Mooie kaarten en divers

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Groeten uit nederland

Natuurlijkefoto levert echte platjes

De ansichtkaarten zijn van goede kwaliteit en mooi ontworpen. De verpakking en verzending zijn onberispelijk en de prijs is redelijk.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Uitbreiding van het assortiment dubbele kaarten zou ik toejuichen

Super snelle levering, heel netjes verpakt en super mooie kaarten!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? De site heeft al super veel keuze!

Goed, snel en netjes ontvangen.

Na het bestellen snel het bestelde ontvangen, en buitengewoon netjes verpakt. Top

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid?

Mooie kaarten, maar moeilijk te beschrijven

De kaarten zien er prachtig uit met een mooie gloss. Bij de concurrent was dat wel anders, van daar ontving ik matte kaarten zonder adresregels. Het groene golfje onder het logo op de achterkant vind ik wat storend, maar oké. Op het eerste gezicht was ik heel blij met de kaarten, totdat ik ze ging beschrijven... Ik gebruik ze voor Postcrossing en de site richt zich ook duidelijk op deze doelgroep. Ik schrijf met verschillende kleurtjes sneldrogende fijnschrijver, zodat er meer oppast doordat ik vlak langs het adres kan schrijven. Maar helaas absorbeert de kaart de inkt niet en wordt het één grote vlekkenbende. Nou ben ik links, maar met deze pennen heb ik nooit eerder last gehad (bij honderden kaarten van verschillende merken). Zelfs als je na iedere zin een tijd wacht, droogt het bijna niet. Het is zo erg dat ik het reviewverzoek maar weer uit mijn prullenbak heb gevist om hier wat van te zeggen. Ik heb het adres zelfs drie keer moeten schrijven en dat staat nog wel rechts (zonder te vegen met mijn linkspoot dus) omdat het anders niet te lezen was in bruin. Veel Postcrossers kicken op vulpennen of gekleurde stiften, maar de kaarten zijn waarschijnlijk alleen met een balpen te beschrijven en dan wordt het toch een vlekkenbende voor de linkshandigen. Jammer!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Illustraties

Beste Jennifer, Bedankt voor je review. Wij zijn op de hoogte dat een aantal oudere kaarten een wat gladdere achterkant hebben en moeilijker te beschrijven zijn met speciale fijnschrijvers. Met een balpen lukt dit overigens wel. Bij een nieuwe druk of herdruk van een oudere ansichtkaart houden wij hier enkele jaren al rekening mee. Met vriendelijke groet, Natuurlijkefoto.nl

zeer goede service

Mooie foto's en goede prijzen en levering

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? meer konijnen en ezel kaarten

Snelle levering en goede communicatie

Dit is mijn eerste aankoop en ik ben er erg tevreden mee en ik kon nog wat kaarten bij bestellen. Ook fijn dat er boven €25 geen verzendkosten zijn. De prijzen van de kaarten Zijn ook laag en er zijn de nodige kaarten voor €0,60 een aanbeveler dus zeker als je veel kaarten verstuurd en of aan postcrossing doet.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Fantasie of spirituele kaarten of met een quote

Prima, snelle levering. Er wordt duidelijk gecommuniceert wanneer je jou bestelling kan verwachten.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Traditie kaarten

Mooie kaarten; uitstekende service

Mooie foto kaarten en snel bezorgd. Uitstekende service

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? n.v.t.

zag er prima uit!!!

mooie foto's

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? ????

besteld, betaald, volgende dag in huis

Snelle reactie op mijn actie. zo snel lijkt overtoom wel.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? imposante gebouwen in Nederland

Vlot en ongeschonden

De bestelling kwam vlot, brievenbuspakje. Alles wat netjes verpakt en kwam heelhuids aan..

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Art Deco en jugendstil

Goed geholpen, mooie ansichtkaarten

Mooie setjes ansichtkaarten. Service als er iets niet lukt, en een snelle verzending.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? vintage kaarten

Prachtige plaatjes

Ik wordt blij als ik naar de foto's van verschillende dieren, seizoenen en provincies kijk. Bedankt!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Suggestie: Mensen, muziekgroepen, culturele activiteiten, bezigheden.

prachtige kaarten, niet echt goedkoop

vlotte bestelling, keurig verpakt

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? kinderkaarten, humor

Keurig de snelle levering. Prachtige kaarten. Hoewel ik sommige winterkaarten van iets mindere kwaliteit vind dan de rest. De veluwe kaarten zijn prachtig!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? honden

Snelle service, prachtige kaarten.

Snelle levering en prachtige kaarten!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kinderkaarten en misschien kaarten met tekst zoals bijv gefeliciteerd, beterschap.

Veel keus, vlotte levering en netjes verpakt

Veel onderwerpen die aansluiten bij wensen van postcrossers wereldwijd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? groet'n oet grunn

uitstekende kwaliteit

de afhandeling van de order en de kwaliteit van de kaarten zijn weer perfect!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? kunst kaarten zou ok zeer waarderen

De kaarten zijn prachtig, mooi dikke kaarten ook.

Goede kwaliteit kaartjes, prachtige foto’s en ik ben er heel blij mee!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Dieren (katten, dierentuin dieren)

Prima bedrijf

Goede kwaliteitskaarten,mooie prijs,prima verpakt. De zonsondergangskaarten zijn..om..bij..weg..te..zwijmelen. Zeer aanbevolen

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Bossen

goed geregeld

Voor mijnhobby postcrossing maar weer aantal postkaarten besteld zeer nette kaarten bezorging een dag na bestelling prima

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? zwarte piet kaarten

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kerstkaarten algemeen

Alles naar wens.

Alles geleverd zoals gevraagd. Goed verzorgd bezorgd. Tijdig bezorgd. Dus wat wil je nog meer. Chapeau!!!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Filmacteurs

Super mooie kaarten

De kaarten gebruik ik voor postcrossing en ze zijn super mooi en niet duur

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Brabantse dorpen