Schitterende items en geweldige service!

Al geruime tijd bestel ik producten bij de webshop van Natuurlijkefoto.nl en dat bevalt prima, hele mooie items, ruime keuze, scherpe prijzen, snelle verzending en goede service/afhandeling. Kortom ik kan aanraden eens een kijkje te nemen en bestelling te plaatsen.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Eventueel nog meer landschappen van Nederland of andere landen.

Goede snelle service en mooie kaarten

Verschillende kaartensetjes uitgezocht. Die kwamen in gesealde zakjes in een doosje keurig de volgende dag bij mij in huis. Prachtige foto’s op lekker ouderwetse ansichtkaarten. Ik ben er dol op!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Ezels en alpaca’s

Mooie kaarten!

Goede kwaliteit kaarten met mooie plaatjes er op!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Geschiedenis

Snel en goed thuis bezorgd

Mooie kaarten en netjes ingepakt. Ik ben zeer tevreden!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Bloemen

De ansichtkaarten werden snel en goed verpakt opgestuurd

Er is een ruime keuze. De ansichtkaarten werden snel en goed verpakt opgestuurd.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Geen idee

Besteld en super snel in huis!

Top service, mooie kwaliteit, netjes verpakt.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Vintage kaarten

tevreden

Doen wat ze beloven, snelle en goede levering, goed produkt

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? gewone ansichtkaarten die bijna niet meer te krijgen zijn in Nederland

Supersnel geleverd, netjes verpakt

Supersnel geleverd, netjes verpakt, zeer tevreden.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? geen idee

super

snelle levering, netjes verpakt

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? provincie kaarten

Mooie kaarten goed verpakt en snel bezorgd

Een leuk assortiment kaarten om uit te kiezen en prima service!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Stadhuizen, paleizen, werelderfgoed plekken geiten, luchtfoto's en moderne bruggen. Lanschapskaarten met een wit randje eromheen.

Geweldig mooi.

Wat een prachtige kaarten en ook zoveel keus. Uitstekende service. Kan niet anders zeggen. Wordt ook goed ingepakt. Echt met zorg gedaan allemaal.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Misschien met beren ?

Lekker snel

Prachtige foto's voor al van de dieren ben er dol op Een echte aanrader en niet duur.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Nog meer dieren

Mooie betaalbare kaarten

Ik bestel altijd mijn kaarten bij natuurlijkefoto Mooie collectie, betaalbare artikelen en een prima service. Had een vraag en werd meteen zo goed geholpen.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Bleu cat

Snel!!

Ik heb voor de tweede keer besteld. Moeilijk kiezen hoor zoveel mooie kaarten. Deze keer vooral postzegels besteld. Aantal kaarten. Ook stickers die zijn ook erg mooi. Levering snel, en netjes verpakt! Ga zeker vaker bestellen.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Mooie kaart met hunebed.

Hele mooie ansichtkaarten

Ik heb hier al vaak ansichtkaarten gekocht voor mijn postcrossing hobby. Erg leuk. Ze worden altijd goed ontvangen en goed gewaardeerd. Top kwaliteit ook.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Speciale postcrossing kaarten

Prachtige kaarten snelle levering

De kaarten zien er heel mooi uit, fijne site, snelle levering

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Grappige kaarten

Snelle levering Kaarten zijn heel erg mooi Goed verpakt

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Foto's uit de achterhoek?

Prima kwaliteit en snelle levering.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kaarten van Almere zou leuk zijn.

Snel antwoord en levering

Prachtige kaarten en goede prijs

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Groeten uit hoeksewaard

Keurig netjes

Mooie kaarten en postzegels, netjes verpakt, onbeschadigd, fijn dik en goed te gebruiken.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? koffie, thee

Zoals altijd: uitstekend

Snelle levering. Mooie kwaliteit. Prettig contact.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Wat meer kaarten van Leeuwarden. Ook Gelderse steden.

Snel, mooi,netjes

Ziet er goed uit, snel geregeld

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Geen

Mooie kaarten!

Hrt duurde even, want de post was npgal vertraagd. Uiteindelijk werd er goed meegedacht en zelfs een tweede pakket toegestuurd. De nieuwjaarskaarten zitten op de bus.

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Kerstkaarten

Supersnelle degelijke levering van prachtige kaarten!

Ik heb nog schoenendozen vol kaarten voor Postcrossing, maar de korting op de specifieke kaarten van brievenbussen en Hollandse producten trok mij over de streep om ook deze aan te schaffen. Kaarten die je elders niet vindt en van goede kwaliteit!

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Specifieke (Hollandse) Feestdagen, tradities of gewoontes. Ook kaften van - i.v.m rechten eventueel alleen oudere - (kinder)boeken.

Snel leuk en goedkoop

Makkelijk te bestellen en snelle service

• Met wat voor soort kaarten zou het assortiment moeten worden uitgebreid? Musea trams

Kerkdreef 32

9821 PS Oldekerk