland

mooie ansichtkaarten van goede kwaliteit. geweldige stickers en een goede prijs! en zeer snel verzonden!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? teddy bear, typical stories in NL