Super mooie kaarten

De kaarten gebruik ik voor postcrossing en ze zijn super mooi en niet duur

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Brabantse dorpen

Mooie foto kaarten. Gord verpakt en snel geleverd!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Dagelijke voorwerpen

Mooie foto's

Mooie foto's, ruime keus, redelijke prijs (Postcrossing vraagt véél kaarten!), snelle levering en altijd correct.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Nederlandse kostuums

Afbeeldingen conform voorbeelde, bestelling keurig verpakt en per post bezorgd in stevinge verpakking. Snelle levering.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? verschillende wilde dieren en meer keuze uit mooie bloenen foro’s, met bijvoorbeeld dieren ( insecten, kolibri’s)

Leuke kaarten en snelle levering

Voor postcrossing ben ik altijd op zoek naar kaarten, liefst met een Nederlands plaatje. Die zijn in het digitale tijdperk soms moeilijk te vinden, maar hier slaag ik altijd

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Even geen idee

Zeer goede en coulante service

Mijn bestelling (brievenbuspakketje) werd niet bezorgd door PostNL. Na bellen met PostNL en lang wachten (pakketje zou zoek geraakt zijn) heeft Natuurlijkefoto.nl het pakketje opnieuw, kostenloos naar mij verzonden. Dit vond ik zo een bijzondere en zeer klantvriendelijk gebaar, ik werd er erg blij van. Kan deze site dan ook bij iedereen aanbevelen!!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Typisch Nederlands

Mooie kaarten, snelle verzending, goede prijs

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kruiwagens, lantaarnpalen, ramen en deuren, insecten

Snelle levering, precies wat je besteld, keurig verpakt.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Niet nodig, mis niets

Mooie kaarten

Goede kwaliteit kaarten, mooie foto's. Snelle bezorging!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Stationsgebouwen

Mooie kaarten, goed verpakt

Mooie natuurfoto kaarten, extra korting i.v.m. vakantie, goed verpakt en vlot verstuurd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? ?

mooie kaarten, goede prijs kwaliteit verhouding

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? nvt

Mooie kaarten

Wat een mooie kaarten, heb er een mooie collage van gemaakt. En al een paar verstuurd. Kom zeker een volgende bestelling doen

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Met sommige foto's mogen wel meer staand(verticaal)

Super.

Leuke foto's. Een keer wat anders.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Van het wad.

geweldig

veel soorten voor postcrossing ben er blij mee

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? landschap van Nederland

Gewoon goed

Prachtige kaarten, veel verschillende onderwerpen, snel en goed verzonden.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? ,boten

Natuurlijk goed

Mooie plaatjes voor natuurbeleving

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Coach spreuken

Geweldig mooie kaarten

De foto's op de kaarten zijn van goede kwaliteit. De jaren zijn echt de moeite waard om te versturen.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Beelden , kunst

Snelle levering & mooie kaarten

Ben Tevreden. Van harte aanbevolen!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Ze hebben al een heel Groot assortiment.

Snelle keurige levering , kwaliteit van het product viel iets tegen .

De kaarten waren mooi verpakt en een correcte levering . Er stond bij dat de kaarten op glanzend papier gedrukt werden , vond ze echter tamelijk mat .

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Er is denk ik keuze genoeg

Leuke verschillende kaarten voor elk moment

Makkelijk en overzichtelijk te bestellen , snel geleverd, leuke prijs

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kaarten specifiek voor de man

Zeer tevreden over het gemak van het plaatsen van een bestelling!

Vandaag voor de derde keer een bestelling geplaatst. Ik ben zeer tevreden! De snelheid van het bezorgen is top. Het wordt keurig in een doosje geleverd waardoor de kaarten mooi blijven. Bestellen in de webshop is ook nog eens makkelijk en boven een bepaald bedrag betaald je geen verzendkosten. Een aanrader om een bestelling te plaatsen.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Er is al een ruim assortiment

mooie kaarten

mooie kaarten voor een mooie prijs en snel verstuurd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? unesco Nederland

snel mooie kaarten in huis

Goede keuze op de site, mooie kaarten met mooie foto's, altijd iets te vinden voor een gelegenheid. Snelle levering, mooi verpakt.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? -

prachtige kaarten, goede service

ben altijd heel blij met de mooie fotokaarten, voor een goede prijs, en met mij de mensen aan wie ik ze stuur, ga zo door!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? is goed zo

Prachtige kaarten tegen een redelijke prijs!

Veel mooie dierenfoto's.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Auto's en motoren.

Kerkdreef 32 9821 PS Oldekerk